Monday, January 24, 2011

Oeh...

Nädalavahetus, millest pidi tulema kõige rajum nv üldse, kujunes masendavaks ja valmistas palju pettumust... jällegist. Jama on siin olles see, et absoluutselt kõik, mis ma siin teen, oleneb teistest inimestest. Nii palju piire. Algul olen ma so excited ja lõpuks so disappointed. KÕIK, mis ma plaanin, läheb valesti. Selles suhtes tabab mind pidevalt täielik ebaõnn siin olles. I'm sick of it. Inimesed tulevad ja lähevad. Ameeriklased ja nende pealiskaudsed. Kui ma nüüd juba negatiivselt rääkima hakkasin, siis mainin ära, et ameeriklased ütlevad igaühele "I love you" ja "I miss you". Ärge siis kohe arvake, et nad tõesti laavivad sind. Sõnal love on selle tõeline tähendus ära kadunud. Ma arvan, et mul on nüüd väike mõõnaperiood. Damn, ma juba mõtlesin, et wow, kõik on viimasel nii lahedaks läinud. Aga noh, nii see elu käibki. Ärge arvake, et mul siin kõik nii perfektne on. Sest inimesed su ümber on palju tähtsamad kui kogu see reisimine. Igatahes, lihtsalt nii ma tunnen end praegu, no questions though. Perega on mul ikka kõik väga-väga hästi. Mu hostema on nüüdseks Uus-Meremaalt tagasi, kolmapäeval saabus. Käisin koos hostisaga tal lennujaamas vastas kell 12 öösel. Kool on suhteliselt üksluine. Laupäeval käisin Michael'iga kinos "Black Swan" vaatamas. Sõime kinos corn dog'i, mille kinno sisse sehkendasime. Haha, parim tsitaat filmist: "I have a homework assignment for you. Go home and touch yourself." Käskisin Michael'il sama teha, kui ta mu koju ära viis. :D:D Tegime ka hulle plaane, et kui Michael suvel Eestisse tuleb. Oh, õigus jah... Ma ju ei peaks tegelikult enam mingeid plaane tegema. Pühapäeval käisin YFU avatud uste päeval. Sinna tulid pered, kes plaanivad ka vahetustõpilast võtta. Ma olen ka kusjuures kindel, et kunagi tulevikus võtan ise ka vahetusõpilase oma perre. Praeguseks end of story. Aa, muide, mul Miami viimasest päevast postitus ikka tegemata.

Mõned pildid nv-st siiski.

Brody - üks nendest, keda ma hakkan kindla peale USA-st igatsema.


Zeke (roosas) ja Michael (mitte see sama Michael, keda te kõik teate :D) hullamas.



Michael joonistas mingi lisandi sinna o-tähele juurde :( :D



Ja eelmine nädalavahetus käisin hostisaga hommikuks sõõrikuid söömas. :D




17 comments:

  1. Hei!
    Sul on täiesti õigus selle kohta, mida ameeriklastest selles blogis kirjutasid. Tulin ise just äsja tagasi New York City'st, kus viibisin kuu aega, millest piisas, et näha ameeriklaste miinus külgi (sest mina teadsin enne ainult seda,et nad on väga lahedad,sõbralikud ja jutukad) milleks ongi see suur pealiskaudsus, lubamine ja siis lubaduste mittetäitmine või üleüldse ära unustamine on nii tavaline. Tõsi on ka see, et inimesed tulevad ja lähevad vähesed on need kes su ellu jäävad. Eestis oled ikka harjunud,et kui kellegiga tutvud siis mingisugune side temaga jääb,aga ameeriklastega on hoopis teistmoodi seda on raske seletada...kui ära tripite ameerikasse siis näete aga jaa tõesti kõik ei ole seal pidu ja pillerkaar..USAs ära käies saate aru kui kallid on teile kodused ja kõik teie sõbrad Eestis, sest ütleme nii,et eestlased on 100x truumad! :)

    ReplyDelete
  2. Absoluutselt nõustun kõige selle jutuga ja tuleb välja, et inglased polegi ameeriklastest siis nii erinevad!

    ReplyDelete
  3. Kõikkkk jumala õige jutt! Need lubadused või üldse ära unustamine, ja ka sidemete loomine... On aru saada, et tead, millest räägid.

    ReplyDelete
  4. ... pea meeles, et igale mõõnale järgneb tõus, seega cheer up :)

    Nüüd aga teisel teemal, äkki võiksidki teha ühe postituse sellest, mis sulle USA juures kõige rohkem meeldib ja mis sind kõige vihastab/häirib vms.
    Jõudu, blogi on sul igatahes super!

    ReplyDelete
  5. Ma võtaks neid sõõrikuid kilode viisi :D

    ReplyDelete
  6. Erle, ära ole kurb. Pärast vihma paistab alati päike:)

    ReplyDelete
  7. Sa esimesel pildil kahtlaselt valge :O

    ReplyDelete
  8. Kas sul ei ole siis mitte ühtegi sõbrannat/sõpra keda usaldad 100%? Kes su lähedasemad sõbrad seal on? Michael ikka on?

    ReplyDelete
  9. Kui sa Kanadasse lähed, kas sa saad ikka USA-sse tagasi? Kas see viisavärk ühekordne pole?

    ReplyDelete
  10. Tean täpselt millest räägid, ameeriklaste kohta ..

    ReplyDelete
  11. miks sa oma vastused blogis ära kustutad? :O

    ReplyDelete
  12. Erlekene, mida rohkem aeg edasi, seda rohkem inglise keelseid fraase, varsti terve blogi inglise keeles ? :D aga muidu, ülimalt tubli ja hea kõik, huvitavad pildid ja tekst.

    ReplyDelete
  13. väike vaheküsimus
    Lähen kolme päeva pärast tegema seda yfu keeletesti vms.

    Kas see oli raske?
    Kas oli vaja grammatikat (reported speetch, passiv, tenses jne)
    Mida see test üldse endast kujutas?

    Loodan, et Sul on aega vastata, enne testi. :D

    Päikest!

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. sul on tõesti väga huvitav blogi , ma loodan , et tulevikus saan ka mina minna Ameerikasse vahetusõpilaseks

    ReplyDelete
  16. Keeletest on valikvastustega! Veel mitte keegi pole sellest läbi põrunud. Ma enam ausalt öeldes suurt ei mäletagi sellest, mingid piltidega ülesanded olid ka, aga valikvastustega ikka kõik. Vist ei olnud grammatikat suurt vaja. Gash, ma üldse ei mäleta enam. Aga lihtsalt tšeki üle grammatika osa. Ma vaatasin küll reeglid läbi enne testi tegemist. Kui test tehtud, võid hiljem kirjutada siia, et kuidas see välja nägi. :D

    ReplyDelete