Wednesday, December 8, 2010

NEW YORK, 5. päev + Macy's Thanksgiving Day Parade

Põhimõtteliselt viimane päev, sest järgmisel päeval juba kell 7 hommikul läks lennuk tagasi koju.

Juba pool 9 hommikul olime Central Parki ääres ja leidnud oma kohad, et jälgida 84-ndat Macy (see on üks suur kaubamaja Ameerikas) tänupühade paraadi (The 84th Annual Macy's Thanksgiving Day Parade). Hiiglaslikud õhupallid igasugustest tegelastest ja majad ratestel. Usun, et väikestel lastel oli kindlasti põnev jälgida. Kui me oleksime ehk kuskilt ligemalt näha saanud, oleks vast endal ka põnevam olnud. Me nägime vaid ühte külge ja taguotsi, sellepärast ka pildid taguotstest. Paraadil osalesid sellised kuulsamad lauljad nagu Kanye West, Kylie Minogue, Keri Hilson, Jessica Simpson. Naljakas, et kodus arvutist pilte sirvides leidsin oma piltidelt ka Keri Hilsoni ja Kylie Minogue. Paraadil olles ei pannud tähele, sest silm ei seletanud nii kaugele.

Eriti mugav neil, kes paraadi oma kodu rõdult vaadata saavad.

Kylie Minogue sõidab pardirongiga kaasa.

Keri Hilson lehvitab seal käega.

Korravalvur.

Paraadi lõpuni me ei olnud, külm hakkas ja üksluiseks kiskus. Läksime Starbucksi endeid soendama. Uskumatu küll, et alles paar päeva tagasi oli niivõrd soe ilm, ja nüüd mässi end paksult riidesse.

Järgnevalt võtsime ette pika jalutuskäigu Central Park'is. Tegime fotoseeriaid ja lihtsalt jalutasime. Kui olime juba väga tükk aega ringi käinud, vaatasime mapilt, et kaugel me ka oma tiiruga oleme. Hehe, me polnud poolt parkigi veel näinud. See on tohutult suur, mitmekülgne ja tõesti ilus. Kui vaadata New Yorgi kaarti, siis näeb ka kohe, kui suurt ala see park katab. Central Park on ka pmst ainuke roheline ala New Yorgis. Suvel oleks kindlasti super ringi käia. Vot Central Park oli ka üks koht, mis tõesti avaldas muljet. :)

Me Adriaga oleme mõlemad nagu ":O". See koht oli selline mägine ja üks maas veeres alla sealt, muruselt alalt õnneks. :D

Suvel on see suuuur muruplats inimesi täis.

Aww :P Mõned möödakäijad vaatasid järgi küll, et mis värk toimub. :D

Haha, vetsud Central Parkis on siis sellised, et "hei, mina pissin siin, a kus sina oled" :D

Keegi seal paremal teeb aeroobikat vist. :D

See oli nii: "mina vaatan sinna, sina vaatad sinna ja sina sinna."

Kodutu magas seal.

Selle pildi üle sai naerdud. Täpselt mu suu kohal on üks leht ja mu nägu on tänu sellele mingi eriti devil. :D

Seejärel läksime ära hotelli, et natuke lõõgastuda ja tänupühade õhtusöögi puhul natuke üles sättida. See oligi muideks õige tänupühade päev - neljapäev, 25. november.

Õhtusöök oli broneerinud poole kolmeks päeval restoranis nimega Russian Tea Room. Me arvasime, et road on mingi meeletult suured nagu tänupühade road ikka, rääkisime veel eelmisel päeval, kuidas hommikul nälgime, et siis üheks suureks söömaajaks kõht valmis oleks. :D Aga road olid üllatavalt mitte-ameerikalikud, nii suured ka mitte nagu muidu kombeks. Road meenutasid mulle tegelikult Eestit, sest menüüs oli isegi borš. Restoranis oli eraldi tänupühade menüü. Said valida ühe eelroa, põhiroa ja magustoidu. Maksumus ühe inimese kohta oli 95 dollarit ehk üle 1140 krooni. Need toidud ei olnud kohe kindlasti mitte seda hinda väärt, aga noh, see on New York ka ju. Restoranis viibisime 2 tundi, nautisime sööki ja ajasime juttu. Hostema päris mult, et mis on olnud minu kõige hullem tegu, et vanemad on väga pahaseks saanud. :D Kui maksmiseks hakkas minema ja summa oli ligi 400 dollarit ehk umbes 4800 krooni, siis hostisa naljatas: "Teeme nüüd nii, et kõik teeskleme, et läheme tualettidesse, aga tegelikult kohtume tolle nurgataguse kohviku ees". :D:D

Minu eelroog. See parempoolne tumedam asi on pardiliha. Puhtast uudishimust tellisin.

Hostema boršisupp

Minu kana. Vasakul on rosinad mingisuguse "möksiga", uuh, see oli tõeliselt maitsev.

Hostvanemate põhiroog

Magustoit oli meil kõigil sama valitud - juustukook.

Midagi muud enam ette ei võtnudki, sest tänupühade tõttu olid paljud kohad suletud ja vihma hakkas ka sadama. Võtsime takso ja sõitsime hotelli tagasi. Liftis sai jälle nalja. Adria küsis meilt kõigilt, et kui sa saaksid maailmast kaotada ära ühe värvi, millise värvi sa valiksid. Kui ma hakkasin rääkima, tulid lifti ka kaks võõrast naist. Ja ma siis ütlesin: "I like red lights, but I don't like red clothes." Need naised vaatasid ikka päris imelikult, mõtlesid, et ma mingi jumala lambist ütlesin seda. Hostisa aga mängis kaasa: "I like clouds, but I don't like leaves." :D:D Hotellitoas olime tagasi juba 5 aeg õhtul. Lihtsalt lösutasime diivanil. Hostvanemad vaatasid oma magamistoas "Spidermani" ja meie Adriaga vaatasime rohkem kui 3 tunni jutti "Keeping Up With The Kardashians". Õhtul tuli telekast ka "Avatar". Ma ei mäletanud enam, kuidas filmi lõpp välja nägi, seega otsustasin lõpuni vaadata. 15 minutit enne lõppu jäin muidugi magama. Nii et filmi lõppu ma ikka ei mäleta. :D

1. kas hostpere maksab reisud omast rahast? või käid oma raha eest?

2. Sul on oma hostperega ikka tõeliselt vedanud. Niii lahe pere tundub, ja teevad sellised kallid tripid sulle välja? Vaooo. Mul üks tuttav kes läks USAsse ei saanud mitte ühelgil reisil käia oma vahetusaasta jooksul (hostperega), ja üldse pere oli selline, keda eriti ei kottinud tema tegemised.
    Mida ma ka ei annaks, et käia New Yorgis.. (:

3. Erle-I love you- kas oli nii su pusal! Kõike head nende poolt, kes su blogi loevad (ehk ka mitte, sest, sina kirjutad aga vaimustusi ega kritiseerimisi pole- sest need on eestlased ja kadedad) ja tänud sulle su postituse eest! Thank! Pane samas vaimus edasi:) Ja las loevad omaette ja ei kommenteeri, ära arva et on tühimik, anonüümsed vajavad ka sind! Mina ka:) Sul on mõnus perekond ja hostvanemad:) Edu sulle ja pane edasi, sinna kus süda ihkab...

4. sul on kõige mõnusam, parem ja lahedam vahetusaasta-blogi, mida ma kunagi lugenud olen. Su elu Ameerikas tundub liiga amazing!:)
    -Kertu

5. Me vajame su postitusi, need on feeling...........Edu sulle, kes kirjutab ja osaleb, edu su vanematele, kelleta poleks see, kes oled ja hostvanematele kelle toetusel see ka kõik toimub... I love YOU:)))))))))))))))

6. Jah, hostvanemad maksavad kinni nii igasugused piletid, ööbimise kui ka toidu. :)

Uuh, mul on tõesti iga kord ülimalt hea meel neid toredaid kommentaare lugeda! Ei jõua teid ära tänadagi! :))

7. Su hostperel on nii ideaalne välimus, täpselt nagu mingis filmis oleks, tegelt ka :D
    Aga niii lahe ikka, mida sa kõike seal teha saad ja ikka kirjuta hästi tihti sest su blogi on senistest USA blogidest kõige lahedam :)

8. juustukook ikka eluhea! :D
    ja kardashianid veel paremad eksole! :D

9. enn vai pi di ka platsis ühel pildil :D:D (NYPD):D
    aga päriselt ka ma võiks tappa sellise võimaluse eest nagu sul on: superlahe vahetusaasta, ülivinged host-vanemad jne...
    okeiokei, kas just päris tappa..... :D:D:D:D