Sunday, October 24, 2010

Senior picture boards

PS: See on mu SEITSMES postitus sellel nädalavahetusel, nii et tšekake arhiivi! Läksin vist hoogu :D

Need on seniorsite (kes lõpetavad sel aastal Kennedys 12nda) pilditahvlid. Kõik need on võrkpalluritest ja tehtud võrkpallihooaja lõpu auks.
Mina kavatsen ka endale vahetusaasta lõpus midagi sellist teha, panen kõik pildid kokku oma vahetusaastast, sest juba praegu on mul neid väikest viisi kogunenud. Armas mälestuste tahvel oma aastast Ameerikas :)

Yay, mina ka Mary pilditahvil :)







4 comments:

  1. Aga see 7 postitust ühe nädalavahetusega pole üldse paha, just jumala tore ja minupoolest võiks sa iga päev 7 postitust teha!!:D

    ReplyDelete
  2. mulle niiiiiiii meeldib kui sa teed postitusi, niiet 7postitust pole sugugi paha! keep going! :)

    ReplyDelete
  3. Vägaväga meeldib Olivia mälestuste tahvel, vms.
    Muidu ja su postitused on väga vinged, sa oskad blogi pidada ! :)

    ReplyDelete