Thursday, September 2, 2010

Nädalavahetuseks Chicagosse

Hei!

Kirjutan lühidalt, sest pole lihtsalt aega. Tahtsin teada anda, et lähen nädalavahetuseks Chicagosse! Igal septembrikuu esimesel esmaspäeval on pühad nimega Labor Day. Sellel päeval kooli pole. Seega saabun alles esmaspäeval tagasi. Hostisa ema elab Chicagos, lähme teda külastama. Chicagot uudistama, Chicago Downtowni. Ja shoppama :P

Homme ehk neljapäeval on mul võrkpalli turniir. See kestab terve õhtu. Koolis pean homme kandma Kennedy volleyball logoga t-särki. Jalkapoisid peavad homme selga panema ülikonna. Täna olid kõigil jalkapoistel jalgpalli t-särgid. Nii on alati. Näiteks ka teisipäeval õhtul oli meie tiimil mäng ja samal päeval koolis pidid kõik võrkpalli tüdrukud üles löödud olema.

Esimene koolinädal oli põnev. Mõtlesin, et kool on lahe koht. Aga noh, eks esimene nädal olegi selline. Nüüd on asi muutunud palju töisemaks.

Ilmad on meil veel soojad. Käin koolis lühikeste pükste ja plätadega, nagu enamus.

Ma nüüd lippan. Lähme hostisa ja Adriaga Panchero's Mexican Grilli.







Jäätiseauto

Hirvekesed üle tee :)

13 comments:

  1. issand, ma täiega kadestan su juukseid. selline küsimus, kas värvid juukseid või on see super kena toon su loomulik juuksevärv? :)

    ReplyDelete
  2. Kas keel läheb ladusalt jah? :D Ja kas ameeriklastel on ka huvi eesti keele vastu, et kas küsivad sinult palju eesti keelseid sõnu?

    ReplyDelete
  3. Kindlasti oli väga lahe vaadata ülikondades noormehi ;)

    ReplyDelete
  4. Kõige ilusam inimene, terves universumis:)Kallis.

    ReplyDelete
  5. Kas see pluus on Ameerikast? Üliilus muidu sa ise ka muidugi.

    ReplyDelete
  6. Mul on tõesti loomulik juuksevärv. Ja see asi mu seljas on tegelikult kleit ning ostetud Ameerikast. Ma tänan! :)

    Kaary: Mida aeg edasi, seda paremaks keel läheb. Praegu räägin tõesti ladusamalt kui esimesel nädalal. Ikka-ikka on huvi olnud. Nad kuulavad kõrvad kikkis, kui ma midagi eesti keeles räägin, nende meelest on see hullult lahe. Põhilised on: tere, head aega, ma armastan sind. Ja siis nad üritavad järgi öelda. Tuleb tunnistada, et roppe sõnu olen ka pidanud õpetama. :D

    ReplyDelete
  7. So good to see that you like USA, I loved it.

    And you really look good!

    ReplyDelete
  8. Matukallis, mida sa ajad :)

    Kaija: I love to be here! Thanks! :)

    ReplyDelete
  9. Kas sa kasutad mingit jumestuskreemi, puudrit vms?

    ReplyDelete
  10. Erts kirjuta juba midagi uut:)

    ReplyDelete
  11. Oled võõraks jäänud, kallis!

    ReplyDelete
  12. Jaa, ootame uusi postitusi :)

    ReplyDelete