Saturday, February 12, 2011

Koolielu (pildid!)

Mu arvutisse on kogunenud igasuguseid random koolis tehtud pilte, mida ma veel blogisse lisanud ei ole. Nii et siin need nüüd on ;)


Prantsuse keele klassis

Ja no ikka see tüüpiline "vetsureidikas", vähemalt näete mu kooli pellereid. :D

Ma vist polegi maininud, et meil on koolis ka ujula.


Ajalehe klassis saan selliseid fotoülesandeid.

MINU disainitud! See on esimese trimestri ajast, kui ma Photoshopi klassis käisin. Saime ülesandeks tolle ürituse plakat kujundada. Valiti parim neist välja, prinditi välja ja riputati igale poole kooli peale üles.

Ilmselgelt sügisel tehtud pilt, praegu ei käi keegi lühikestes pükstes ja maa on valge. :D Aga siin pildil on näha, kuidas iga päev pärast kooli ootavad koolibussid õpilasi niiviisi üksteise reas.

Niiviisi toimuvad meie aktuse laadsed üritused kogu koolile. Õpilastest pungil ühel pool ja teisel pool seina. Lisaks suured ekraanid.


Allie, mina & Riley

Riley'ga :) ja Michael :D:D

Koolikapid

Killuke koolikappidest ja koridorist

Katelyn ja see, mmm, suussulav pizza

Minu igapäevane lõunasöök. Salat juustu, singi ja kastmega. See roosa on piimapakk. Tavaliselt hiljem lähen võta alati ka pudingu, millele ma kohe üldse vastu ei saa panna. Ei-ei, see pole sama maitsega nagu Eestis müüdav. Ma pean millalgi sellest kasvõi mälestuseks pildi tegema. Või siis võtan cookie dough või mõne koogitüki.

Näiteks selliseid kooke võib iga päev leiduda.


Sööklaelu



Vasakult: Lindsay, Courtney, Katelyn, Krista

Sweetheart paremal :)

Koridor



Ajalooklass

Ajalooõpik

14 comments:

  1. kas muidu koolis on raske ka? Magu kodused tööd ja inglise keel on ka nendes õpikutes raske? Ja et kas sa saad aru prantsuse keelest jne. ? :)

    ReplyDelete
  2. Katelyn on nii ilus. Aga sinu kool/elu näeb välja nagu mingist ameerika filmist! :D

    ReplyDelete
  3. Oo ruudulised särgid on väga moes?

    ReplyDelete
  4. See on väga tore, et sa nii tihti siia midagi postitad:) Väga mõnus on teha su blogi lahti ja avastada, et jälle on uus postitus ning saab millestki kadestamisväärsest lugeda;)

    Aga minuarust on ka su kool täpselt nagu high school musicalis või mõnes teises filmis, ja see on niilahe :D

    ReplyDelete
  5. Nii supersuper blogi on sul, iga päev käin vaatamas, et ehk on juba uus sissekanne. (y)

    ReplyDelete
  6. Ei ole koolis raske. On ikka nii, et no midagi ei saa aru, mis õpetaja seletab, aga õpetajad teavad, et ma olen vahetusõpilane, ja nad on väga abivalmid.
    Ajalooõpikus olevast tekstist ei saa ma enamasti mitte midagi aru, loen jumala tühja. :D Ja kirjanduses samuti. Õnneks õpetaja teeb mulle lugemistestid lihtsamaks, annab testi koju täitmiseks, nii et saan kokkuvõtteid kasutada ja rohkem aega võtta.
    Siin on French 1, French 2, French 3, French 4. Mina olen French 1-s, mis on see kõige algelisem ehk nullist alustamine. Ei ole üldse raske. Me ju õpime kõige lihtsamaid asju: tere ja head aega, reeglid, numbrid, tegusõnad, nädalapäevad, omadussõnad jne.

    Jah, tüdrukutel oli niiöelda flannel friday, panid meelega need ruudulised särgid selga, et ühtemoodi välja näha. Populaarsed on küll siin.

    ReplyDelete
  7. Kas saaksid aidata, kuidas saada pildid nii suureks nagu sul on ? =)

    ReplyDelete
  8. Kas Sul on plaanis ka tulevikus USA-sse elama/õppima minna?

    ReplyDelete
  9. Leidsin su blogi .. ja olen nii rõõmus selle üle .
    Vaatasin terve su blogi lägi ja see oli niivõrd hvitav ja kaasahaarav nagu paks-paks Twilihgt'i raamat . Su elu seal USA's on nii huvitav , nagu filmis , olen märkand et paljud ütlevad seda .
    Hakkasin peale selle blogi lugemist vahetusõpilaseks minna , käin alles 6. klassis ja aega mõelda veel sellele . Kuid arvan et see asi jääbki unistustesse , sest kui nägin mis summasi selle nimel välja pidi käima .. ei usu et kuskil selline summa välja tuleks . Kuigi alati võib ju loota . :) Aga soovin sulle edu ja tervitusi Eestist . :D

    ReplyDelete
  10. Kui sa lisad pildid postitusse ja klikid hiirega pildi peale, siis ilmuvad valikud: Small - Medium - Large - X-Large - Original Size. Ma valin alati X-Large.

    USA-sse elama/õppima mul plaanis minna ei ole. Tunnen, et see ei ole päris see koht, kus ma pikaajaliselt elada tahaks. Although never say never :D Mul ju pärast vahetusaastat veel 2 aastat mõtlemisaega.

    Kikuu: Aww :) Aga vähemalt ürita ikka! Euroopa riigid on odavamad muidu, lisaks sellele on võimalus stipendiumile.

    ReplyDelete
  11. muide , väike parandus : Hakkasin peale selle blogi lugemist MÕTLEMA vahetusõpilaseks minna
    :D:D , endalegi jäi lause segaseks algul . :D

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. eesti keeles on puding veel siiski ühe n-ga:D aga hea blogi:)

    ReplyDelete
  14. ma vihkan seda ajalooõpikut, mul on ka see , mingi 2000 lk ja nii raske et ühest hoobist piisaks et kellegi kutuks lüüa.

    ReplyDelete