Friday, November 19, 2010

Harry Potter 7 ja lõpueksamid

Harry Potter ja lõpuksamid - mhm, suht hea kooslus :D

Täna kesköösel esilinastub siinses kinos Harry Potteri 7. osa. Need, kes lähevad, saavad magama kuskil 4 paiku hommikul ja kell 8 hommikul algavad lõpueksamid.

Toon välja mõned tänased Facebooki postitused Harry Potteri fännidelt (kõik erinevatelt inimestelt), kes mu Facebookis eksisteerivad.
  • ‎17 hours 13 minutes and 01 seconds until HP7 is in theaters!!!!!!
  • HARRY POTTER TONIGHT!!! I guess dreams really do come true!! [[:
  • OMG UR GOING!! ME TOO!! ♥
  • HARRY POTTER AND THE DEATHLY HOLLOWS PART 1 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ cant wait Bailey Rose :):):):):) probably not the best idea the night befor finals but I DONT CARE!!!
  • Harry potter at midnight tonight! So excited!
  • i'm jealous of everyone who is going to the midnight showing of harry potter tonight:(:(
  • just got a Harry potter shirt for tonight :)
  • Sooooo excited for Harry Potter!!!
  • Leaving for BWW and then HARRY POTTER 7!!!!!!! There's a chance I might be excited about this.
Ise lähen reede õhtul vaatama koos Michael'i ja teistega Journal News (kooliajalehe) klassist.

Lõpueksamitest nii palju, et siin on iga veerandi lõpus igas tunnis lõpueksamid. Neljapäeval oli mul 3 lõpueksamit, reedel on ka 3 ning pärast seda võib nädalane vaheaeg alata. Üks tund kestab tund ja 15 minutit. Näiteks täna oli mul geoloogias töö 87 küsimusega, valikvastustega, kuid siiski. Fotograafias pidin kõik vastused ise kirjutama, küsimusi oli 32, põhiliselt filmi ilmutamise kohta. Kirjanduse oma oli pikk ja palju tuli kirjutada indiaanlastest (raamat ja film, mille põhjal pidime kirjutama, olid mõlemad indiaanlastest). Ma ei jõudnud päris valmiski, kirjutasin veel 15 minutit pärast tunni lõppemist, kuid siis pidin bussi peale kiirustama. Homme ootavad mind ees USA ajalugu (arusaamine, millest kõigest me selles tunnis räägime, eriti, kui sõdadest räägime, on tihtipeale üks paras nulliring, kuid õpetaja on väga vastutulelik, andis mulle mõned lõpueksami küsimused kodus üle vaatamiseks enne tööd), Photoshop (kahetsen, et selle klassi võtsin, ülimõttetu -.- õnneks järgmisel veerandil seda pole mul) ja prantsuse keel. Photoshopi lõpueksam sakib arvatavasti sajaga. Mõned kordamisküsimused: Know the resolution types, as well as where they are used, as well as how to edit resolution (and dimensions). Also know screen frequency (line screen), dot gain, and halftones. Know how many separations to have when imaging a regular process color image to film Project Purpose. General rule for scanner resolution. Know how to create and manipulate a selection (ALL selection tools). Type of orginals that can be scanned by Arcus II jnejne. Teate, ausalt öeldes pole mul endal ka õrna aimugi! :D:D

Aa ja eile õhtul, kui voodis õppisin, jäin muidugi 12 paiku paberihunniku ja lahtise läpaka kaane kõrval magama. Kell 1 öösel tuli hostema mu tuppa vaatama, et kas ma olen ikka veel üleval ja õpin, et tuli põleb. Ütlesin, et jäin magama ja siis ta kustutas tule. Korraga olid mul silmad jälle pärani lahti, läksin oma garderoobi (et hostema mu toas jälle tuld ei näeks) koos arvuti ja paberihunnikuga, istusin maha ja õppisin edasi. Kella 2 paiku öösel läksin tagasi voodisse magama. Nüüd lösutan jälle voodis ja õpin. Jah, tean, et voodi on kõige halvem koht, kus õppida, aga mugav on. Ütlesin seekord hostemale, et ärgu ta imestagu, kui mul öösel tuli jälle põleb, ma siiski arvatavasti magan.

Praeguseks kõik. Kuulete minust pärast New Yorki ja muid pidustusi-tähistamisi ;)

Photoshopi tunnis sai valmis tehtud midagi Eesti kohta. :) Ega siin on ka oma point. Nt pidime kasutama kaamerat, et pilti teha ja seda siin kasutada (mul taustaks pilt klassi laest). Samuti pidime midagi skännima. Ma skännisin noodivõtme, mis oli mu klassikaaslane ripats tegelikult - jep, väike töötlus ja ei saa arugi. See pilt, mis mul siin blogis on, on seepärast halva kvaliteediga, et see oli mul välja prinditud ja kodus omakorda skännisin uuesti arvutisse.

10 comments:

  1. Isegi kui sa räägid enda (nähtavasti) lõpmatutest eksamitest, olen ma ikka vaimustuses kõigest, mis su elus toimub. Mõnel ikka veab, eks :)

    Tänu sinu blogile tekkis ka plaan minna Ameerikasse. Olen juba kaua mõelnud selle peale, aga pole veel viimset n-ö pusletükki saanud.

    Igal juhul, tänan sind sinu vaimustava blogi eest, mida (ma loodan), et sa ikka edasi ka kasvatada tasapisi. Et meil siin lögases Eestis ka huvitav oleks (järgmiseks nädalaks lubas -10 :S).

    Diana, sinu kirjutiste ja fotode ustav fänn. Eriti fotode.

    ReplyDelete
  2. Väga hästi kirjutad, pole lihtsalt sõnu :)

    ReplyDelete
  3. Diana, see oli vist kõige ilusam kommentaar, mille ma siin blogis saanud :) Mul on suur heameel, et just minu blogi tõttu on ka sinul nüüd samasugune plaan, ja et mu blogi avaldab niivõrd palju positiivset mõju. Aitäh sulle!

    Anonymous, seda on supertore kuulda :)

    ReplyDelete
  4. Hello. Ma elan ise ka hetkel Ameerikas. Kolisime vanematega siia juunis, aastaks. Isa on mul sõjaväelane, ehk siis tema töö tõttu sattusimegi siia. Küll aga elan ma Pennsylvanias, suht pisikeses linnas. Kuigi ma väga ei ütleks, et ma Ameerikast vaimustuses olen haha :D. Nüüd detsembris saab 6 kuud ja siis on veel samapalju jäänud. Vahepeal tekivad ikka sellised masendushetked, sest sõbrad ju jäid Eestisse. Aga sinu blogi teeb mu tuju heaks. Vähemalt ühel Eesti tüdrukul, siin Ameerikas, läheb hästi :). Jumaldan su blogi ja soovin paljupalju edu kõiges !
    Kui tahad mingil põhjusel ühendust võtta, siis kirjuta mulle : verontst@hot.ee ;) Oleks vahva !

    ReplyDelete
  5. Sattusin alles eile su blogi peale ning lugesin kõik korraga läbi, sest ma lihtsalt ei suutnud lõpetada. Sinu blogi on väga huvitav ja mulle meeldib see kuidas sa kirjutad. :) Edu sulle seal Ameerikas ning minu endagi unistus oleks minna millagil Ameerikasse vahetusõpilaseks ehk kui ma seda blogi loen, siis tuleb eriti suur hullustus! :D

    ReplyDelete
  6. Erleee, nii tore, et sul hästi läheb!
    Muide sa kirjutad väga mõnusalt oma blogi. Tekib kohe kujutlus sellest, milline elu Ameerikas välja näeb.
    Ei tea, kas sa mäletad meie vestlust blogidest :D Igatahes, sul tuleb see üli hästi välja.
    Ära siis pässakat ära unusta!! :)

    ReplyDelete
  7. Ma vaatan, et minu kommentaar pole vist enam ainuke ülistav kommentaar siin. Kohe voolab neid nüüd :P

    Igal juhul, ma kõigest tahtsin öelda, et mul on hea meel, et minu arvamus sulle ka head meelt valmistas :)

    Ja eks ma kirjutan veel sellepärast ka, et ma ei suuda juba järgmist postitust ära oodata. Ehk millal sa juba New Yorgist tagasi tuled. Nagu hull, käin iga päev sinu blogi kontrollimas, et äkki ikka on midagi. Oeh.

    Ootame, millal tagsi jõuad ja ootame huviga sinu postitust. Meil siin Tallinnas juba väike fännklubi tekkimas ;)

    ReplyDelete
  8. Ükspäev sattusin ka su blogisse ja lugesin su terve blogi korraga läbi, sest seda kõike on lihtsalt nii huvitav lugeda + veel pildid;)
    Tee kindlasti uut posti ka peagi ja edu sulle!:P

    ReplyDelete
  9. Sa võiks Thanksgivingust päris pikalt kirjutada ;) Tahaks siis ise ka teada, mis seal Ameerikamaal antud pühade ajal toimub - filmidest nähtud ju, et suured toiduhunnikud ja pered koos - kas on ka reaalselt nii?

    ReplyDelete
  10. Väga lahe blogi, kindlasti nüüdsest üks lemmikutest. Ma lihtsalt lugesin kõik postitused korraga alates Juulist läbi ja olen tohutult kade, kõik tundub teistsugune ja huvitav. :D Pildid annavad ka tohutult juurde.

    ReplyDelete