Thursday, November 11, 2010

Fotoshuut Cynthia'ga

Okei, see postitus on nüüd kõike muud kui midagi vahetusaasta kohta, aga see on see, millega ma olen viimastel päevadel hõivatud olnud. Ega siis minu hobid teisel pool maakera kao.

Pühapäeval oli mul siis fotoshuut ühe enda kooli tüdruku Cynthia'ga. Mina fotograafi rollis, Cynthia minu modell ja minu armas assistent oli Michael. Cynthia oli juba enne mulle kooli silma jäänud. Tema puhul oli nii, et vot selle tüdrukuga ma tahan ühe fotoshuudi korraldada. Nii ma siis kirjutasingi talle ja ta oli kohe nõus. Michael vedas mu ükspäev ühte mahajäetud majja. Mõned aastad tagasi oli see üleujutuse all kannatanud. Nüüd ööbivad vaid kodutud seal. Kõik uksed olid lahti, astu aga sisse. Ma teadsin kohe, et see koht on pildistamiseks ideaalne.

Igatahes pühapäeval juba kell 10 hommikul oli Michael mu maja ees, seejärel läksime Cynthia't peale võtma. Ootasime teda maja ees 20 minutit, haha. Michael ütles ka juba, et kui ta tuleb, ta parem näegu really hot välja. Ja me kumbki polnud varem Cynthia'ga päris elus suhelnud. Aga kõik laabus perfektselt. Ta on täielikult modelliks loodud. Julge ja tegi, mida ütlesin. Tegelikult ma ei pidanudki suurt midagi ütlema, sest Cynthia hakkas kaamera ees koheselt erinevaid poose võtma. Riideid vahetasime ka korduvalt. Üks suvaline mees kõndis korra mööda, kui Cynthia oli põhimõtteliselt rinnahoidjate väel. Hehe, juhtub.

Muidu ilmaga vedas meil ka palju. Väljas oli täielik t-särgi ilm (novembrikuus!). Päike sillerdas terve aeg, nii et mõnus valgus paistis sisse. Vahepeal tõi Michael meile lõunasöögi: võileivad ja küpsised. Nii me siis pidasime muru peal väikese pikniku. Pikniku ajal sõitis politseiauto sellest majast mööda. Me olime jumala kindlad, et okouu, raudselt sõidab meie juurde, et mida me siin teeme ja et meil pole luba siin olla, kuid õnneks nii ei läinud. Michael'i auto oli veel majja sisse pargitud ja muusika käis.

Kokku olime seal üle 4 tunni, pilte sai tehtud üle 400. Kõik see meie endi lõbuks. ;)

Ja siin nüüd mõned lõpptulemused! Pildile klõpsates avaneb täisvaade, parem kvaliteet.


















Mõned pildid behind the scene:










18 comments:

  1. TÄPSELT NAGU AJAKIRJAST NEED PILDID JU!!! goood job :)

    ReplyDelete
  2. täielik modell on see tüdruk :)

    ReplyDelete
  3. Väga ilusad pildid! Palun kirjuta nüüd oma kaamerast veidi :P

    ReplyDelete
  4. väga-väga ilus modell ja SUPER pildid! tõesti..nagu ajakirjast!

    ReplyDelete
  5. Sul on väga lahe ja huvitav blogi, mida ma väga suure huviga loen. Sattusin su blogi peale, kui kunagi augustis googeldasin American chocolate chips cookies, ja seoses sellega on mul küsimus, et kas sul on võimalik leida kuskilt päris ehtsate chocolate chips küpsiste retsepti. Olen kunagi Iisraelis söönud selliseid hiigelküpsiseid, milles sees suuured šokolaaditükid, šokolaad oli selline mõnusalt suussulav, ja küpsised ise taevalikud (kohaliku pagariäri küpsetatud). Tahaks nüüd kodus proovida selliseid küpsetada, aga eesti kokandusportaalidest ei ole veel ühtegi meeldivat retsepti leidnud.
    Meeleolukat vahetusaastat! :)

    ReplyDelete
  6. väga lahedad pildid tõesti, nagu profi kätetöö ;)

    ReplyDelete
  7. see kus cynthia käed puusas istub, mingisuguse ääre peal. vot see on niii nii niii hea pilt.
    aga ma ei tea, kas see on töötlus, või ongi ääred nii udused jäänud? võiks täiesti äärest ääreni selge olla. vot siis oleks lihtsalt wow:D

    ReplyDelete
  8. Mulle meeldib see pilt, kus modelli jalad tunduvad 3 km pikkused:D

    ReplyDelete
  9. supper kenad pildid :) hea fotograaf oled ja ka modell on hea ;)

    ReplyDelete
  10. wow, eriti vinged pildid. nii fotograafi- kui ka modellitöö on lihtsalt super! :)
    ole tubli, erle! :)

    ReplyDelete
  11. WOW sa oled nii andekas ju

    ReplyDelete
  12. SUPPER pildid, sul on ikka annet Erts :)

    ReplyDelete
  13. tasemel pildid, nagu tõesti mingis moeajakirjas võiks need olla :D

    ReplyDelete
  14. Ohh, aitäh-aitäh teile kõigi nende heade sõnade eest! Ja ütleksin ka, et koostöö minu ja modelli vahel oli lihtsalt väga õnnestunud :)

    Mul on kõige tavalisem peegelkaamera Nikon D80 + kit objektiiv (18-135mm).

    Ameerika küpsised.. ojaa, need on taevalikud ja neid müüakse siin iga nurga peal :D Kui ma googeldasin 'american chocolate chip cookie recipe' sain küll palju vastuseid. Kasvõi see: http://www.popularcookierecipes.com/Chocolatechip.html

    ReplyDelete
  15. Hah, mul sama kaamera mis sul! (:
    aga tõesti amaziiiing pildid ja niiiilusad riided ja modell.

    ReplyDelete
  16. mega head pildid tõesti .
    ja Michael tundub väga tore olevat sinu blogi lugedes.. kena on ta ka :D

    ReplyDelete