Tuesday, August 24, 2010

Nädalavahetus vee peal

Oeh, kust alustada... Alustan sellega, et mu nädalavahetus oli mega!

Sõitsime kaheks päevaks tuttavate suvilasse. Terve Panorama järve äärne oli suvilaid/maju täis ja igal ühel oli oma kaater. See koht oli supermõnus! Ilm oli ka super. Enamiku aja veetsimegi kaatriga vee peal tiirutades ja kes millega siis kaatri taga sõitis. Ma sõitsin kahte sorti tube'iga (hääldus - tuub), veesuuskade ja veelauaga. Lisaks nendele lasime hostisaga jet-ski'ga ringi. Ma niiiiiiiiiiiii nautisin kõike!

Okei, veelauaga ma siiski päris hakkama ei saanud, püsti sain, natuke sõita sain, aga kukkusin ruttu. Veesuuskadesse ma lausa armusin. Ma polnud varem nendega sõitnud ja nautisin seda sajaga. Kohe esimese korraga sain vee peale püsti. Hostisa ja too peremees ütlesid mõlemad, et nad on näinud palju algajaid ja kõigil on püsti saamine aega võtnud 3-4 korda proovimist. Kui nii, siis tore teada. :D Tube oli kahte sorti - üks, mille peal sa lamasid, ja teine, mille sees said istuda. Too esimene oli jõhker, mul olid käed pärast kinni hoidmisest jube valusad, ma hoidsin lihtsalt elu eest kinni. Teine tube oli hullult lõbus, pidevalt kiljusime ja naersime. Lihtsalt istusid ja hüplesid selle sees. Lainetes oli eriti hüplev. Aga tolle pealt oli võimatu maha kukkuda. Mul oli kahju, et ma jet-ski'd ise juhtida ei saanud. Asi oli selles, et esiteks, alla 18-aastastel peab olema sõitmiseks litsents, teiseks, see on vist üks YFU ohtlikest tegevustest. Aga fiiling see-eest oli ikkagi ülimõnus. Mu hostisa lasi ikka eriti vingelt.

Kojusõit kestis 3 tundi. Ostsime tanklast juua ja snacke ning vaatasime hostisaga autos filmi "About A Boy".

Mul valutavad nüüd absoluutselt kõik kohad - jalad, selg, käed, isegi näpud. Ja nägu on päikesest punane nagu peet, lisaks prillid näkku päevitunud. Hostema tegi nalja, et ma olen nagu põhjapõder Rudolf, nina punane. AGA see oli üks parimaid nädalavahetusi. Olen hulga kogemuste võrra rikkam.

Lisan nüüd tosin pilte.


Viisime kodututele kassidele toitu :)







Hostisa: "Say tsuust!" Jah, ta õppis ära sõna 'juust'.


Hostisa

Hostema

K-I-S-S-I-N-G





Hostõega

Hostisa slaalom



Erika





Õhtusöök

Vahukommide grillimine

Võta kaks küpsist, pane küpsiste vahele pool tahvlit šokolaadi ja grillitud vahukomm


Adria

Hostema suuskadel



7 comments:

  1. ja kindel, et se Cedar Rapids time õige on? :P

    ReplyDelete
  2. On küll õige :) Vaatasid seda kellaaega, millal ma postitasin? Too on Eesti aja järgi.

    ReplyDelete
  3. mineeee kui laheee

    ReplyDelete
  4. Issand kui kihvt:D
    Mis kaamerat sa kasutad muidu?

    ReplyDelete