Thursday, February 10, 2011

Pikk ja sisukas nädalavahetus

Neljapäev, 03. veebruar - Pärast kooli läksin Mirandaga (tüdruk, kellega kaubamajas tutvusin) maniküüri, kus ta lasi omale geelküüned panna, ja siis kaubamajja. Sõime cinnamon pretzel sugar bites'e, mm. Pärast seda tuli Miranda veel korraks minu poolt läbi, pani oma cheer'imise riided selga ja tegime kiire fotosessiooni. Selline tore vaheldus :) Sest tavaliselt lähen ma iga päev koolist otse koju.


Taimer jõudis enne klõpsu teha, kui me paika mindud jõudsime.




Reede, 04. veebruar - Koolis tegin selle WPA triki ära. :) Pärast kooli viskas Miranda mu koju. Kella 5 aeg tuli McKenzie mulle järele ja läksime Vito'sse sööma. Saime seal teiste tüdrukutega ka kokku, olime seal 7-kesi. Pärast seda läksime kõik poiste korvpalli vaatama. Meie kooli poisid võitsid, yay. Kui mäng läbi, läksime 9-kesi Courtney juurde. Tüdrukuteõhtu :) Lebotasime väljas kuumas kümblustünnis, kell pool 12 öösel sõitsime Burger King'i, läksime tagasi Courtney juurde, vaatasime filmi "A Cinderella Story" ja jäime magama. Tegelikult mina ja McKenzie olime ainukesed, kes filmi lõpuni jõudsid vaadata. Vaatasime üksteisele otsa, et haha, olemegi ainukesed, kes üleval on või.

Pilte mul kahjuks-kahjuks tollest õhtust pole, sest ma sain alles kossu mängu ajal teada, et ma Courtney poole lähen.

Laupäev, 05. veebruar - Hommikul magasime kõik 9-kesi mööda tuba laiali. Courtney ema oli meile bagel'id (rõngassai magusa kreemiga) toonud. Sõime neid ja vaatasime filmi lõpuni, sest teised ju lõppu ei näinud. Poole 1 paiku päeval jõudsin koju. Pool 7 õhtul tuli Miranda mulle järele. Läksime kahekesi Chili'sse õhtust sööma. Pärast seda tiirutasime linna peal ringi oma paar tundi ja ajasime asju. Seejärel suundusime ühele peole, mis oli suuresti planeeritud, kuid mis osutus täiega mõttetuks. Inimesed tulid ja läksid. Ei tahtnud ise ka sinna passima jääda. Hakkasin siis mõndadele textima, et kes mida teeb. Lõpuks mingi 12-1 paiku öösel läksime järgmisele peole. Isver, tolle maja üles leidmine võttis terve igaviku vist, muudkui tiirutasime autoga ringi, Miranda oli telefoni otsas ja teisel pool toru anti juhendeid. :D Ma teadsin sealt peolt ainult Noah'it, kes käib üldsegist teises koolis, ja seepärast oli seal tema kooli rahvas. Vähemalt oli selles kohas huvitavam, kuigi ega me suurt midagi ei teinud. Katelyni eksiga kohtusin. Ahjaa, ja siis tolle kuti (Katelyni eksi) uus tüdruksõber sai minu peale armukadedaks! :D Me vaid rääkisime diivani peal Katelynist ja lihtsalt niisama juttu ning teised istusid ka meie kõrval. Hiljem kuulsin pealt, kuidas Ian (too kutt) seletas oma tüdrukule, et she's from Estonia, she's foreign... bla-bla, midagi sellist. Ah, mina ei tea, mis kamm käis. Teised ütlesid, et see on tüüpiline, nad pidavat igal peol tülitsema hakkama. Kell 3 öösel sõitsime Burger King'i, väike double cheeseburger'i laks. Enne Burger King'i minekut avastasin, et mu rahakott on kadunud. Lõpuks magama sain mingi 4-5 paiku hommikul. Magasin ühes hullult mugavas tugitoolis. Ei noh, ütleks nii, et üks pikk ja imelik õhtu oli.


Chips & salsa

Salat-mille-nime-ma-ei-mäleta koos juustu-quesadilladega

Molten chocolate cake. Parim kook, mida üldse söönud olen. Söögiorgasm! :D






Noah :)

Ian, Miranda, mina







Pühapäev, 06. veebruar - Miranda ajas mu üsna varakult üles, mingi 8-9 ajal. Õnneks-õnneks oli mu rahakott jäänud sinna esimesse peopaika, oli kuidagimoodi kotist välja kukkunud. Esimese asjana läksimegi mu rahakotile järele. Pärast seda sõitsime Burger King'i ja Starbucks'i drive-in'i. Miranda tahtis Burger King'i ja mina Starbucks'i. Ja siis koju. Õhtul oli Super Bowl - suurim jalgpallimäng Ameerikas. Läksime hostperega tuttavate poole. Ei arvanud, et seal nii palju rahvast saab olema. Ja see maja nägi välja nagu loss. Üleüldse tolles naabruskonnas olid enamus majad nagu mingid lossid. Vahtisin vist suu ammuli neid, kui autoga mööda sõitsime. Ja ma jälle ei võtnud kaamerat kaasa, õnneks too peremees laenas oma digikat, nii et mul ikkagi on küll mõningaid pilte näidata. Mind muidugi jalgpall ei huvitanud, aga ma teadsin, et Thanh on ka seal. Avastasin, et Thanh oli ka Pietro kaasa võtnud. Nii et kolm vahetustõpilast oli koos. (Ma olen seda juba oma blogis maininud, aga kordan üle, et nad mõlemad käivad minuga samas koolis.) Midagi erilist me ei teinud, niisama tiirutasime mööda maja ringi, sõime head ja paremat. Väga kauaks me sinna ei jäänud. Mina, Thanh ja Pietro liikusime edasi ühe koolivenna poole, kus toimus - ülla-ülla - jalkaõhtu. Thanh vedas meid sinna, sest ta tüdruksõber oli seal. Nii et lõpptulemuseks istusime mina ja Pietro baarileti taga söögileti ees, Thanh oli oma tüdrukuga ja teised vaatasid jalgpalli. Poole 10-ks õhtul olin kodus tagasi.


Steelers vs. Packers


Mu hostõde Adria



Pietro



Hah.





Thanh






Pietro'ga.

8 comments:

  1. Kas Thahni tüdruk on talle külla tulnud või on tal ameerikast mõni?:P Pärast vahetusaastat ootab siis neid lahutus?:/

    ReplyDelete
  2. Ameerikast. Ta ei taha selle peale m6eldagi, mis siis saab, kui tuleb aeg lahkuda, eks see saab jah suht karm olema. :( Juhul, kui nad veel koos on. Mu koolis k2ib 7 vahetus6pilast ja neljal neist on tydruk/poiss olnud, aga juba lahku mindud.

    ReplyDelete
  3. Aaaaga, sul pole mõnda silmarõõmu olnud? :)

    ReplyDelete
  4. Silmarõõme on ikka olnud :D Õnneks mitte midagi tõsist, ei taha ka.

    ReplyDelete
  5. Miks ei taha midagi tõsist ? Ja ma olen väga üllatunud. Filmidest on jäänud mulje, et need cheerleaderid on sellised piitspeenikesed perfect kehaga. aga see kes seal piltidel ei tundu nüüd nii peenike olevat. okei, paks ka pole. vormikas on, naiselik. aga üllatus oli minujaoks liht.

    ReplyDelete