Saturday, September 18, 2010

Kaksteist kuud - Cocks Taste Good - Twelve Months in Estonian



Midagi räpast :D Üks kutt Michael mu fotograafia klassist leidis selle video juba siis, kui me olime neljandat päeva koolis käinud, aga ta ei julgenud mult varem küsida, kuidas ma ütlen "twelve months" eesti keeles. Ma ise ka ei teadnud seda varem. Seega ma algul ei saanud arugi, miks Michael ja Taylor nii pööraselt naerma hakkasid. Nüüd on pidevalt: "Erle, say twelve months in Estonian!" Ameeriklased saavad kohe esimese korraga aru. "What did you say?!? :D"

2 comments:

  1. paluuuun tee endale formspring, et sult küsimusi saaks küsida:-D nii on kergem, kui siin kõik üles puistata, kuna minul on sulle nii palju küsimusi;D ma vean kihla, et ka teistel. sa ei pea, aga nii tore oleks, kui teeksid:)
    igastahes, super blogi&ma olen niii kade:D

    ReplyDelete