Friday, October 8, 2010

Homecomingu nädal

Helllllõuuuuuu! Ma täiesti usun, kui kaua te olete pidanud mu uut postitust ootama!!! Aga ma tõesti kirjutan siis, kui mul aega on. Viimased nädalad on olnud väga-väga busy! Ma ei arvanud, et blogi kirjutamine saab niivõrd raske olema. Mulle meeldib kirjutada, aga ma ei arvanud, et mul selleks nii vähe aega on. Ja oh my gosh, mul on nüüd nii palju rääkida, ja nii palju pilte, mida lisada. Igasugu videosid olen ka teinud. Kõik ei mahu ühte postitusse äragi. Nädalavahetusel teen veel paar postitust. Kuigi see nädalavahetus on mul ka busy, aga ma üritan. Mul on igasugu teksti veel valmis kirjutatud, aga ma pean neid täiendama ja pilte lisama, siis saan alles postitada. Haha. Hakkan nüüd kirjutama, millega olen tegelenud, kus käinud, mis juhtunud jne.

Reede, 24. september - Minust ja teistest vahetusõpilastest ilmus artikkel kooliajalehes. Seal oli kirjas, et mu lemmiktund on USA ajalugu. No way! Ma ütlesin intervjuud andes, et USA ajalugu on minu jaoks kõige keerulisem keele tõttu, seda seepärast, et ma pole varem selle kohta mitte midagi õppinud, ja keelest arusaamine on raskem, aga mitte et see on mu lemmik. Mul vajuvad iga jumala kord selles tunnis silmad kinni. I can't help myself...


Artikkel minust kooliajalehes

Postkaart YFU-lt

Laupäev, 25. september
 - Mul oli vaja homecomingu jaoks kõrvarõngaid ja Tyler oli minuga nõus poodi kaasa tulema. See oli temast väga julge tegu teades mind ja minu shoppamist... :D Me olime kaubamajas hea mitu tundi, kuid kõrvarõngaid ma ikka ei leidnud. See on üks asi, mille pärast Tyler mind nüüd vähe imelikuks peab, haha. Pärast shoppamist läksime Tyleriga tema poole. Ta ema oli juba ammu minuga kohtuda tahtnud. Ju siis oli Tyler minust suht palju rääkinud, hihi. Tyler ütles, et ta ema ütleb mu nime häbiväärselt valesti, pärast tuli välja, et ta ema on selles parem kui Tyler ise. Õhtusööki sõin koos Tyleri vanematega. See on Ameerikas täiesti tavaline asi. Adria sõbrannad söövad koos meiega pidevalt. Õhtul läksin Ali poole. Minu esimene pidu Ameerikas. Can't wait for the next one, haha.








  











Väikene ettekujutus, kuidas KÕIK ameeriklased (noored) terve aeg tantsivad :D

Pühapäev, 26. september
 - Kui hommikul koju jõudsin, esimene asi, mis hostema ütles, oli "Hey, stranger!". Haha, nojaa, ma polnud eelmine päev just palju kodus olnud. Lõunaaeg läksime Tyleriga uuesti kõrvarõngaid otsima. Oh gosh, ma olin nii väsinud eelmisest pikast päevast. Õhtul käisin hostvanematega kinos filmi "Eat Pray Love" vaatamas. Ma armastan filme, mis panevad mind mõtlema. Mind pani mõtlema, mida ma tegema pean, et ma saaksin lihtsalt minna ja elada paar kuud ühes riigis, paar kuud teises, käia ringi ja näha maailma nii lihtsalt. Pani mõtlema vabadusest. See film tõsiselt puudutas mind.

Esmaspäev, 27. september - Võrkpalli turniir Iowa Citys (üle poole tunni Cedar Rapidsist). Väljasõit oli kell 3 päeval ja tagasi jõudsime pool 10 õhtul.

Teisipäev, 28. september - Võrkpalli võistlused oma koolis.

Teel võistlustele. Allie üritab jerseyt kuivatada.

Kolmapäev, 29. september - Käisime Jarediga (mu homecomingu kutt) homecomingu jaoks lilli valimas. Noh, neid lilli, mis käivad tüdrukul käe peale ja poisil rinna peale. Ma ausõna ei tea, kuidas neid eesti keeles kutsutakse.

Neljapäev, 30. september - Võrkpalli võistlused oma koolis.









Reede, 1. oktoober
- homecomingu-eelne jalgpall. Kennedy fänne oli seekord 2 korda rohkem kui tavaliselt. Jagati õhupalle, ja kui mäng algas, lasid kõik õhupallid õhku. Ausalt öeldes seekord tundsin tõsiselt igavust, sest rahvast oli nii palju, ei näinud pooli tuttavaidki.







Thanh ja Takako - mõlemad on vahetusõpilased Kennedys.

 
Grant

                                                                                                              Allie

Pildid homecomingu nädalast:

Neon day



Mary

Prantsuse keele klass

Söökla. Pilt on tehtud pärast kooli, mitte õige söögivahetunni ajal.

Ma ei liialda, kui ütlen, et Katelyn on kõige armsam inimene, keda ma oma elus kohanud olen!


Mhh? :D

Koolibuss hommikul

Tyler hommikul mind kooli viimas, haha.

Killuke sellest, mida fotograafia tunni ajal teinud oleme.

Fotograafia klass ja õpetaja

JFK junior!
 
Ja nüüd muid jutte...

Teid vist huvitab, kes on Tyler... Ta on senior ehk 12ndik. Mina ja Tyler oleme tõesti lihtsalt sõbrad, oleme saanud väga lähedasteks. Temaga on lõbus, temaga saab naerda. Ma saan temaga kõigest vabalt rääkida, ta ei vaata imelikult. Sellist vabameelset tunnet pole mul just paljude inimestega. Temaga koos olles olen 100% mina ise. Ma ei kujuta ilma temata siin Ameerikas enam ettegi. Ükskord Tyler tekstis mulle: "Your like really close to me and i really mean that. Your always there to talk. Your always there for me. Your in my circle:)". Tal on niiöelda ring, kuhu kuulub 2-3 inimest, keda ta 100% usaldab. Ja mina kuulun ka nüüd sellesse. Ma ei pea enam bussiga koolis käima, kuigi eks näis kui kaua, haha. Tyler tuleb võtab mu iga hommik auto peale, mis on temast väga lahke tegu, sest et kui ta tuleb mind peale võtma, sõidab ta koolist vastassuunas. Tyler on teistsugusema iseloomuga kui teised. Ja ta pole ameeriklane, ta on tegelikult mehhiklane ja muu segu. Tal on küll mu vastu tunded, kuid ta teab, et meie vahel ei saa midagi olema, sest mina ei tunne sama, ja ta aktsepteerib mind sõbrana. Ta on küll vahepeal imelik... Näiteks kui Grant minu kõrvale on tulnud lõunat sööma, siis Tyler on kohe vaikne ja käitub imelikult, ei tee must kordagi väljagi enam. Ja ütleb, et mina ignoreerin teda. Grant küsib mult alati palju küsimusi, ma tõesti ei jõua kahe inimesega korraga rääkida. Ja Grant ei tunne kedagi minu laua inimestest. Mul endal oleks ka imelik olla, kui kedagi ei tea ja sõber ka välja ei tee. Ja kui Tyler textib mulle ning ma talle mõne mitu jooksul vastu ei texti, siis saadab ta kohe küsimärgi või "Bye?". Seda juhtub piiidevalt. Kui mingi teema on, siis tüüpiline on veel "Sorry i'll just stop talking to you".

Negatiivne pool Ameerikas on kuulujutud, mis levivad välgukiirusel!!! See on tõsiselt crazy. Inimesed mõtlevad lihtsalt jutte välja ja räägivad edasi. Nii lihtne ongi! See toimub pidevalt! Jah, ka mina olen juba selliste otsa komistanud. Üks Ashley lihtsalt mõtles välja jutu minust ja Tylerist, et meie oleme teinud ei-tea-mida, ning rääkis sellest tervele klassile suure suuga. Ma pole toda Ashleyt isegi mitte koolis kohanud, ta ei tea minust mitte midagi. Tyler on muideks Ashley ex-boyfriend. Ega vast selles see point ongi... Tundub, et tibi on lihtsalt kade! It makes me pissed off, kui keegi hakkab mingit bullshiti ajama, kui ise ei tea mitte midagi. Haha, ja veel eelmine päev oli ta mind Facebookis sõbralisti lisanud. Kirjutasin talle siis samamoodi avalikult Facebooki seinale, kus küsisin viisakalt, et kas sa oled bitch või mis sul viga on, et hakkad mingit bullshiti rääkima, kui ise mind ei teagi. Esimene asi, mida ta tegi, kui mu kirjutist Facebookis nägi, helistas kohe Tylerile ja hakkas teda sõimama, et ta paneks mu suu kinni ja mind niiöelda rihma otsas hoiaks. Kõik tüdrukud rääkisid, et Ashley ei meeldi koolis mitte kellegile, ja et ta ongi selline. Ja üks mu tüdrukutest ütles Ashleyle, et Erle on sweetheart ja sa ei tohi talle nii teha. Ashley oli hakanud kokutama, et Erle ei või niiviisi ikka Facebooki seinale kirjutada... Haha. Ja nüüd viimati oli ta Tylerile öelnud, et tal on kahju ja tahab vabandada minu ees, kuid mitte koolis, sest seal on palju rahvast (wtf?). Ah, mõttetu story :D
Ja see pole ainuke, millega kokku puutunud olen.

Mõnede arvates on kind of big deal, kui minuga suheldab saab. Haha. Kui mina tean koolist umbes 1/4 õpilastest, siis mind teavad vist 3/4. Tyler rääkis ka ükskord, et talt on küsitud, et kuidas sa ikka selle tüdrukuga suhtlema oled hakanud jne.

Grant textis mulle...
Grant:
Everyone thinks im soo cool cause i hang with you.
Erle:
Haha am i a star or something?
Grant:
Haha youre a pretty junior with an acccent! Youre awesome! Yeah youre a star.

Kui Grant esimest korda koolis lõunasöögi ajal mu kõrvale istus ja minuga rääkima tuli, siis kõik ta sõbrad lihtsalt vahtisid. PS: Grant on lihtsalt ülisõbralik freshman. ;) Üks huvitav fakt temast on see, et ta ei näe värve, ta näeb maailma pmst must-valgelt.

Allie ütles, et ma ei lähe koju, et ma lähen järgmiseks aastaks tema poole elama, siis saan veel aastaks Ameerikasse jääda. Ta ütles seda isegi oma emale. Ja siis ta ema tuli mu juurde ja ütles: "Ma kuulsin, et sa oled mu uus tütar." :)

Üks freshman poiss, kes istub prantsuse keele klassis minu taga, andis mulle üks päev paberi, kus oli kolm sõna: "Sa oled pris." Sellist sõna nagu "pris" pole olemas. Poiss oli Google tõlget kasutanud. Ta tahtis öelda, et ma olen ilus. Natuke luhta läks, aga armas siiski, et keegi nõnda üritas. :)

13 comments:

  1. Ma olen ka juba algusest su blogi lugenud. Väga huvitavalt kirjutad.
    Muide, nendel võrkpalli piltidel on ühel poisil seljas neoonroheline kleit, mille täpset koopiat Tallinnas ühes kaltsukas nägin, kui ühele peole riideid otsisin. Huvitav.
    Seda ka veel, et väga vahva et sellele bitchile vastu hakkasid :)

    ReplyDelete
  2. Nii hea, et viimaks kirjutasid. Ootasin su postitust nii kaua. Hea on teada, et kõik on parimas korras. Oi kui väga sa meid kadedaks teed, kui sa naudid seal olemist ja meie oleme siin fürerin Alliku käsituses:S!!!

    Oijah, sul jätkub ikka austajaid igas maailmanurgas:D

    Jõudu ja jaksu;)!!

    Marit.

    ReplyDelete
  3. Tere!
    Kui palju Sul see vahetusõpilaseks minek kokku maksma läks?

    ReplyDelete
  4. need tumedad poisid nii kenad! :)

    ReplyDelete
  5. Oi, kui tore, ma ootasin juba nii kaua blogipostitust! Väga hästi kirjutad, jätka samas vaimus!!!

    ReplyDelete
  6. Milline on Tyler ;)?

    ReplyDelete
  7. Ega jh teisele bitch neti teel öelda on küll väga hull:)haah :D

    ReplyDelete
  8. Marleen: 105 000.- oli vaja YFU-le maksta, sellel aastal on hinnad tõusnud, USA on nüüd 115 000.- Sellele lisandub veel viisa (u 5000.-) + taskuraha.

    Anonymous 4: Sa mõtled välimuselt? Ta ei lase endast kunagi pilti teha, haha.

    Anonymous 5: Seda mõtlen minagi. Ei tea, mis teised selles nii big deal'i nägid.

    ReplyDelete
  9. Keegi muutub meil siin nüüd küll armukadedaks. Kes teab, vb. hakkab sõimama?:D:D

    ReplyDelete
  10. Ma ei saa hästi aru, mida sa sellega mõtled ja kellest sa räägid... :D

    ReplyDelete
  11. Miks Martini maha jätsid?

    ReplyDelete
  12. Ehh:D
    Hea küsimus ka kuulge:D?
    Vasta, kõik tahame teada :D

    ReplyDelete
  13. Ma olen siin, et jagada oma kogemusi kõigi teiega. Umbes sellest, kuidas mees naasis, oleme olnud abielus üle 9 aasta ja neil on kaks last. Meiega on olnud hea ja me oleme alati õnnelikud. Kuni üks päev mu mees hakkas käituma viisil, mida ta ei saanud aru saada, olin ma väga segaduses sellega, kuidas ta mind lastega suhtles. Hiljem sel kuul ta ei tulnud koju ja kutsus mind, et ta tahtis lahutust, küsisin, mida ma tegin valesti, et seda selle eest ära teenida, kõik, mida ta ütles, ta tahtis lahutust, mis vihkab mind ja ei taha enam jälle teda La His Elu, olin hull ja ka pettunud, ma ei tea, mida teha, olen olnud haige rohkem kui kaks nädalat lahutuse tõttu. Ma armastan teda nii palju, et ta oli kõik ilma minuta, on mu elu mittetäielik. Ma ütlesin oma õele oma praegusest seisundist ja rääkisin mulle dr Chambercist, võttis ühendust oma abikaasaga, kes naaseb minusse, rääkis mulle, et mu abikaasat võttis üks naine, keda tema naine talle selgitas, seepärast ta vihkab mind ja tahab meid Lahutus. Seejärel andis mulle ka kinnituse selle kohta, et järgmise 48 tunni jooksul naaseb mu abikaasa mulle ja lapsed pärast järgmise 48 tunni jooksul õigekirja lõpetamist, mu mees helistas mulle vabanduse telefoni ja ütles, et ma armastan sind nii palju, et Sa ei tea, mis temaga juhtus. Kuid täna on mu abikaasa ja mu pere jälle õnnelikud. Tänan teid, dr Camberc, selle eest, mida tegi. Täna poleks midagi muud kui teie abiks. Võta temaga ühendust e-posti teel chamberc564@yahoo.com
    (1) tahab sinu end tagasi.
    (2) Teil on alati õudusunenägu.
    (3) Edutamine teie kontoris
    (4) Sa tahad lapsega.
    (5) Sa tahad olla rikkad.
    (6) soovite hoida oma mehe / naise üksi igaveseks.
    (7) vajadus rahalise abi järele.
    8) Sa tahad olla abielu kontrolli all
    9) Tahad inimesi meelitada
    10) Laste puudus
    11) Ta vajab abikaasat
    13) KUIDAS OSTA LOTERII
    14) PROMOTIONAALNE RING
    15) KIIRUSE KAITSMINE
    16) BUSINESS SPELL564 @
    17) HEA HOBI HECHIZ
    18) ravib igat haigust.
    (19) kohtuasja lahendus E.T.C
    Võta nendega ühendust oma e-posti aadressil chamberc564@yahoo.com ja lahendage kõik probleemid.

    ReplyDelete