Sunday, December 5, 2010

NEW YORK, 3. päev

Päev algas ikka hommikuse Starbucksiga ja metroosse minekuga. Ootasime siis metroojaamas oma rongi, kui täiesti lambist tuli üks selline ülikooliealine aasialase välimusega kutt mu juurde ja ütles: "You are gorgeous. Are you single?" Me hostisaga pärast naersime, et tüüp ei küsinud isegi mu nime enne, vaid oleks kohe viivitamatult mu ära võtnud. Hostisa on nüüd NY-i tripist jutustades kõigile ka sellest seigast laterdanud.

Ülejäänud päev oli pikk ja palju-palju ringi kõndimist. See päev kujuneski vist kõige pikemaks neist.

Esimene peatus - Vabadussammas ehk Statue of Liberty. Tagasisõidul möödusime ka Ellise saarest.


















Oravapoiss :)

Lõunat sõime Planet Hollywood'is. Ümberringi kuulsuste pildid, nende riided, käejäljed ja muu seesugune, tosin telekaid, kust lasti muusikavideosid, kogu see valgustus, kõik nii värvikirev jne. Põhirõhk oli uhkel interjööril. Tualettruumis oli üks naine, kes pani sulle isegi seepi käe peale. Tema kõrval olid ka kreemide, juukselakkide, lõhnade jne hunnik. Uuh, nii vinge koht, I like it a lot. Kindlasti omamoodi elamus, tasub külastada. Asub keset Times Square'i.

Britney Spears'i kostüüm


Arnold Schwarzenegger'i käejälg


Hei, auto ripub seina peal.











Ashley Tisdale'i käejälg




Kõik külastajad said omale sellise tibukollase mütsi. :D



Pildilt pole aru saada, aga muidu vesi jooksis seintelt alla.

NBC stuudio. Külastuskäik toimus giidi juhitud tuuriga. Kõigepealt saime vaadata lühifilmi kogu NBC ajaloost, seejärel nägime paari võtteplatsi, mis tegelikkuses on muidugi palju väiksemad kui telekast vaadates võib tunduda. Tuuri lõpus said kaks inimest proovida ka ise ekraani ees olla: üks luges uudiseid, teine tegi ilmaennustust. Lootsin, et saab midagi enamat ka näha, seega polnud midagi erilist. Mõned tuntumad telesaated, mis NBC stuudios salvestatakse, on võibolla Saturday Night Live ja The Tonight Show. Tuuri käigus pilte teha ei tohtinud, nii et kahjuks pilte stuudiost endast mul pole.



Paremal on killuke NY-i selle aastasest kuusepuust, mis tol hetkel veel ehitud ei olnud.


Vaade ühelt pilvelõhkujalt ehk Top of the Rock'ilt.





Ainuke õnnestunud pilt :D

Prillipood. PS: Otsi pildilt mu hostisa.



Et siis 920-kaloriline bacon cheeseburger?

Õhtused vaateaknad ja majad:






Päeva aeg on see karp avatud ja seal sees on mingi uhke ehe.



See oli üks pood, läbi akna pildistasin.




Apple'i pood. Suur klaasist ehitis, keskel Apple'i märk. Kogu see kast on vaid tähelepanu tõmbamiseks, pood ise asus trepist alla kõndides.



Õhtul sai veel nalja. Õhtustasime hotelli ligidal olevas pagarikohvikus. Pärast seda läksime toidupoodi. Hostisa rääkis loo, kuidas ta ükskord mind järgi tegi. Ma pidevalt hõikan "Janaaan", selline hästi minulik. No ja siis ükskord, kui ma olin just kodust lahkunud, hõikas hostisa minuliku häälega: "Janaaan". Janan ise oli parajasti duši all. Ta oli kibekähku duši alt ära tulnud, ruttu mingid riided selga ajanud, jooksnud ja hõiganud, et kas ma unustasin midagi maha või mis. Tegelikult oli see mu hostisa, kes mind lihtsalt järgi tegi. See, kuidas hostisa seda rääkis... appppi, ma naersin seal toidupoes niiviisi, et pisarad voolasid. :D:D Üks õhtu, kui juba NY-st tagasi olime, läksime hostisaga mõlemad nurga taha ja kõigepealt hõikas üks "Janaan" ja siis teine. Lasime teistel võrrelda, kui hästi hostisal välja tuleb. Tegelikult pole hääl sugugi sarnane, kuid vaimukas ikkagi, kuidas ta seda järgi üritab teha. :D Ja nüüd teema juurde tagasi tulles... Laenutasime tol õhtul ka filmi, mida hotellis vaatasime. Siin käib see filmide laenutamine ikka eriti lihtsalt. On selline masin Redbox, kus saad vaadata, mis filmi tahad, valid välja, maksad vaid 1 dollari, DVD tuleb masinast välja, järgmine päev klikid masina ekraani peal, et tahad filmi tagastada, lükkad DVD ühest august sisse ja vsjoo.

9 comments:

  1. Oi, kuidas ma ootasin uut postitust :) Mulle meeldib kõik väga ja see on nii tore, et sa lisad pilte palju :)

    ReplyDelete
  2. Väga tore post(y):) Tõsiselt huvitav blogi!

    ReplyDelete
  3. nii head pildid !

    ReplyDelete
  4. Margot.
    Sa lähed iga päevaga ainult ilusamaks mul :) (K)
    Ja tõesti, ma olen su blogi mitu korda algusest lõuni läbi lugenud:D Ja ootasin ka väga uut postitust! Nagu hea raamat, mida ei saa pooleli jätta :)
    Palju edu sulle seal Ameerikas tips ! :)

    ReplyDelete
  5. Kas sa käisid ka Empire State Buildingus?

    ReplyDelete
  6. Margot, ma pole sinust kohe üldse enam midagi kuulnud :( Sa mu tips! (K)

    Empire State Buildingus me ei käinud.

    ReplyDelete
  7. Oh kuidas oleks ise ka tahtnud seal olla. Mu ammune unistus juba New Yorki minna. Väga ilusad pildid ning hea blogi.

    ReplyDelete
  8. ohh, hiinas oli täpselt samasugune apple pood:) siuke hääästi suur sein oli täis iphone ja ipad ja ipod ja muu siukse kestasid:)

    ReplyDelete