Saturday, January 1, 2011

MIAMI, 1. päev

Tere-tere-tereee! Ilusat uue aasta algust, eestlased! :) Imelik mõelda, et teil juba pool 2 öösel ja uus aasta käes, mul on aga pool 6 õhtul ja ikka veel aasta 2010. :D Minu aastavahetus möödub sõpradega pidutsedes. Tegelikult on lood nii, et Asmaa kutsus mind tema ja ta poisiga kellegi poole. Asmaa ise ka ei tea seda kutti, kelle poole me läheme. Terve maja on minu jaoks võõraid täis, mitte enda kooli rahvast. Ehk saabki uute inimestega tuttavaks. Igatahes jah, algne plaan siis selline. Loodan, et kõik laabub hästi. Ei hakka parem üle mõtlema, äkki pärast pettun kogu õhtust. Pole õrna aimugi, milliseks see öö kujuneb. Võibolla liigun veel mujalegi. Ei tea, ei tea. Mu üks ja ainus aastavahetus Ameerikas... parem olgu üks raju öö. ;D

Mu hostema sõitis täna hommikul ära Uus-Meremaale Colinile külla. Ta on ära ligi 3 nädalat. Suht imelik saab vist olema, sest tavaliselt on hostema põhimõtteliselt alati kodus. Tema on see, kes teeb süüa, peseb pesu, nõusid, sõidutab mind ja Adriat igale poole jne. Adria ütles, et ta annab oma hääle, et mina olen nii kaua nüüd uus pereema majas. :D

Põhiline värk nüüd... Jõudsin juba mõned päevad tagasi Miamist. Ütlen kohe ära, et Miami meeldis mulle väga-väga, uskuge või ärge uskuge, aga poole rohkem kui New York. Ookean igal pool, palmipuud, soe kliima, päike, avarus, ilusad inimesed - niivõrd lõõgastav. Mul keerlesid mitmel korral mõtted sellel, kuidas tahaks seal lausa elada. Esimesed päevad olid soojad, mitte palavad, lihtsalt soojad. Jalutasime ja möllasime rannas, lõõgastasime basseini ääres, tegime hullult palju hüppepilte, käisime shoppamas, sõime iga kord väljas jne. Viimastel päevadel läks ilm üsna käest ära kahjuks. Päike küll paistis, aga hull tuul oli ja jahe õhk. Viimasel päeval tellisime auto, muidu liikusime kas jala või taksoga. Sõitsime siis mööda Floridan Keys - palju saari, mida ühendavad sillad. Üle silla sõites ainult ookean mõlemal pool. Uuh :) Ja hostperega sai jälle nii-nii palju nalja. Ma naersin vahetpidamata pisarateni!

Mõned killud reisi jooksul:

* Adria'ga parajasti just rääkisime, kuidas me koos olles kõike unustame. Janan'i kaabu, rätikud, hotellitoa võtme... Olime t ä p s e l t sellel hetkel hotellitoa ukse ees, hakkasime ust avama: "...and the keys again!" :D Selle Janan'i kaabuga oli nii, et olime Adria'ga just liftiga esimesele korrusel jõudnud, kui Janan saatis sõnumi, et tooge mu kaabu. Sõitsime üles tagasi, võtsime kaabu, aga ma mõtleisn, et käin siis juba ruttu vetsus ka ära, Adria pani kaabu voodi peale, lahkusime toast, jõudsime liftiga esimesele korrusele ja avastasime, et kaabut me ikka ei võtnud. :D:D

* Adria pani oma sirgendaja kuumenema ja läks nii kauaks eemale. Natukese aja pärast hõikas Janan: "Adria, you are hot!" Ta mõtles selle all, et sirgendaja on kuum. Adria selle peale: "Of course I am." :D

* Kui tulime rannast, siis hostisa unustas kasutatud rannarätikud ühte korvi visata ja tõi rätikud endaga hotellitoani kaasa. Et mitte neid oma tuppa viia, viskas rätikud kellegi hotellitoa ukse taha. "Somebody left their towels in front of the door." On ikka kaval, eksole. :D:D

Hakkan nüüd teiega pildikogu Miami tripist jagama. Pildid räägivad absoluutselt kõik enda eest!

Aa, ja kohe kui Miamist tagasi koju jõudsime, avasime ka kuuse all olevad kingid. Pildi oma kinkidest lisan kunagi hiljem.


Vaade lennukist.

Esimesest päevast muid pilte polegi kui ainult meie hotellist Eden Roc Renaissance Miami Beach. Hotell asuski kohe rannas.









Mmm

Õhtune vaade hotellitoa aknast.

4 comments:

  1. Sinu blogi on ikka tase omaette võrreldes teiste blogidega. Kui ma eelmisel nädalal Sinu blogi avastasin, siis lugesin algusest lõpuni kõik postitused korraga läbi, sest see oli kui põnev raamat, mida ei suuda käest panna :D Igatahes jätka samas vaimus :)

    ReplyDelete
  2. hei !
    mul selline küsimus, et kui sa hostperega käid reisidel, kas sinu reisi raha maksab sinu hostpere kinni või sa ise ?

    ReplyDelete