Friday, August 13, 2010

Esimene päev

Ma olin rampväsinud õhtul ja tõesõna ei jõudnud kirjutada. Praegu on mul hommik, ootan trenni minekut, tund aega on aega. Räägin siis eilsest...

Hommikul suutsin kohe sisse magada, hostema tuli ukse peale koputama. Kell 8 hommikul algas mu esimene trenn. Meid on trennis umbes 30 tüdrukut, aga samas meil on pmst 3 treenerit ja 2 saali peale kokku 5 võrguplatsi. Olime kõik koos, treener kutsus mind enda kõrvale. Pidin end tutvustama, küsiti, kust ma pärit olen ja kus Eesti asub. Minu nimega saab siin palju nalja. Terve punt tüdrukuid ja treener üritasid mu nime hääldada. Pmst nüüdsest olen ma Erla Kašik. Tüdrukud on väga sõbralikud ja abivalmis. Kohe ise tulid juurde, tutvustasid ennast ja pakkusid partneriks.

Pärast trenni tuli hostema mulle järele, käisin kodus duši all ja suundusime linna. Neil on 4 autot. Sain ise valida, millisega läheme. :D Mulle õudsalt meeldib lahtise katusega selline 80-ndate stiilis auto, sellega läksimegi. Õues on lihtsalt kohutavalt palav, siin päike ei lõõmagi nii kuumalt nagu Eestis, aga lihtsalt õhku ei ole, lämbe on. August pidigi olema kõige kuumem kuu. Igatahes, me käisime koos lõunat söömas, spordipoes nimega Dick's (:D), raamatupoes, postkontoris, koolis ühte ankeeti täitmas ja toidupoes. Spordipoes suutsin juba $130 kulutada, ostsin võrkpalli trenni jaoks varustust.

Kella 5-ks pidin uuesti trenni minema, aga ainult pildistamise jaoks, kogu meie tiimist tehti üks pilt. Pärast seda oli kodus õhtusöök. Õhtusöögiks oli maisikõrs, röstitud must leib (minu toodud) salati, tomati ja peekoniga ning maasika-pähkli salat, mida oli maitsestatud mingisuguse mahla/siirupiga. Siin peres on enamus toiduained 100% naturaalne, 100% mahl, rasvasisaldus 0% jne.

Kell 7 õhtul oli mul jälle trenn, mis kestis 2 tundi. Keegi meie pere tuttavatest (seal oli ka üks minuvanune Colini sõber) olid kutsunud mind lõkke äärde või kuskile, aga ma olin lihtsalt niivõrd väsinud, et ma ei hakanud selle peale mõtlemagi. Õhtuses trennis oli mul tüdimus peal, arvatavasti väsimusest, trennid ise on ka väga väsitavad ja palavad. Järgmine nädal on mul enamasti 4,5 tundi päevas trenn, hommikul 3 tundi ja õhtul poolteist tundi. Trenn, trenn ja veelkord trenn. I'm going to die. Homme tuleb mu hostõde Adria koju, läheme hostemaga talle järele, sinna on 2 tundi sõitu. Ma juba ootangi, et Adria ka kodus oleks. Loodetavasti hakkab lõbusam olema.

Minu tänane lõuna. Vaieldamatult parim salat, mida söönud olen.

5 comments:

  1. Hey!
    Olin ka vahetusõpilane ameerikas. Tore lugeda,et sul hästi läheb ning et otsustasid trenniga liituda. Ei jõua ära oodata millal su esimene mäng on,et siis emotsioone kuulda. kuigi tegelikult mul tekkis küsimus ka..nimelt,sa ütlesid,et kulutasid juba raha spordipoes trennivarustuse peale,kas teie koolis ei anta siis trenniriideid? Meie koolis küll oli aga ju see siis erineb.Igaljuhul..palju edu sulle ning kirjuta ikka edasi!:)

    Piret
    Texas,
    2008/2009

    ReplyDelete
  2. No tsauka!

    Loodan, et sul läheb hästi.
    Kindlasti lae pildid kuhugile ülesse, kasvõi siis orkutissevõi fotoalbumisse!!!




    Ole Tubli!
    Marit

    ReplyDelete
  3. Tervitus Vihterpalust! Lugesime sinu kirjutisi kõvasti ette. Tore! Sinust saab seal AM-s eeldatavalt vähemalt Eesti koondise liige võrkpallis kui mitte enamat!
    Hõimlased

    ReplyDelete
  4. Pilte, pilte, piltee! :D

    ReplyDelete
  5. Piret: Hei :) Ei anta vist jah, kuigi võibolla T-särke tulevikus ehk küll, väga paljudel on kooli logode ja kirjadega T-särgid. Ning ma usun ka, et see kõik varieerub osariigiti.

    Maris: Ohoh! :) Ega vist tõesti :D

    ReplyDelete