Saturday, October 23, 2010

Võrkpallihooaeg läbi

Võrkpallihooaeg on nüüd ametlikult läbi. Esmaspäeval, 18. oktoobril oli viimane trenn ja teisipäeval, 19. oktoobril viimane mäng, mis läks väga hästi, võitsime 3:0. :) Saime mängida nagu varsity (varsity on kõige kõvem, seejärel JV, kus olin mina, siis sophomores ja freshmen, põhimõtteliselt vanuse järgi, kuigi varsity ja JV on suhteliselt segamini), st soojendasime muusika saatel, tutvustati kõiki mängijaid, öeldi servija nimi mikrofoni jne. Tavaliselt JV mängud nii uhked pole. Ja see on tore, et isegi, kui see on su esimene aasta võrkpalliga, saad ikkagi võistlustel mängida, ma mõtlen freshmen. Nii on kõigi spordialadega.

Tegelikult mul on hea meel, et võrkpall läbi sai. Viimase kuu trennid olid üsna igavad. Ja nüüd on mul rohkem aega muudeks asjadeks. Muidu olid iga nädal võistlused ja turniirid. Samas tunnen, kui palju ma 2 ja poole kuuga edasi olen arenenud! See on hämmastav areng. Mul on tõesti hea meel selle üle.

Ja tüdrukud... Nemad olid need, kellega ma oma elu USA-s alustasin. Sain koheselt nii palju inimesi enda ümber. Trenni sai ju mindud kohe järgmisel päeval pärast saabumist. Mu treener õppis veel viimasel nädalal ära, kuidas öelda "Jää vait!" :D Üks suur osa mu siinsest elu sai nüüd lõpule.

Pilte segamini kogu hooajast.

Ülemine rida vasakult: Madison, Nikki, Brooklyn, De'Aushia, Katie, mina
Keskmine rida vasakult: Desiree, Lindsay, McKenzie, Katelyn, Sara
Alumine rida vasakult: Kayne, Sabrina, Jenny, Mary


JV ja varsity koos.


Allie, my sweetheart :)

Enne võistlusi. Võistlused toimusid teises koolis, seepärast sättisime ühes klassiruumis.




Halli t-särgiga on meie treener Nikki Roland.

Mina ja Allie seal :)











Kõik koos - freshmen, sophomores, jv ja varsity. Ma olen vasakul pool, blond, hobusesabaga.




Seniors night. Õnnitleti kõiki seniorseid ehk 12ndikke, kes lõpetasid võrkpalli hooaja, kuna see on nende viimane aasta ja võrkpalliga nad keskkoolis enam ei tegele.

Seniorsid pärast õnnitlemist oma vanematega.


:)

2 comments: