Saturday, January 8, 2011

Jõulupakk Eestist

Jeii, lõpuks sain ka mina kätte paki otse Eestist! Pakk tuli kohale umbes kuu aega. Ise ma postitasin oma paki Ameerikast veel mõned päevad hiljem ja siis ka jõudis nädala ajaga Eestisse. Huvitav. Üldsegist on lood nii, et USA on nüüdseks ära keelustanud väga paljud asjad, mida saata ei tohi - nii et ei mingit Eesti juustu ja Vana Tallinna likööri, mis mu hostvanematele väga meeldisid. Ja muide, need vaarika- ja šokolaadimaitselised popcornid on siin sellepärast, et mu hostema algul ei uskunud, et meil on müügil ka selliste maitsetega popcorne, tahtis kohe huvi pärast proovida. Ja ise igatsesin valget Orbitit. Aitäh, emme-issi!

8 comments:

  1. Hea, et lõpuks kohale jõudis. Arvasin juba, et jaanipäevaks saate kätte. Tervitused Eestimaalt siis teile sinna.

    ReplyDelete
  2. Kas Miami teistest päevadest tulevad ka postitused?

    ReplyDelete
  3. Ikka tulevad :) Pilte on nii palju lisada, et need postitused võtavad rohkem aega. Aga olen nüüd saanud kolmanda päeva piltidega valmis, nii et täna millalgi postitan.

    ReplyDelete
  4. Kas sul äkki ei oleks lihtsam teha nt kuhugi kasutajaks ennast-fotoalbum vms, kuhu sa saaksid pildid ülesse panna ? :) See kõigest väike soovitus :)
    Aga muidu tahtsin öelda, et su blogi on lihtsalt megalahe!! :) Kindlasti kõikidest vahetusõpilaste omadest parim ! :)

    ReplyDelete
  5. Erlel on ju fotkis kasutaja

    ReplyDelete
  6. Aga mulle meeldib, et ikka kõik pildid on siin.

    ReplyDelete
  7. See on hea et sa paned palju pilte, aga tahaks isegi rohkem! :) Videod oleksid ka muidugi super!

    ReplyDelete
  8. Pilte lisan ma ikka blogisse. Seda ma ei muuda. Ja videot on oodata l2hiajal! Mul on yks idee seoses sellega.. :D

    ReplyDelete