Wednesday, September 8, 2010

Labor Day Chicagos

Reedel kell 8 õhtul alustasime 4 tunnist sõitu. Chicago - palju kõrgeid ehitisi. Ausalt öeldes midagi erilist ei olnudki. Me käisime Chicago Downtownis, mis on väga väike osa võrreldes terve Chicagoga. Nautisime vaadet tervele Downtownile 94. korruselt. Hinnad Chicagos on mõistagi märgatavalt kallimad kui väiksemates linnades.

Pühapäeva õhtul läksime Naperville'i, mis on umbes Cedar Rapidsi suurune linn. Hostvanemad läksid ühtede tuttavatega õhtustama ning mina, Adria ja Adria sõbranna jalutasime senikaua ringi. Naperville'is toimus parajasti mingi festival. Palju lõbustuspargi atraktsioone. Palju-palju rahvast tänavatel. Lõpuks istusime Starbucks'i maha, tellisime joogid ja lihtsalt vahtisime tänaval mööduvaid inimesi. Panime käe aknaklaasi peale ja mööduvad inimesed vastasid meile samaga. Kaks tükki lehvitasid isegi mulle lambist. Armas. Muidu oli igav õhtu. Lõbustasin end textimisega. Ausalt öeldes pole mul 13-aastaste parimatega sõbrannadega suurt midagi lõbutseda. Kujutage ise ette.

Hostisa ema elab tegelikult eeslinnas, 45 minutit Chicagost. No, maa on küll lühem, aga liikluse tõttu võtab nõnda kaua aega. Aga mu hostvanaema ise oli märkimisväärselt armas, väga sõbralik. Selline tunne oli, nagu oleksime juba ammu üksteist teadnud. :) Igatahes sinna kohta lähme veel palju kordi.

Chicago paistab.


Vasakult: Adria sõbranna Molly, hostema Janan, hostõde Adria, mina, hostisa Bradd, Braddi ema Rayma









Otsi mind.











Oi-oi :D















Chicago-pärane pizza

Peanut butter chocolate star cookies! Kõige-kõige-kõige paremad küpsised maamuna peal!! :D

Midagi õunafännidele ehk...

Minu armsalt nukulik tuba terveks nädalavahetuseks.





Mõned hostvanemate tehtud pildid:









9 comments:

  1. Küll sul vedas! + väga head pildid! :)
    Kõik mida mina Labor dayl tegin oli terve aia rohimine ja muru niitmine, arvutid jms elektroonika keelatud. :)

    ReplyDelete
  2. Wtf? Tekib küsimus, et mis eesmärgil sind sinna perre võeti. Ma saan aru, et kodutöödes tuleb aidata, kuid... Lisaks rohimisele keelatakse elektroonika jne.

    ReplyDelete
  3. võib-olla kirjutasid kogemata, aga chicago ei asu ookeani ääres, vaid lake michigani ääres. edu muidu!

    ReplyDelete
  4. Jaa, muidugi, aitäh, et ütlesid!

    ReplyDelete
  5. Kas su hostõde võtab alati igale poole mõne oma sõbranna kaasa ?:D

    ReplyDelete
  6. Ouuuu, pea kõik kohad on täiesti tuttavad ja läbi käidud. Hea tunne tuleb kohe sisse, kui pilte vaatan.
    Muideks ma olen ikka nii kindel, et see aasta sul USAs on meeletu ;)

    ReplyDelete
  7. Kaily: Jah, alati :D
    Laura: :)

    ReplyDelete
  8. nh tsau kuida läheb ?:)

    ReplyDelete
  9. ma elasin selle aasta alguses Chicagos. ja mulle meeldib see postitus kõige rohkem, kuna siin on nii suur kohtade äratundmis rõõm. väga lahe!

    ReplyDelete