Wednesday, December 8, 2010

I'm in Miami Beach



... sest et jõulude ajal I'm in MIAMI beach!

Jah, tõsi, ma alles tulin New Yorgist ja juba 23. detsembril läheme Miamisse puhkama. Tagasi tuleme 28. detsembril. Nii et päris õigeid jõule mul see aasta polegi, lösutan hoopiski rannas või basseini ääres.

Tavaliselt on mu hostpere talviti ikka kuskile suusareisile läinud, aga see aasta otsustasid nad, et tahaks sooja kohta. Asi oli ka selles, et ma ei ole kunagi mäesuusatamise või lumelauaga tegelenud. Algul oli kindel plaan minna Cancun'i, mis asub üleüldse Mehhikos. Piltidelt vaadates täielik paradiis!! Ma olin juba nii ekstaasis. Kuid päev enne piletite broneerimist avastas hostema, et tema ja hostisa passid on aegunud. Uute passide tegemine Cancun'i reisi ajaks oleks olnud väga suur risk, sest ei tea, kas passid oleksid õigeks ajaks kohale jõudnud, niisiis tuli jääda ikkagi USA piiresse.

Tuleb tõdeda, et mul on lihtsalt maailma parimad hostvanemad. Igas mõttes.

12 comments:

  1. Mis m6tttteeeeees Erleeeee ?????
    See pole aus juuuuuuu. AAh, ma nii kade su peale praegu aga samas tore,et sul niiii veab, sa saad ikka selle aasta jooksul no igal pool 2ra k2ia:)

    ReplyDelete
  2. ISSSSSSAND KUIDAS SUL IKKA VEAB !!!

    ReplyDelete
  3. ma käisin see aasta nii Miamis kui ka New Yorgis :)
    naudi Miamit täieeegaaa!! super võimalus :)

    ReplyDelete
  4. Thank (sa ju tead seda minu moodi) hostvanemaid totally!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. OEH ERLE:D Ma Eglele igapäev kordan kuidas sul vedanud perega on:)
    Tervitused lumisest põltsust:D ma tahaks sulle praegu lund näkku visata:D:D

    ReplyDelete
  6. Erle,oled üks enamloetuvamaid YFu Estonia'id oma kommentaaride põhjal, tegin statistikat. Lugesin ka teisi ja nende kommentaare. ÄKKI EKSIN, aee on minu isiklik arvamus, Ette vanandused teistele, Aga sa oledki teistsugune ja huvitav....Tänud sulle ja su vanematele. Ilusaid jõule teile kõigile!

    ReplyDelete
  7. Getter, hahaa, vähe ei ajanud praegu muigama, see oli suht õel uusaasta õnnitlus, ma ütlen :D Saadan sulle küpsiseid selle eest!

    Anonymous 2: Teadmine, kui paljud ja kes mu blogi loevad, ja need kommentaarid valmistavad mulle vaid rõõmu :)

    ReplyDelete
  8. oled tore ja tubli aga no palun mis koht on Meksiko? :D

    ReplyDelete
  9. Nagu eelminegi kommenteerija olen ma naljakat eesti keelt lugenud su blogist viimasel ajal. Aga blogi on ikkagi super!

    ReplyDelete
  10. Ausalt?:D V6ite heaga parandada, kui midagi eriti naljakat siit loete, sest kui mu elu keerleb praegu teise keele ymber, tahan ma pidevalt end inglise keeles v2ljendada. Samamoodi on sellega: Mexico - Meksiko.

    ReplyDelete
  11. Mida teha, et ma nii kade poleks :(

    ReplyDelete
  12. või siis miami beach, oeh Erle, mina sumpan siin meetrises lumes ja sina lähed päevitama, no ei ole elu, aga naudi seda täiega ja need on kindlasti ühed erilisemad jõlud sul, kui me perega verivorsti sööme, siis mõtleme ka sinu peale. kallid sulle!!!!

    ReplyDelete