Friday, July 16, 2010

Minu pere!

Paar päeva tagasi helistati mulle YFU-st, et nad on leidnud mulle pere. Ma olin ühtäkki nii ärevil, sest ma ei osanud oodata, et pere nii vara teada saan, muidu räägiti, et kuskil juuli lõpp/augusti algus. Igatahes eile öösel kirjutasin neile esimese kirja meili teel ja juba täna sain vastuse. Tundub, et ma olen way too õnnega koos! Nii ilus perekond minu meelest. :) Ja for real, ma olen õnnelik, et nad pole sugugi ülekaalulised, nagu ameeriklaste puhul tüüpiline on. :D Ma kartsin jubedalt, et ma võin saada pere, kelle kapid on magusast pungil ja õhtusöögiks õgivad näiteks burgereid sisse, et minna kergemat vastupanu teed. Tundub, et selles peres päris nii pole. Perepoeg ei söö liha üldse muideks. Näiteks üks mu rühmajuhtidest ELO-l võttis aastaga USA-s olles juurde 22 kilo! No way, või mis?

Perekond:
Brown
Isa:
Bradd (45) - arhitekt, oma firma (http://www.opnarchitects.com/)
Ema: Janan (46) - raamatupidaja
Õde: Adria (13)
Vend: Colin (17) - läks just nädal tagasi vahetusõpilaseks Uus-Meremaale
Lemmikloom: kass Chipper



Ma hakkan elama linnas nimega Cedar Rapids, mis asub Iowa osariigis. See on suuruselt teine linn Iowas. Chicago, Minneapolis, St. Louis ja Milwaukee asuvad 4 tunni kaugusel autoga sõites. Braddi ema elab Chicago äärelinnas, seega seda külastame me kindlasti.
Ajavahe Eestil ja Cedar Rapidsil on 8 tundi.
2008. aasta juunis oli Cedar Rapidsis suur uputus. Inimestele ulatus vesi üle põlve, elumajad olid poolest saati vees... Pilte sellest katastroofist saab näha siin ja siin.
Muide, ma tegin avastuse, et Cedar Rapids on Ashton Kutcheri sünnilinn. Vajalik info, mhm :D

Kooliks saab mul Kennedy High School (http://www.kenn.cr.k12.ia.us/), kus õpib üle 1800 õpilase ja mis asub samas linnas, 3 miili nende kodust. Koolis hakkan käima koolibussiga nagu ikka. Ma lootsin, et Adria käib samas koolis kus minagi, kuid kahjuks on tal üks aasta veel keskkoolini. Kool ise hakkab pihta 24. augustil. Kuna ma kirjutasin ankeedis, et tahaks võrkpalli mängida, siis Janan ütles, et võrkpallitrennidega alustatakse juba 9. augustil ja ta võib treeneriga rääkida, et kohe, kui ma saabun, tulen trenni. Sellisel juhul saan ma ka koolikaaslastega juba enne kooli algust tutvuda.

Ma olen Brownide peres neljas vahetusõpilane, samas esimene tüdruk, kõik eelmised on olnud poisid (Nigeeriast, Saksamaalt, Rootsist). Adria pidi põnevil olema, et ta saab omale aastaks õe. Just nimelt minu valisid nad seetõttu, et Adria tahtis seekord tüdrukut ja talle meeldis minu perekandidaatidele mõeldud kiri "Dear host family", mis oligi pmst enesetutvustus. Muide, pereema Janan on ise ka kunagi vahetusõpilane olnud - nimelt Rootsis.

Hetkel saatsid nad ühe perepildi (just nädal tagasi tehtud pilt Cedar Rapidsi lennujaamas, kui nad Colini lennuki peale saatsid) ja ühe pildi elutoast. Maja on Braddi enda disainitud, seega pidi see selline haruldane olema ja ei näe välja nagu enamus teised majad. Ei kujuta ettegi, milline see terviklikult välja näeb, kui juba elutuba niivõrd kena on. :D Hea uudis on veel see, et ma saan oma toa, ei pea kellegagi jagama.

Kokkuvõtteks nii palju, et kõik tundub täpselt nii olevat, nagu ma lootsin. :)


17 comments:

  1. Woowww, pole paha elutuba. :D

    ReplyDelete
  2. See anonüümne võttis mul just sõnad suust:D

    ReplyDelete
  3. vau, su maja paistab huuuuge!! Täiega lahe ja mõtle kui tore, sa ei peagi terve aasta burgereid õgima :D

    ReplyDelete
  4. ülivinge elamine, ülivinge pere, sul veaaaab! :D

    ReplyDelete
  5. appiii kuidas sul vedas ikka perega! tunduvad ülitoredad :)

    ReplyDelete
  6. vägev elutuba. igatahes vägahästi läks küll ja :)

    ReplyDelete
  7. Tere Erle, mulle meeldivad su postitused ja perega tundub sul vedanud olevat, :)! Olin ka ise vahetusõpilane USAs seda küll 2007/08 aastal.
    Loodan, et sul tuleb megahea aasta ja naudid kõike täiel rinnal!
    PS! ära kaalu pärast liialt muretse.

    Kõike head ja paremat,
    LIIS

    ReplyDelete
  8. wooooooooooooooow :OOOOOOOOOOOOO super! :D

    ReplyDelete
  9. Midaaaaa???? You're so lucky, you know. Nii tore pere tundub ja mida elutuba :O:O. Ootan juba pilte ülejäänud majast. Kahju muidugi, et perepoeg ära läheb. ;D Edu sulle seal ameerikas btw! :)

    ReplyDelete
  10. Jaa, sedasi imestasin isegi :D Mõnes mõttes kahju küll jah, et perepoeg ära läheb, selles suhtes, et siis oleks mul olnud keegi, kellega koos kooli minna, ning oleksid olnud ühised omavanused tuttavad :P Aitäh teile heade soovide eest!

    ReplyDelete
  11. Mine metsa :D täitsa lõpp ikka. Naudi seda siis täiega ikka!

    ReplyDelete
  12. Hei, Erle!
    Minu nimi Marina. Ma elan Monmouth, Illinois (2 tundi ni Cedar Rapids) !
    Cedar Rapids on hea linn. Onn kaasa!
    Vabandage. Minu Eesti keelt on halb.

    Marina

    ReplyDelete
  13. Hei! Seda on tore kuulda :)
    Ei-ei, su eesti keel on väga hea! In consideration of that you even haven't been in Estonia before that. How did you learn it so fast?

    ReplyDelete
  14. Hei, sattusin juhuslikult su blogi lugema. Väga huvitav on. Olin 2009/2010 ise Belgias.
    Edu sulle vahetusaastal ja tore, et sa juba praegu nii õnnelik oled.

    ReplyDelete