Saturday, November 6, 2010

Homeless night

Minu reedene öö möödus kodutut mängides. Homeless night on kodutute inimeste toetuseks. Kõik annetasid 10 dollarit ja tulid üheks ööks kokku. Ööbisime otse koolimaja ees. Väljas oli umbes -4 kraadi külma. Kõigil oli oma pappkast, mille sees nad olid, või siis olid lageda taeva all puntras. Mul oli seljas 6 kihti pluuse/kampsuneid, jalas retuusid ja 2 paari dressipükse ning peas talvemüts. Meid soendas ka lõke. Me olime küll kodutud iPodide, telefonide, snäkkide ja siseruumi vetsuga, kuid kõik olid siiski terve aeg väljas ja külmetasid. Mul hakkasid jalad külmetama, sest mul oli ainult üks paar sokke jalas. Mis me siis terve aeg tegime? Alguses mängisime veidike kaarte, ma hängisin ka natuke Lia kasti sees, aga enamasti istusime  puupakkude peal lõkke ümber ja ajasime juttu. Kella 4 aeg olin oma kasti sees puntras magamiskoti ja tekiga. Jäin isegi enam-vähem magama pooleks tunniks, kuigi ma terve aeg kuulsin, kuidas Mark ühe teise tüübiga mu kõrval seletasid. Ma jõudsin kooli juurde 12 paiku öösel ja lahkusin pool 6 hommikul. Helistasin hostisale, et ta järgi tuleks. Vaene tema. Loomulikult ta magas sel ajal. Hea oli minna koju voodisse sooja teki alla.






5 comments:

  1. tsau Erle, loen su blogi praegu esimest korda ja no niii kade olen! tahtsin sult küsida, et kui vana sa oled ja mis klassi sa eestis lõpetasid? Ja kui sa tagasi tuled, kas sul jääb lihtsalt üks aasta vahele? Lisaks küsin, kas sa said raha kogumiseks abi sponsoritelt või mitte? Loodan et vastad mulle; edu sulle (:

    ReplyDelete
  2. enam pole vaja vastata, lugesin juba eelnevaid postitusi-kommentaare ja sain oma vastused (:

    ReplyDelete
  3. Kas su kasupere vennal, Colin oli vist nimi, kes uus-meremaale läks, on blogi?

    ReplyDelete
  4. haha, hängisin natuke Lia kasti sees xd

    ReplyDelete