Thursday, September 16, 2010

YFU Iowa Post-Arrival orientatsioon

Pühapäeval oli mul siis 5 tundi orientatsiooni. Midagi uut teada ei saanud, kõik on juba eelnevalt räägitud. Tutvusin teiste vahetusõpilastega ja sai proovida erinevaid toite erinevate maade köögist. Üks poiss oli naaberriigist Soomest. Oli ka üks Norra tüdruk, kes rääkis inglise keelt nagu puhas ameeriklane, hämmastav. Ja sakslasi on meeletult! Muideks, mind võeti ka mu kooli vastu seetõttu, et ma EI olnud Saksamaalt. Sakslasi ei taheta enam, neid on igal aastal lihtsalt niivõrd palju.

Kes veel ei tea, siis Thanh (musta peaga kutt, näeb välja nagu aasialane) on vahetusõpilane Saksamaalt ja käib minuga samas koolis. Ülitore kutt, totaalne semu mul :)

Thahn koos oma hostvendadega







Emme, üritasin esimest korda su kooki teha. Vähe suhkrut sai lisatud, aga muidu tibens-tobens!




Pooled (teistel oli orientatsioon muul päeval) YFU vahetusõpilased, kes viibivad Iowa osariigis. Mina roosas.

2 comments:

  1. Issand see on nii cool! Ma kavatsen ka vahetusõpilaseks minna - esimene mõte oli mitte Ameerikasse, aga mu arvamus muutub iga päevaga tänu sinu blogile! :) Tundub supertore!

    ReplyDelete
  2. Erle, harjutamine teeb meistriks. Järgmine kord õnnestub paremini. Nüüd juba tead, kuidas teha. Edu sulle ja kalli, kalli

    ReplyDelete