Sunday, October 10, 2010

Homecoming

Homecoming toimus laupäeval, 2. oktoobril. Kell pool 5 tuli Jared, mu homecomingu date, mulle järgi. Mu date oli teada juba 3 nädalat enne homecomingut. Meie homecomingu grupp oli 16-liikmeline, 8 tüdrukut ja igal ühel oma kaaslane. Eelnev pildistamine toimus Jenny pool. Jenny on muideks Jaredi naaber ja ka üks mu võrkpalli tüdrukutest. Pildistamisele olid kutsutud ka kõigi vanemad. Sõitsimegi siis Jenny poole. Mina ja Jared ees, mu hostvanemad meie järel. Poole tee peal tuli muidugi meelde, et lilled jäid maha. Sõitsime tagasi. Jenny pool oli nii palju rahvast! Kõigepealt panin mina Jaredile lille rinda ja seejärel Jared mulle lille ümber käe. Ma muidugi suutsin hullult feilida. Kõigepealt kaotasin ühe kinnitusnõela ära, siis naersin, ja ei mõiganud, kuidas lille kinnitada. Esimene fotosessioon toimus diivani peal. Kõik välgutasid kaameraid. Me olime nagu staarid! Ei jõudnud enam naeratadagi, haha. Järgnevalt läksime õue pilte tegema.

Ali ja Granti (õde ja vend) vanaisa on 100% eestlane. Kuna ma olen ka eestlane, tahtis nende ema minuga kohe eriti kohtuda. Nende isa lasi mul telefoni teel nende vanaisaga rääkida. Wow, andis ikka kõvasti tunda, et inimene on Ameerikas juba niivõrd pikka aega elanud, et eesti keel ei tulnud enam nii ladusalt. Nagu tugev aktsent juures.

Kell 6 õhtul oli meil itaalia restoranis Biaggis' laud kinni pandud. Tervet lauda kattis paber, kuhu saime kriitidega kirjutada-joonistada. Pärast restorani sõitsime kooli. Mina, Jared, Paige ja Tyler (üks teine Tyler, mitte see, kellest ma rääkinud olen) sõitsime koos. Tyleril oli selline vana-aegne auto. Põrises üle tänava ja konditsioneer puudus, freaking külm oli. Kuid mu meelest siiski perfect, millega homecomingule sõita.

Koolimajja sisenedes andis juba tunda, kui palavaks siin läheb. Esimene asjana läksime tegime kohe oma pildi professionaalse fotograafi juures ära. Ja ega siis varsti suundusimegi tantsima. Tantsuplatsiks oli koolisöökla. Kõik rääkisid, et sellele aastal oli DJ ikka väga mööda. Alguses oli mingine täielik kantri ja 80ndate muusika. Inimesed hõikasid "Buu!". Aga tantsides kiskus ikka räigelt palavaks. Kõigil sõna otseses mõttes higi voolas. Välja minnes oli niiiii hea jahe. Jagati suisa vett. Nii me siis seal tantsisime, vahepeal läksime õue ja vett jooma. Muud ei midagi, seega ei midagi erilist. Olid ka mõned aeglased lood, romantilised palad.

Väga huvitav on see, kuidas ameeriklased tantsivad. Ma nüüd räägin nii, nagu asjad on. Põhimõtteliselt kogu tantsimine ongi nii, et tüdruk nühib oma tagumikku vastu poissi. Tüdrukud lihtsalt kummardasid terve aeg, hoidsid käsi põlvedel ja nühkisid oma tagumikku. Mõned olid vaat et käpukil maas. :D:D Ei, see pole nende jaoks litsakas. Nii teevad kõik. Ja nii ongi. Juba enne homecomingut küsiti minult, et Erle, kas sa tead, kuidas ameeriklased tantsivad. Paige ja Tyler on paar, nad ei tantsinud terve aeg koos, vaid olid ka teistega ja siis ka tantsiti täpselt samamoodi.

Koolimajast lahkusime minu jaoks ootamatult äkki. Nojah siis. Tyler sõidutas meid Jaredi poole. Ajasime natuke Jaredi emaga juttu ja istusime maha. Siis läksime Jenny poole. Sõime küpsiseid ja värke. Omg, ameerika küpsised on lihtsalt the best!! Ma ei suuda neile mitte kunagi "ei" öelda. Sealt need kilod tulevad. :D Mängisime ping bongi. Ja ega varsti läksimegi koju ära. Ma olin nii väsinud. Jared viis mu koju, saatis ukseni ja oligi õhtu lõpp. Bye-bye.

Võibolla mu ootused ja lootused olid niivõrd üles krutitud, seepärast nii palju pettusingi kogu ürituses. See polnud nii lõbus, nagu ma arvasin, et olema saab. Algul oli meil, tüdrukutel, suured plaanid, et sätime koos ja pärast on afterparty ja nii, aga ei. Ja olete te vahepeal tundud, et need inimesed pole niiöelda teie-inimesed? Mina tundsin nii. Lihtsalt pole millestki eriti rääkida. Ja õhtusöögil istusin ka Ali, McKenzie ja Lindsay vastas, nad kõik kolm on parimad sõbrannad. Ja noh, parimad sõbrannad on parimad sõbrannad. Ja Jared... Jared on naljakas, arg ja kohmakas. Mulle oli juba enne räägitud, et Jared on küll kõige naljakam kutt, keda sa kohanud oled, aga arvatavasti kõige mitte-kogenum tüdrukutega. Ta on lihtsalt niivõrd arg, et midagi ette võtta ja asjad liikuma panna. Näiteks homecomingul oli ka nii, et nii kui Tyler ja Paige välja või jooma läksid, tahtis Jared ka kohe minna. Hoidis koguaeg Tyleri ligidusse. Pärast homecomingut arutasime hostemaga, et Jared võib gei olla. See oli nii naljakas, kui mu hostema seda ütles, sest just ükspäev oli Tyler (too Tyler, kellest ma juba varem rääkinud olen) täpselt seda sama öelnud. Ja Tyler teab, mida ta räägib, kuna Jared on talle kui vend. Okei, nali naljaks, olgu, mis ta on :)









Mina ja Jared







Haha



Nice face, Tyler! lol











Mina, Jared, Tyler, Paige



Jennyga


Lindsayga


Vasakult: mina, Jenny, Courtney, Michaela, McKenzie, Ali, Paige, Lindsay






Grantiga







10 comments:

  1. Margot :)
    Issand kui ilus sa oled :) Mul jäi karp lahti kohe :) :*

    ReplyDelete
  2. Sul oli nii kena kleit ja ma vist ei pea hakkama ütlemagi, et ise oled veel kenam :D

    ReplyDelete
  3. No mõnele antakse seda ilu ikka kuhjaga :)

    ReplyDelete
  4. Aga miks sa läksid Jarediga, kui ta nii mitte sinu tüüp? Vaevalt, et sul neid kutseid üks oli?

    ReplyDelete
  5. Erts sa oled ikka supper kena, ja see kleit sobis ideaalselt! Tubli oed!

    ReplyDelete
  6. keegi veel kutsus vöi oligi kohe kindel, et Jarediga lähed? :)

    ReplyDelete
  7. Hmm, kahtlustan ka, et see tüüp on gei :D

    ReplyDelete
  8. Kes see Kennedy pusaga loom on mis nimi ja facebook on :P

    ReplyDelete
  9. Ma arvan, et sa mõtled Ali Ajango't.

    ReplyDelete