Monday, January 17, 2011

YFU mid-year orientation

15-16. jaanuar toimus YFU orientatsioon koos ööseks jäämisega ühe YFU töötaja Sandy (kes on ka muideks mu YFU tugiisik) juures. Kõik vahetusõpilased olid üle Iowa osariigi. Meid oli tol päeval kokku 19. Põhilised olid sakslased ja hiinlased. Orientatsioon algas kell 1 päeval. Rääkisime senistest kogemustest ja võimalikest probleemidest, arutasime erinevatel teemadel, mängisime suhtlusmänge. Kella 6 paiku läksime kõik Sandy poole. Sõime õhtusööki, tegime fotosessiooni, ajasime juttu, olime niisama, rääkisime oma postritest/pildiraamatutest. Veel 12 paiku öösel sõime ülidelicious magustoitu. Magama sain ma millalgi pärast 3 öösel. Ma avastasin Sandy veel sel kellaajal köögis kokkamas. Ta küpsetas banaanileiba hommikuks. Enamus aeg olin ma Thanh'i ja Christian'iga. Nad mõlemad on sakslased. Loomulikult rääkisid nad pidevalt omavahel saksa keeles. Thanh'ist olen ma oma blogis ka varem rääkinud, sest ta käib minuga samas koolis. Christian elab ka minuga samas linnas. Tegime igast lolle pilte. Kõiki ei hakka parem siia lisama. :D Rohkem suhtlesin ka ühe hiinlasest tüdrukuga, kelle nimi on Su Pu. :P Ma arvan, et selline ühine ööseks jäämine oli väga hea mõte. Tore päev/öö oli. :)

Me rääkisime ka sellest, kui hullult on mul vedanud oma hostperega. Isegi Sandy ütles, et tõesti jah, ma olen selle 1% õnnelike seas. Wow.

Haha, mainin ära, et miks Christian'il nii blondid juuksed on. :D Mu enda koolis on ka samamoodi: kõik meesujujad värvisid oma juuksed plaatinablondiks, hiljem lõikavad pea kiilaks. Pole õrna aimugi, miks nad sellist totrust teevad. :D Aga iga-aastane traditsioon see igatahes on.

Thanh.

Christian.


Christian ja Felix. Sakslased.

I love the way he plays. Rohkem kui lihtsalt hea.


Musi-musi






Õhtusöögiks sõime lasanjet :p





Thanh on justkui mu suur vend, keda mul kunagi olnud pole. :))














Postrite tutvustamine.


Jäätis, sulatatud šokolaad, maasikad, mustikad, karamell, brownies. MMMMM!!








Niisama posti najal :D

Hommik!


Kohe näha, et hommik oli. :D


Su Pu :)

Naaber soomlane. Mina rääkisin eesti keeles ja tema soome keeles ja siis võrdlesime. Hehe.

Hiinlane & eestlane :)



Grupipilt!

12 comments:

  1. Üks suur küsimus selle lause kohta "Sandy ütles, et jah, ma olen selle 1% õnnelike seas. Wow." Et kas tõesti enamus ei ole rahul/õnnelikud ja saavad mingid nõmedad vms pered ?

    Ps: Magustoit nägi küll super yummmm välja :)

    ReplyDelete
  2. Ei-ei. Pigem selle vaate alt, et tavaliselt hostpered ei vii oma vahetusõpilasi sellistele kallitele trippidele, eriti veel mitmel korral. Ma olen saanud reisida, mõned on terve aeg siin samuses Iowas olnud. Ma arvan, et mu hostpere on ebatavaliselt rahulik ja positiivne pere. See on loomulik, et igas peres on probleeme, aga ma tunnen, et ma elan küll täiesti probleemivabas perekonnas. See on uskumatu, aga ainult positiivses mõttes. Et seda tunda, tuleb ise siin elada. Aga muidu ma olen väga palju kuulnud, kuidas tahetakse ja on peresid vahetatud. See on tavaline värk tegelikult. Kui tunned, et ei klapi, tuleb kohe öelda, teed vaid iseenda õnnetumaks. See samune Thanh rääkis ka tol päeval YFU töötajatele, et tahab oma peret vahetada. Juba järgmisel päeval ei läinud ta oma hostpere juurde tagasi, vaid ajutiselt YFU töötaja juurde.

    ReplyDelete
  3. Ma arvan pigem, et enamusel hostpere ei võimalda selliseid reise ja väljas käimisi:P Pole vist varem kommenteerinud, kuid olen jälginud su blogi üsna algusest saati. Oled küll täiesti võhivõõras ning leidsin su blogi juhuslikult, aga sinu blogi meeldib mulle väga! Sul on ka fotograafia peale silma, mulle meeldivad sinu tehtu pildid hirmsasti! Ole tubli:)

    ReplyDelete
  4. Just-just nimelt, enamus hostpered ei ole nii jõukad. Ja seda on tore kuulda, aitähh! :)

    ReplyDelete
  5. sa peaksid lausa raamatu kirjutama oma aastakesest seal :D ma pole mitte kunagi midagi paremat lugenud, kui sinu blogi :)

    ReplyDelete
  6. Mulle ka väga meeldib sinu blogi, ikka igapäev põikan siit läbi, et äkki on midagi juurde tulnud:), äkki sa teeksid mõne postituse koolist- lõunasöök ja õpetajad, klassiruumid ning väljast üle-üldine pilt:D väga tahaks teada, kas need on samasugused nagu tavaliselt filmides, ja kuidas ülde see koolielu seal on?

    ReplyDelete
  7. Jah, mulle öeldi sama. Mul polnud perega ka absoluutselt probleeme (mitte kordagi aasta jooksul) ja käisime ka igal pool trippimas (Šveits, Itaalia, Pariis kogu aeg, Lõuna-Prantsusmaa, Mont Blanc, jnejne). See on tõesti puhas õnn, kui sa satud sellisesse perre, sest see on see aasta, mis jääb igaveseks sulle meelde ning pere moodustab sellest valdava enamuse (vähemalt Prantsusmaal).

    ReplyDelete
  8. Tere Erle!

    Olen ka siin mõnda aega Su blogi lugenud ja see on tõesti super, kirjutad väga mõnusalt ja pildid on nagu šokolaaditükid küpsise sees:D Tahaksin ise ka Ameerikasse vahetusõpilaseks minna, aga tahtsin küsida, et kas Sa said valida ka kuhu kanti sa USAs minna tahad, nagu New Yorki või hoopis Texasesse, või oli see rohkem juhuse mäng kuhu kanti Sa satud?

    ReplyDelete
  9. Tead, sul on nii vedanud! Ma olen ülikade :D:D
    Tahaks ka USAsse vahetusõpilaseks, aga minu puhul on kõik raha taga kinni..
    Kas sa said sponsoritelt raha või mingil teisel viisil? Või kas sa tead kedagi, kes sai USAsse minekuks raha sponsoritelt?
    Lihtsalt huvitab, kuna ma ei kujuta ettegi, et kui palju neilt üldse raha saada võib :D

    Agajaa, su blogi on äge! Alati ootan uuusi postitusi ;) Ole tubli!

    ReplyDelete
  10. Kas mul on õigus, et seal paberil on ka mõned hieroglüüfid jaapani keeles? Ühed näevad lihtsalt nii jaapani keele moodi välja:D

    ReplyDelete
  11. Ma olen ka teiste kommenteerijatega nõus !! Meeletult vedanud:)
    Kuigi võin vist ka nüüd nii öelda. Sest praegune pere on lihtsalt supeeer. Mul kahju ainult,et varem siia ei sattunud , või noh aasta algusest peale.
    Kallistan siit Californiast !! :)

    ReplyDelete