Thursday, February 10, 2011

MIAMI, 5. päev

Ma olen selle postitusega nüüd küll väga ajast maha jäänud, aga lõpuks siin see on. Viimane päev Miamis! Päikesepaisteline, aga tuuline ja väga jahe. Rentisime auto ja sõitsime mööda Florida Keys'i terve päev. Niivõrd omapärane paik! Vesi ühel ja teisel pool. Florida Keys on saarestik Florida väinas, mis koosneb umbes 1700 saarest. Saari ühendavad sillad, mida mööda pikalt sõitsime. Tegime peatusi, jalutasime mööda randa ringi, einestasime jne.





Lõunasöök sellises teeäärses söögikohas.




Key lime pie. Just nimelt Key West, Florida oli esimene paik, kus selle koogi retsept välja mõeldi. Sellepärast ka koogil selline nimi. Seda võis Floridas igalt poolt leida. 

Tollel kohvikul olid ka väljas lauad ja istekohad. ILMSELGELT jube kahju, et väljas söömiseks niivõrd külm ja tuuline oli.

































Florida - sunshine state :)


Floridasse läheksin ma iga kell tagasi. Võiksin seal vabalt lausa elada. Nii mõnus ja lõõgastav. Totaalselt nautisin kogu seda nädalat.

7 comments:

  1. Kes kõik need reisid sul kinni maksab? pärisvanemad? :)

    ReplyDelete
  2. mulle niiiiiiiii meeldib su blogi. Nii head ja sisukad postid on. Sul tundub olevat nii huvitav elu, mul pole pooltki nii lahe elu. Ma unistan sellest, et saaks ka kunagi vahetusõpilaseks Ameerikasse minna, aga see jääb ainult unistuseks.. kahjuks. :/ Kas sul on vahepeal raskusi ka tulnud enda väljendamisega vms.?? Agajah, väga tore blogi sul. :)

    ReplyDelete
  3. Pärisvanemad kannavad ka raha, või enamus asjad teevadki hostvanemad välja?

    ReplyDelete
  4. Vahetusõpilaseks minemisel on kohustuslik, et vanemad kannaks sulle mingi kindla summa raha kuus üle. Viimati kui ma kuulsin oli see vist 100 euri?

    ReplyDelete
  5. Kerli T: Aitäh! :) Elu nagu elu ikka tõusude ja mõõnadega. Kui juba oled sisse elanud, siis muutub kõik rohkem tavaliseks, st. kool, kodu ja sõbrad. Ei ole raskusi enda väljendamisega, kuigi alguses oli küll rohkem. Inimesed saavad ikka enamasti aru, millest räägin, ja aitavad kaasa. Kui ma ei tea millegi inglise keelset sõna, siis on selline seletamise-ja-arvamise mäng. :D

    Hostvanemad on kohustatud mu toidu eest maksma nii või naa. Kõik tripid on nad jah välja teinud, sinna kuuluvad lennupiletid ja kõik muud piletid, hotellid, restoranid. Mu enda isiklikud kulutused on mu oma raha eest, nt kõik, mis koolis vaja, shoppamine, sõpradega väljas söömine, kinopiletid jne.
    Ma sellest teatud summast ei tea midagi, et kui palju pärisvanemad peavad iga kuu kandma. See on individuaalne asi.

    ReplyDelete
  6. Ma võiksin ka Floridas elada :))

    ReplyDelete