Friday, December 17, 2010

Tänupühade-jõulude tähistamine

See sündmus oli nüüd juba paar nädalat tagasi, aga pole olnud mahti pilte lisada. Pärast New Yorgist saabumist, 27.-28. novembril olid meie juures mu hostema poolsed sugulased: ta ema, isa, õde koos oma perega ja vend koos perega. Lärmakas nädalavahetus ütleks :D Kuna hostema õde on jõulude ajal terve oma perega Austraalias, siis tähistasime nendega jõulud juba ära. Ka tänupühad polnud mul sellised, nagu muidu ameeriklastel kombeks. Õigel tänupühade päeval, 25. novembril olime veel New Yorgis, ja käisime lihtsalt neljakesi - mina, hostema, hostisa ja hostõde - restoranis söömas. Tavaliselt tulevad tänupühade ajal suured pered-sugulased kõik kokku ja toimub ühine suur söömaaeg. Mulle juba varem räägiti, et tänupühade ajal muud ei tehtagi, kui lihtsalt süüakse ja süüakse. Ning ei saa muidugi kalkunit unustada. Tavaliselt on laudadel üks suur kalkun, mida meil siiski polnud. Aga oli igasugust muud head kraamid. ;) Ma räägin, et mul polnud just tavaline ameerikalik tänupüha, samuti ei saa ka jõulud olema, sest jõulud veedame me Miamis.


Coooooookies!














Minu kingitused: 50 dollarit, kinkekaart, sokid (ausalt, need on kõige mõnusamad ja pehmemad sokid üldse, küll aga neid rohelisi mul enam pole, Adria sai omale samasugused roosad ja ta pole just roosa-inimene, seega vahetasime ära), kehaspreid, Iowa ornament.
 

5 comments:

  1. Päris maitsvad küpsised paistavad ikka :)

    ReplyDelete
  2. väga tore blogi sul, :) Saab palju Ameerika elust jne teada . A.

    ReplyDelete
  3. Mis küpsised need seal esimese pildi peal on? Kas sa palun retsepti saaksid jagada? :)

    ReplyDelete
  4. Peanut butter chocolate star cookies. Retsepti leidmiseks googelda, neid on nii palju. Kuigi ma ei tea, kas ja kui õige maitsega maapähklivõid (peanut butter) võid sa Eesti poodidest leida. Võid ka millegi muuga asendada, kuigi maitse ei tule päris see sama.

    ReplyDelete
  5. Marks & Spenceris peaks maapähklivõid olema. Aga suur-suur tänu :)

    ReplyDelete