Thursday, September 16, 2010

Haha

Kirjutan siia ühe vestluse. Sain selle algul numbrilt, mida minu kontaktides polnud, kuid Facebook leidis numbri kohe üles.

Sam:
Dude, i miss ya like hell, i know you wont get this. But i love you
Erle:
Sam?
Sam:
Colin!?!
Erle:
:D:D:D Im using Colins number.
Sam:
Oh my gosh, i totally knew that. Sorry, im at a wedding, i had a few, missed my friend. Sorry again lol

Sam made my day!! :D Point on selles, et ma kasutan oma hostvenna Colini numbrit, Colin ise on Uus-Meremaal vahetusõpilane, nii et tal pole seda praegu vaja. Sam on Colini üks parimatest sõpradest. Olen aru saanud, et mõned kutid siin Ameerikas kirjutavadki omavahel nii. Ei, nad pole geid. Lihtsalt bestikate värk. Aga mu jaoks oli see pool 1 öösel nii naljakas. Kõige alguses ma arvasin muidugi, et mul on keegi salajane austaja, haha. Siis uurisin numbri Facebookist järgi ja avastasin, et wtf, Sam. Ma tean Sami väga hästi. Ja siis, kui ta vastas, et "Colin!?", arvasin ma, et tüüp ehmatas totaalselt ära, kui ta sõnum tuli Colinilt. Tegelikult ta ehmataski, sest ta ei osanud arvata, et "Colin" ta sõnumile vastab. Sam teadis, et Colin ei kasuta oma USA numbrit Uus-Meremaal, aga samas ta unustas ära, et mina seda nüüd kasutan.

Veel üks tegelikult...

Harrison 11:51pm
hey
are you the foreign exchange student?
you know taylor right?
i was the one with him and i said hi to you
Harrison 11:53pm
you pretty
you pretty
you pretty
you pretty
you pretty
[/p-[=]I(
p
gt
gt
Harrison 11:54pm
sorry that was my gay friend

Kui tüüpiline... :D

4 comments:

  1. haaa, täiega naljakas:D sellised väiksed asjad on nii armsad vahel:D päikest!

    ReplyDelete
  2. sul seal poisse ikka jagub noo:D

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Ma olen lihtsalt NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIii kohutavalt Õnnelik SINU pärast. kõik on sinu süü, tead :D:D
    Lihtsalt ma loen, ja loen ja siis avastan kui hea sul seal on, kujutan ennast ka sinna ja aina paremaks läheb.
    Mu ema isegi loeb su blogi!!! :)))
    Ütles et sa vist ei tulegi tagasi :) või siis lihtsalt lõpetad keska ja lähed tagasi!!
    Aga kuna su sünnipäev on?
    saame ikka kui sa tagasi tuled kluppi minna!!?? Mul on meeles, ise lubasid ka :D:D:D
    Ühesõnaga väga, väga tore on see et sul seal hästi läheb, ausalt. ma tean et kõik kadestavad( ma ei kadesta, ma olen lihtsalt õnnelik, kas ma pean kadestama üldse, ei pea ju!??!) Ühesõnaga, unusta ära Eesti ja NAUDI seda mis sul seal on, Põnev, põnev!!!!!
    :*:*:*:* Katrin!

    ReplyDelete