Saturday, November 6, 2010

Haunted House ja Halloween

Eelmise laupäeva veetsin Michael'i, Mike'i ja Katie'ga. Plaan oli minna Haunted House'i. Haunted House on selline labürint, mille pead läbima, ja samal ajal tee peal püütakse sind hirmutada. Näitlejad on maskeerunud kelleks-iganeks. Nad võivad sulle väga ligidale tulla, aga nad ei tohi sind puudutada. Teel Haunted House'i, kui valgusfoori taga ootasime, hüppas Michael järsku autost välja, jooksis tiiru ümber auto ja istus autosse tagasi. Küsis, et kas me ka Eestis vahel nii teeme. Mul oli nii, et umm, ei. :D Ja siis ta ässitas mind ka tegema. Mul oli nii, et why not :D Nii me siis hüppasime mõlemad autost välja. Parim oli muidugi see, et ma auto taga kurvis libastusin ja käbla käisin. So me :D

Haunted House'is ma pigem naersin terve aeg. Kõik oli nii feik. Aga nalja sai. Me neljakesi puntras liikusime. Michael mängis hullult hirmunut. Ja mingi hetk, ma ei tea, mis juhtus, üks tüüp täpselt üritas meid hirmutada, ja siis ma takerdusin vist Michael'i jala otsa ja kukkusin (teine kord juba tol õhtul). Michael kukkus veel järele mulle, kuna ta hoidis minust kinni. Pärast meie ees kõndivad inimesed veel küsisid mult, et kas sina olid see, kes kukkus. Mingi hetk tunnelis olid kõik inimesed nii puntras. Täiesti võimatu mingit hirmunud fiilingut tunda. Haunted House'e on muidugi igasuguseid. See konkreetne, kus meie käisime, oli lihtsalt vilets. Tahtsime ühte teise kohta minna. See oli linnast natuke väljas. Ja tunnel asus väljas, mitte siseruumis. Pidi olema suur labürint maisipõllul ja vaat et võtab 2 tundi aega, enne kui välja saad, tolles pidid igal pool tupikud olema.

Mina olin Michael'i autoga ning Mike ja Katie olid eraldi. Keegi meist täpselt ei teadnud, kus see koht asub. Sisestasime juhised Michael'i GPS-i. Alguses sõitsid Mike ja Katie meie järel, aga mingi hetk saatis Mike sõnumi, et ta peab koju minema. Me Michael'iga otsustasime koha siiski üles leida. Siis hakkas nalja saama. GPS juhtis meid ikka ei-tea-kuhu. Sõitsime mingi tee peal, mõlemal pool teed maisipõld. Alguses mõtlesime, et noh, äkki ikka viib kuskile välja, sest tavaliselt GPS annab ju kõige otsema tee. Sõitsime edasi, kuni tee läks ikka väga viletsaks. Sõitsime siis tagasi.

Läksime Michael'i poole. Algul mõtlesime, et otsime täpsed juhised ning lähme tagasi, aga kahjuks pandi see poole tunni pärast kinni, ning seega jäigi minemata. Vaatasime Michael'i pool õudukat "Peeglid 2". Michael'i lapsehoidja oli ka meiega. Lapsehoidja on tegelikult vale sõna selle jaoks, kes ta seal tegelikult on, aga pmst kui Michael'i vanemad kodust ära on, siis tuleb see naine selleks, et süüa teha ja nii, kuna Michael'il on noorem vend ka. Too lapsehoidja on noor ka, käib ülikoolis. Igatahes, mina ja Michael jäime küll poole filmi pealt magama. Film lõppes kella 12 paiku ja pärast seda viis Michael mu koju.

Minu nimi Michael'i telefonis + pilt, kus Michael'i lind mu peas istub :D Mu eesnimi oli tegelikult õigesti kirjutatud, aga kui ma hakkasin oma perekonnanime muutma, siis e-täht kustus kogemata ära, ja Michael krahmas mult enne telefoni käest, tahtis pilti teha, ja nii ta siis jäigi. Aga jah, minu perekonnanimi oli tema kuulmise järgi ikka väga mööda. Mul oli nii, et "are you serious??".


Michael ja Mike bensiinijaamas lolli mängimas. Tüüpilised nemad.


Sellise tee peale jõudsime Michaeli GPS-i juhistega välja.



Pühapäeval, kui oli õige Halloween, oli minu esimene kord kõrvitsat nikerdada. Ega siin midagi rääkida polegi, pildid räägivad enda eest. Emme-issi, järgmine aasta Eestis nikerdame meie ka!
Õhtul käisid mõned lapsed trick or treat'i tegemas. Nii armas oli vaadata, kuidas väiksed lapsed Halloweeni-teemaliste pliitatsite peale nii elevile läksid. :D

Algus.










Minu tehtud.

Estonia! Hostisa nikerdatud.


Vedasin köögitooli välja, et üks selge pilt saada :D

Pisikese politsei ja kosmonaut ukse taga :)


Keegi lasi uksekella. Hostema võttis kohe oma šokolaadikoti ja läks ust avama, arvates, et väiksed lapsed ukse taga. Tegelikult oli see hostisa, kes veits lolli mängis. :D

Sam ja Daniel. Nende viimane kooliaasta. Miks ka mitte väikseid lapsi mängida :P



Midaiganes ka su kommikotti ei panda :D

Chipperil ilmselgelt hea olla :)

6 comments:

  1. GPS- The Global Positioning System
    GPRS- General Packet Radio Service

    Ehk siis GPSi järgi sõitsite ikka :)

    ReplyDelete
  2. Jaa, minu hooletu viga.. Aitäh!

    ReplyDelete
  3. See väike kosmose poiss on hea nunnu ju:)

    ReplyDelete
  4. Mis Erle valesti kirjutas siis:D? oligi Gps ju?:D

    ReplyDelete
  5. kosmose poiss on jaaaa täiega armas :)

    ReplyDelete
  6. no ehk ta on ära parandanud, ting !

    ReplyDelete