Saturday, August 14, 2010

Hi, Adria!

Reede hommik algas kahetunnise trenniga. Pärastlõunal läksime hostemaga Adriale järgi. Kaks tundi sõitu. Teel sinna hakkas nii kõvasti vihma sadama, et paljud autod jäid tee äärde lihtsalt seisma ja ootasid vihma lakkamist. Hostemaga sai kahe tunni jooksul palju juttu räägitud. Enamasti koolist, sest mul oli kaasas õppeaineid ja erinevaid vaba aja tegevusi tutvustav infoleht. Järgmine nädal lähen kooli aineid valima. Ameerikas ju saab ise valida kõik. Adria tõime ära koos tema sõbrannaga. Adria on 13-aastane ja too sõbranna aasta noorem. Terve tee nad ainult naersid. Alguses tundus küll äärmiselt lapsik esmamulje. Mu nimega sai jälle nalja, sellega saab alati, mitte keegi ei oska mu nime öelda, sest ameeriklased ei oska R-tähte niiviisi põristada, nagu meie oskame, ja millegipärast panevad nad mu nime lõppu A mitte E. Adria loobus ja ütles, et ta mõtleb mulle hüüdnime.

Õhtul läksime pere tuttavatega välja sööma. Tutvusin Adria parima sõbranna Michelega (minust aasta noorem) ja tema venna Danieliga (minuvanune). Minu hostvanemad ning Michele ja Danieli vanemad istusid ühes lauas ning mina, Adria, Michele ja Daniel kõrvallauas. Michele ja Adria vahetpidamata laterdasid, naersid kõva häälega, mängisid mingisuguseid sõnamänge ja käitusid lapsikult. Me Danieliga vaatasime neid väga imelikult. :D Mingi hetk läks teema filmide peale. Hakkasime üksteiselt küsima, kas sa seda oled näinud, seda ja seda. Ja siis oli nii: "Sa pead seda nägema!" Tegelikult oli üsna tore. Aga ei, muidu mulle Adria siiski meeldib. Kui ta pole mõne sõbrannaga, siis on ta normaalsem, hästi vaba olekuga, lahke ja sõbralik. Söögiks tellisime Adriaga pastat. Kuna Ameerikas on portsud tohutud, siis tellisime Adriaga ühe pasta kahe peale. Pärast restorani läksime Michele ja nende pere uut koera vaatama, seejärel koju.

Ma hakkasin seda blogi sissekannet tegelikult eile õhtul voodis kirjutama, aga jäin juba pärast ühe lause kirjutamist magama, läpakas oli terve öö lihtsalt padja peal. Tunni aja pärast lähme Adria ja tema sõbranna Mollyga sweet corn festivalile, seejärel tulevad hostvanemad meile järgi ja külastame Iowa Cityt ning täna saab lõpuks shopata. :D Seekord võtan kaamera ka kaasa, siis saate pilte.

3 comments:

  1. tibukene ta on 13-aastane ja sina süüdistad teda lapsikuses(K):D

    ReplyDelete
  2. Erle, ma tean, mida sa tunned *see nimeasi* :D

    ReplyDelete
  3. kas corn pole mitte hea? :D ma lihtsalt niiiii armastan seda :D see suvi sain aint 1 korra seda süüa :(

    ReplyDelete