Tuesday, January 18, 2011

Fotograafia tund

See postitus on nüüd küll väga ajast maha jäänud, aga parem hilja kui mitte kunagi. Fotograafia tunnis käisin esimesel trimestril ehk siis sügisel. Moodustasime neljased grupid ja iga grupp sai teatud päeval linna peale pildistama minna. Mina olin ühes grupis koos Michaeli, Taylori ja Kaitlyniga. Iga teisipäev käisime Michaeli autoga linna peal pildistamas. Iga kord käisime ka Jules Bakery's või kuskil miskit head söögipoolist ostmas, proovisime igasugu head kraami. Kuigi Jules Bakery oli ikkagi põhilaks - kõige paremad koogikesed üldse! Olime lõpuks müüjatele juba tuttavad külastajad: "See you next week!" Michael oli nii lahke ja tegi meile iga kord välja. Lõbusad teisipäevad ;)





Fotograafia klassis oli vaja just nimelt filmikaamerat ehk siis kaamerat, kuhu käib film sisse, ja hiljem ilmutad. Õnneks oli mu hostisal selline kaamera kohe olemas.




Meie neli! Paremalt: Taylor, mina, Michael, Kaitlyn.




Michael'i avastus, ijuu :D








Siis, kui piltide ilmutamiseks läks...

Kogu fotograafia klass. Mina olen see, kellel käsi püsti on, seal vasakul.

Lemmikpilt, mille tegin. Michael linde õhku ajamas. ;D

7 comments:

  1. michael marry me!!!! :):):)

    ReplyDelete
  2. mis fotokas sul on?

    ReplyDelete
  3. estonianbabe: (Y):D

    anonymous: Nikon D80 + Nikkor 18-135mm

    ReplyDelete
  4. Video on vinge, tee veel neid :D
    Aa ja, Eesti keel on neil ka täitsa selge. :D

    ReplyDelete
  5. Mis see kõige viimane laul on !?

    ReplyDelete
  6. Sixpence None the Richer - Kiss Me

    ReplyDelete
  7. michaelil on nii palju naisi :D

    ReplyDelete