Saturday, October 23, 2010

Iowa State jalgpall, Especially for You jooks, Des Moines maraton

Iowa State jalgpallimäng, 9. oktoober.

Ilm oli super, umbes 27 kraadi sooja, totaalne suvi. Enne mängu pidu, vali muusika ja söök-jook suuuures parkimisplatsis. Kahju, et pildile ei mahtunud, kui suur see oli. Seejärel mängu vaatama. Ameerika jalgpallist ei saa ma siiani midagi suurt aru ja ausalt öeldes ei tõmba ka. Ja täiesti kreisi, kuidas inimesed ikka kaasa elavad. Üks naine lõugas ja kommenteeris mu selja taga lihtsalt terve aeg. Ja huvitav oli vaadata, kuidas ka pensionärid kaasa elasid ja tantsuliigutusi lasid.













Hostisa teesklemas, et see on tema auto.


















Especially for You Race Against Breast Cancer, 10. oktoober.

Umbes 15 000 inimest jooksis ja kõndis üle 5 km, et toetada tasuta rinnavähi uuringuid ja muid teenuseid. Minu särgi peal oli kiri Kennedy Volleyball, kuna kõik Kennedy võrkpallurid osalesid selles.




Haha, nice.

Des Moines maraton, 16. oktoober.

Des Moines (hääldus dimoin) on Iowa osariigi pealinn. Mu hostema õde elab seal koos oma perega. Cedar Rapidsist Des Moines'i on umbes 2 tundi. Laupäeval läksime, pühapäeval tulime tagasi. Laupäeval lihtsalt shoppasime ja õhtustasime koos hostema õe perega restoranis, kus ümberringi olid homecomingulised. Haha, enne restorani minekut, kui ma hostvanematega jälle kokku sain, olid hostema ja hostisa arutanud, mitme kotiga ma nüüd saabun. Hostema oli imestunud, et mu käes oli null kotti. "Null nüüd küll meie pakkumistes ei olnud." Aga pärast õhtusööki läksin veel poodidesse.
Pühapäeva hommikul toimus Des Moines maraton, millest võtsid osa nii hostema, hostisa kui ka hostema õde.







Hostema finiši sirgel.




Armas, eksole :)

Hostisa ja hostema õde



Hostisa, hostema ja hostema õde

Bye, Des Moines.

No comments:

Post a Comment