Wednesday, December 8, 2010

NEW YORK, 6. päev

Ega muud polegi, kui et äratus oli 4:15 hommikul, kella 4:45-ks oli tellitud auto, mis viis meid lennujaama, ja lennuk läks 7:15.

Mõned inimesed juba shoppasid samal ajal, kui mina läksin lennukile. Päev pärast Thanksgivingut on Black Friday, mis ongi lihtsalt üks suur shoppamispäev meeletute allahindlustega. Black Friday paneb aluse suurele jõulushopingule. Poed avatakse juba 3-4 aeg hommikul, inimesed ootavad juba 2 aeg öösel järjekorras. Nojah, esimestel shoppajatel on muidugi palju häid eeliseid ka. Kui ma ise poleks samal ajal lennuki peale läinud ja oleksin kodus Cedar Rapidsis olnud, siis oleksin vast ise ka huvi pärast osa võtnud. Minusugusele ööinimesele pole mingi probleem, ma poleks magama läinudki. :D

Maailma populaarseim linn - New York - ma olin sellest unistanud juba ammu, kuid selle unistuse täitumine tundus veel väga kaugel tulevikus. Nüüdseks on see käega ära katsutud. New York on lihtsalt üks järjekordne suurlinn minu meelest. Täiesti tõsi, et New York on linn, mis kunagi ei maga. Elu käib 24/7. Ükstapuha mis nädalapäev ja kellaaeg on, igasugused söögikohad ja nurgatagused on rahvast täis. Tänavatel on meeletult inimesi, sind ümbritsevad kõrged hooned, avarust kui sellist ei ole. Kõigil on jubedalt kiire. Ja sul peab olema ropult raha, et kõike sealset nautida ja ära proovida, juba toidu peale lähevad meeletud summad. Ma eelnevatelt mõtlesin kogu linna palju suuremaks ja uhkemaks, kui see tegelikult oli. Isegi vaade tervele Chicagole oli minu arvates ilusam kui New Yorgile, kuna asub ikkagi tohutu suure Michigani järve ääres. Oma eredamateks mälestusteks New Yorgis viibides pean Central Parki, Broadway show'd "American Idiot" ja Planet Hollywoodi. Üks mu unistustepaik mu listist on nüüd mahakriipsutatud.

Ma olen meeletult tänulik oma hostperele, kes mulle kogu selle võimaluse andsid. Meil oli pidevalt nalja kui palju, lausa hea meel, et just nendega sai see reis ette võetud. Lisaks sellele tunnen, et minu suhted Adriaga muutusid selle nädala ajaga soojemaks. Enne seda suhtlesime tõesti minimaalselt. Mitte et me läbi poleks saanud. Ei, mitte seda. Aga me ei puutunud eriti kokkugi kui ainult hommikuti vannitoas ja õhtusöögilauas.

New Yorgi postitustega sain nüüd ühele poole! Loodan, et sai piisav ülevaade. :)

... ja mõned pildid lennukist välja vaadates.




Chicago linnaäär

1 comment: