Sunday, August 15, 2010

Sweet corn festival ja shoping

Laupäeval käisin Adria ja ta sõbranna Mollyga sweet corn festivalil. Me kõik kujutasime midagi muud ette. Ma näiteks kujutasin ette, et see on põhimõtteliselt maisi söömise võistlus. Adria oli kuskilt kuulnud, et seal on 14 000 suhkrumaisi. Tegelikult oli kogu plats nagu lõbustuspark, palju atraktsioone. Tavalist ei hakka mul mitte kunagi lõbustuspargi atraktsioonidest paha olla, kuid seekord sain kahel atraktsioonil ära käia ja mul oli nii paha, et ma mõtlesin, et panen roopi. Asi oli selles, et väljas oli lihtsalt niivõrd palav ja lämbe, tõsiselt hull. Jõin vett ja lamasin pingil mõnda aega. Adria ja Molly läksid maisi sööma, ma ei tahtnud süüa nähagi. Molly oli järsku minestanud ja ta toimetati sealsesse esmaabipunkti. Ta polnud hommikul midagi süüa jõudnud ja eks kuumus andis ka oma panuse.

Vasakult Molly, mina ja Adria




Seega festivalil me kaua polnud. Hostvanemad tulid meile järgi. Läksime lõunat sööma, tellisime võileivad ja jääkuubikutega veed. Seejärel sõitsime linna nimega Iowa City, et seal shoppama minna.



Hostvanemad läksid omapead ja meie Adria ja Mollyga shoppasime eraldi. Me olime kaubanduskeskuses 4 tundi. Juba esimeses poes Forever 21 veetsime vähemalt tunnikese ja terve aja olin ma ehete poole peal, riideid ei jõudnudki vaadata. Jah, see oli täielik paradiis! :D








Minu hostvanemad Janan ja Bradd

Killuke Cedar Rapidsist


Õhtul sõime kõik koos õhtusööki. Molly jäi ööseks. Hiljem vaatasime kogu perega filmi "The Proposal", aga ma ausalt öeldes ei näinud sellest suurt mitte midagi, sest mul vajusid juba filmi alguses silmad kinni. :D Pärast hostisa rääkis, et kui filmis naljakas koht oli, siis ta oli vahepeal minu poole vaadanud, et kas ma kunagi naeran ka või, aga siis avastas, et ma olen üldse omadega kustus. :D


Täna on kodune päev olnud. Terve hommikupooliku veetsin Skype-is. Hostvanemad läksid tennist mängima, meie Adriaga hakkasime vaatama filmi "Big Daddy". Õhtul tuleb palju külalisi, 10 täiskasvanut ja võibolla mõned lapsed ka. Grillime väljas burgereid ja niisama chill olemine.

2 comments:

  1. Oeh, pilte vaadates ja teksti lugedes tuleb selline igatsus USAsse uuesti minna. See, et poed on nagu paradiis, on lihtsalt täiesti tõsi. ;)

    ReplyDelete
  2. Uh, kõik tundub väga põnev. Äkki teed postituse, kus näitad, mida ostsid? Ma tean, et see on rohkem nagu moeblogide teema, aga huvitav oleks näha. :)

    ReplyDelete