Monday, November 29, 2010

NEW YORK, 2. päev

Igahommikuseks kiireks peatuspaigaks enne rongi peale minekut kujunes üks kindel nurgatagune Starbucks. Avastasin enda jaoks Mocha Frappucino, nämm-nämm. Ja seal töötas üks kutt, kes ühel päeval küsis mult, et kust ma pärit olen, ja teisel päeval, et millal ma lahkun siit. Oli nördinud: "Too soon. I would go out with you."


Hostisa pildi tegemise kohta: "Take it quickly. It's really weird."

Tollel hommikul rongi peal hakkas üks mees, naine ühes käes, kõva häälega rääkima umbes nii: "Meil on selline piinlik olukord, aga mis teha, midagi muud enam üle ei jää..." Põhimõtteliselt polnud neil raha ja kerjasid metroos inimestelt raha. Kui mees oma jutu lõpetas, käis ta väikese kotikesega ringi, et sinna sisse raha koguda. Vaid paar inimest annetasid. Kui järgmine peatus tuli, läksid nad kohe maha ja hüppasid teise vagunisse. Üleüldse kerjajaid kohtasime tänavatel äärmiselt palju. Kunagi ei tea, kas nad räägivad tõtt või mitte. Petuskeeme leidub igasuguseid.

Kõigepealt suundusime jälle Times Square'i, et oma New Yorgi passid (sisaldab pääsmeid mitmekümntesse kohtadesse) kätte saada.








Pikk-pikk jalutuskäik mööda linna...






Pappkastidest tehtud.








See silt oli ühe söögikoha ukse peal. :D

Külastasime terroristide hävitatud Maailma Kaubanduskeskuse kaksiktornide mälestuseks loodud muuseumit. Nägime ka selle koha ära, kus kaksiktornid kunagi asetsesid. Praegusel hetkel käib seal uue torni ehitamine.





Edasi liikusime Brooklyni silla peal. Tuuline oli, juuksed lendasid kahte lehte. :D Ja üks fotograaf tegi seal parajasti modelliga fotoshuuti.












Killuke Chinatown'ist. Märksõnadeks: palju väikeseid poekesi ja palju mustanahalisi.


Kuulid, mis peegeldasid tänaval toimunut. Mu hostisa laiutab siin käsi :D


Õhtustasime Ameerika vanimas pizzarestoranis nimega Lombardi's. Pizza ise oli hea, selline keskpärane. Muigasime, et hostisa pluus läks selle pizzakohaga perfektselt kokku. 





Üks random pilt. Ülemaailmselt tuntud New York Times ajaleht.

... ja filmiõhtu jälle.

9 comments:

  1. Tõeline American dream, huvitav lugeda ja vaadata ka. Sa lähed iga päevaga ilusamaks, aga see Adria on küll räige troll :D

    ReplyDelete
  2. Kus sul alles vahetusaasta! :)

    ReplyDelete
  3. Uusi postitusi nähes olin ma üliõnnelik, sest ma olin kaua juba midagi uut oodanud!! Kõik on ikka ülihuvitav, tore on see, et sa lisad pilte ka palju! Ootan juba uut postitust :D

    ReplyDelete
  4. Jaa, väga äge ja hästi kirjutad!

    ReplyDelete
  5. Mõnus, et kirjeldad oma reisi päevade kaupa. Väga ülevaatlik. Edu sulle ja kallid.

    ReplyDelete
  6. Niii super kihvt on kõik!!:) Ja sa oled jätkuvalt nii ilus!

    ReplyDelete
  7. Vauuu, New York, niiii lahe:D ma olen nii jealous lihtsalt. sul ikka tõeliselt vedanud. su hostvanemad tunduvad ka nii ägedad.

    ReplyDelete
  8. pidin ütlema lihtsalt et nh see cedar RAPIDS meenutab mulle nii väga rabbit'it.... hehehehhe

    ReplyDelete
  9. Tõeliselt ilusad pildid on need,kus oled sillal ja must-valge...nagu muinasjutust. Su elu on üldse nagu muinasjutt seal ja keerleb hullu kiirusega nagu karusellil,millelt on võimatu maha astuda.
    Kuigi jah,koduigatsus ikka tuleb aegajalt ja see ongi normaalne.Ka mina siin "paradiisis" igatsen kõige selle toreduse kõrval KOJU...On paremaid hetki,mil ei mõtle sellele nii väga,ja on mitte nii häid hetki,kui tahaks kogu hingest ära..eemale...KOJU. Ja samas nagu jäädavalt ka lahkuda ei tahaks.Seega tuleb lihtsalt osata nautida seda "hetke" mil oled seal ja tunda rõõmu.Kodus saab olla küll ja rohkemgi veel;)
    Mina elan su seiklustele kaasa ja rõõmustan koos sinuga.Mul on hea meel,et pead seda blogi.Selle lugemine on ka nagu ainus päiksekiir mu igavas päevas.Ausalt. Mõnusaid hetki sulle ja jaga seda meiega ikka!!!!

    ReplyDelete