Tuesday, January 11, 2011

Snow! Classes delayed.

Classes in the Cedar Rapids Community School District are DELAYED by TWO HOURS today, January 11, 2011, because of weather conditions. There will be no morning Early Learning Preschool or morning alternative kindergarten classes.

Ja mina veel ärkasin natuke hiljem kui muidu, hakkasin hullult kiirustama. Kuulsin, et Adria toas on vaikus, koputasin uksele: "Adria, aru you awake?" (nii on pmst iga hommik). Adria unisena: "Classes are delayed by two hours." Ma küll kuulsin, et hostisa midagi karjus, aga ma ei pööranud tähelepanu, sest ta tihti hõikab hommikuti, et Adria üles ärkaks, sest tal on mõni minut varasem buss kui mul, mina olen nii või naa alati varem üleval kui tema. Mina: "What?! Wait a second." *vaatab õue, kas lumi on maas, sest meil vahepeal sulas kõik lumi ära ju, ning kontrollib infot ka kooli kodulehelt* "Yap, Adria, keep sleeping."

Nende lumepäevadega on selline värk, et kui öö jooksul on nii palju lund sadanud, et näiteks väiksemaid teid ei jõuta õigeks ajaks lumest ära lükata, siis kas lükatakse kool 2 tundi edasi, kool lõpeb ikka samal ajal, aga tunnid on lihtsalt lühemad kui muidu, või suurema lume korral jäetakse terve koolipäev ära. Hommikul 5:30-6:00 paiku hommikul helistatakse koju ja teavitatakse. Eks see ole ka sellepärast, et vähemalt enamus keskkooli õpilasi tuleb oma autoga kooli.

Kuigi uskuge mind, täna on õues täiesti tavaline lumekiht ja selge ilm. Aga mulle siiski sobib!

Ja üks pilt ka siia postitusse. Just some good stuff. Kui nüüd aus olla, siis ma pole küll raamatute lugeja tüüp, aga kirjanduses peame ühte vabalt valitud raamatut lugema ja selle raamatuga on tõesti nii, et kui hakkad lugema, siis võidki lugema jääda.

9 comments:

  1. Keven oleks küll õnnelik.:D Keven ütles, et pole võimalik.

    ReplyDelete
  2. Kevenile ütle, et nii noored kui tema peavadki koguaeg koolis olema, et ikka targaks saada. :D

    ReplyDelete
  3. Tsauuu Erle! Mind väga huvitab, milline näeb välja üks koolilõuna USAS... kas sa oleksid nii pai ja teeksid sellest näiteks pilti ja paneksid siia ning üldse kirjeldaksid oma toiduelamusi USAS? :) Ole tubli!

    ReplyDelete
  4. Päris hästi siis. + niiii armas "Yap, Adria, keep sleeping." :))))
    Pildista oma tuba ka palun :DD

    Paljupalju edu !

    ReplyDelete
  5. Kui juba pildistamiseks läks, siis äkki teed teistest tubadest ka pilte? :D Ma tean, et esimestes postitustes oled teinud, aga seal polnud vist kõigist tubadest. :D

    Aga muidu kas alguses oli inglise keelega ka raske? Said kohe kõigest aru? Nad räägivad ju nii kiiresti :D Kas lased lahti seletada lause, kui aru ei saa?

    ReplyDelete
  6. Käid minuga samas koolis Eestis ja pean lihtsalt mainima, et nii lahe on su blogi lugeda! :) Iga päev kiikan korraks siia, kui meeles on, et kas uus postitus on tulnud. Tundub, et lahe eluke sul seal USA-s.
    Keep up the good work! :D

    ReplyDelete
  7. Lugesin kõik postitused algusest peale ära. Ikka paar head tundi võttis, aga asi oli seda kindlasti väärt. Superlahe blogi ja su elu Ameerikas tundub niiiii lahe! Ootan järgmisi postitusi ja ole tubli! ;)

    ReplyDelete
  8. Oo millest see raamat räägib? tundub midagi mida mulle väga meeldiks lugeda :D:D

    ReplyDelete
  9. Pilte koolil6unast lisan siis, kui mul neid rohkem kogunenud on. Peegelkaamerat on tyytu kooli kaasa vedada. Mul pole v2ikest digikat. Ma peaks siis host6elt laenama.

    Oma toast v6in kyll j2lle pilti teha, sest see tiba kodusemaks muutunud, aga muidu ylej22nud toad on k6ik samad. Tolles esimeses postituses on k6ik toad 2ra pildistatud, v.a. hostvanemate magamistuba ja vannituba.

    Ma m6tlesin algul sama, et nad ju r22givad nii kiiresti, aga see pole YLDSE hull. Ikka lasen lahti seletada, kui millesti aru ei saa, see on normaalne. Inglise keelega pole mul raske olnud. Kui ma millestki aru ei saa, siis kysin. Koolis on ikka keel raskem, aga ma ei tea, ma panen t66des paljud vastused lihtsalt huupi (siin ju k6ik valikvastused). :D

    Crtske, googelda :D Aga t6esti soovitan! Mul juba teine osa sellest sarjast k2sil. Kuigi ainult kaks osa ongi praegu ja vist j22bki nii.

    ReplyDelete