Tuesday, October 26, 2010

Mida leidub toidupoes?

Läksin siis täna hostemaga toidupoodi kaasa ja otsustasin kaamera ka endaga võtta. Hakkasin muidugi kohe klõpsutama. Üks töötaja, nähes mu käes kaamerat, tuli mu juurde ja küsis, et kas ma teen poes pilte. Mul oli nii, et jaa, ma siin kookidest jne. Ja siis ta ütles, et mul on selleks luba vaja. Õigus muidugi, ma ei tulnud algul selle pealegi. Ta viis mu ühe mehe juurde, kes küsis mult, et mille jaoks mul neid vaja on. Ütlesin, et olen vahetusõpilane siin ja tahtsin pilte vaid oma blogi jaoks. Kõik ok, sain edasi pildistada. Nii palju jäi veel pildistamata, kuna meil oli kiire. Hostema pidi teatud kellaajaks kodus olema, et Adria hääletundi viia. Aga ma arvan, et parimad palad said siiski pildile. Ja nagu näha, Ameerikas on praegu totaalne Halloweeni aeg. Õige Halloween on sellel pühapäeval, 31. oktoobril. Luban, et jõulude ajal lähen ka kaameraga poodi.

Kõrvitsad! Me ostsime ka 3 kõrvitsat: üks mulle, üks Adriale ja üks hostisale. Kõrvitsatest hakkame muidugi nägusid välja lõikama. Hostema ütles, et tema tavaliselt teeb lihtsalt pilte meie meisterdamisest.











Jap, see on üks väike Barbie-tort.






Krõpsude-chipside valik kuni sinna lõppu välja.

Leiva-saia valik kuni sinna lõppu välja.

Järgnevatel piltidel on mõned jäätise valikud...





Ben & Jerry's, mmm, ma ei suutnud kohe üldse valida, mida võtta ja mida jätta.

12 comments:

  1. Oleks vaid Eestis nii suur jäätise valik :P

    ReplyDelete
  2. Eestis on ka Ben % Jerry jäätiseid, tallinnas nimelt ;)

    ReplyDelete
  3. pole ime et ameerikas nii suur ülekaaluliste protsent on kui heade asjade valik on nii suur :D

    ReplyDelete
  4. Need siin on vaid yksikud j22tiste valikud :P

    O, Tallinn on minu jaoks t2itsa v66ras.

    ReplyDelete
  5. Mmmm, sõõõõõõõrikud, :D

    ReplyDelete
  6. tallinnas on need ben&cherry jäätised solarises ikka üpris kirve hinnaga, väga ei raatsi seda osta

    ReplyDelete
  7. Nagu näha, siis siingi on pakkumisega 2 jäätist 6 dollarit, mis teeb umbes 72 krooni.

    ReplyDelete
  8. Solarises 1 jäätis 99 krooni, kui ma ei eksi. Ja esmaspäeviti soodukas -50%.

    ReplyDelete
  9. Jah, kui isegi kallim ei ole.

    ReplyDelete
  10. inglismaal maksab ben&jerry's 4 poundi ehk 70 krooni, niiet päris kirvehind ka siinmail

    ReplyDelete