Wednesday, February 2, 2011

Mõõnale järgneb tõus

Ja nii elu käibki: mõõnale järgneb tõus. Terve mu järgnev nädal oli super. Koolis sai igast nalja ja oli huvitavam kui muidu. Üks päev jäime mina ja Katelyn lõunasöögilt tulles tundi hiljaks, no mingi 4-5 minutit. Tahtsime klassi minna, aga uks oli lukus. Läbi ukseklaasi nägime, kuidas kõik klassis on ja õpetaja seisab klassi ees ja räägib. Sel trimestil on mul lõuna nii, et 17 minutit on tund, siis läheme lõunale ja 25 minuti möödudes tuleme tundi tagasi. Igatahes otsustasime Katelyniga siis kooli peal ringi käia, lõpuks istusime treppide peale maha ja ajasime juttu, rääkisime tulevast WPA (Women Pay All - tantsupidu, Homecomingu laadne, ainult et tüdrukud peavad poisi kutsuma ja maksavad kõige eest). Läksime tundi tagasi mingi 15 minutit hiljem. Õpetaja kõndis veel vastu meile. Ei teinud teist nägugi, et me ära olime. Ütles lihtsalt, et mida teised parajasti teevad, et me tehku sama. Pärast mõtlesime Katelyniga, et damn, miks me üldse tagasi läksime. :D Ta ongi selline õpetaja - Mr. Fontana. ;) Räägib pidevalt igasuguseid lugusid oma elust: "Back when I was in college..."

Reede, 28. jaanuar - Algul sain Michaeliga kokku. Käisime kinos "127 hours" vaatamas. See on tõestisündinud lugu ühest mehest, kes kukkus kaljuseinte vahele, käsi jäi kivide vahele kinni ning veetis seal 127 tundi. Lõpuks, et elusalt minema saada, murdis oma käeluu ja lõikas käe otsast ära. Vahepeal oli nii, et äöääää... :D Pärast kino läksime raamatupoodi Barnes & Noble, krabasime ajakirjad, istusime kohvikusse maha ja tegime aega parajaks. Hiljem viskas Michael mu Katelyni poole. Jäin sinna ööseks. Tantsisime ja möllasime täiel rinnal. Repeat please :) Üks kutt, kui mind nägi, tuli juurde, tegi imestunud näo pähe, kallistas ning ütles: "You are the foreign exchange student! Gosh, you are like a celebrity!" :D

Laupäev, 29. jaanuar - Olin muidugi surmmmmväsinud. Veetsin terve päeva kodus ja voodis. Õhtul mingi 9 aeg kirjutas Grant (freshman, Ali vend) mulle Facebookis, et come over. Mõtlesin, et miks ka mitte. Polnud temaga sada aastat niiviisi suhelnud. Vaatasime filmi "17 Again", kuigi filmi lõppu ma põhiliselt ei näinudki, silmad olid loojas. Poole 12 paiku tulid hostvanemad järgi, nad ise olid ka õhtul ühtede tuttavate pool. Kusjuures sel nädalal läheb Thanh nende samuste tuttavate juurde elama. Jah, Thanh vahetab oma hostpere.

Pühapäev, 30. jaanuar - Hängisin ühe teise YFU vahetusõpilase Sami'ga, kes on SOOMLANE. Haha, poleks arvanud, et kedagi naaberriigist kohtan ja pealekauba temaga välja lähen. Käisime kinos "No Strings Attached" vaatamas. Haha, jah, kino on justkui mu teine kodu siin. Pärast kino läksime shoppama, sõime lõunat ka enne seda. Aga noh, mina olin naiste osakonnas ja tema poiste osakonnas, nii et suht lahus käisime ringi. :D Ahjaa, käisin poes ringi ja siis üks tüdruk ütles mulle: "Hey!" Ütlesin siis hey vastu. Rääkis, et käib mu koolis. Ma olin siis nii, et aaa okay, yeah, I was thinking if I knew you. Jällegist tema mind teadis ja mina teda mitte. Jäime siis üsna pikalt jutustasime, vahetasime numbreid ja nüüd oleme iga päev textinud, koolis rääkinud ja suuri plaane teinud. :D Ta nimi on Miranda. Tundub väga tore tüdruk. Igaljuhul väga kift, et ta niiviisi rääkima tuli. :)

Esmaspäev, 31. jaanuar - Pärast kooli läksin koos Adria ja ta sõbrannaga kaubamajja, shoppasin jälle mitu tundi. Ma nägin täielikku Ryan Sheckleri teisikut!! Algul tõesõna mõtlesin, et mida hekki, Ryan Sheckler Cedar Rapidsis?!? Aga ei, lihtsalt teisik ja päääris cute teine. :D

Teisipäev, 01. veebruar - Koolis olid kaks esimest tundi nagu ikka 55 minutit ja siis tuli teade, et tunnid on suureneva lumetuisu tõttu lühendatud, iga järgnev tund 25 minutit. Yay! Nii et saime koolist lahti juba kell 12:20. Pärast kooli läksin koos Michaeli ja veel kahe tüdrukuga lõunat sööma. Ja homme kooli minema ei pea, sest meil on lumepäev. :) Väljas möllab lumetorm praegu, tuiskab meeletult.

Paljud tüdrukud on hakanud kutte juba WPA-le kutsuma. Peab ka selle nalja see või järgmine nädal ära tegema. Ega see kutsumine niisama lihtne ole. Siin kasutatakse igasuguseid armsaid nippe. Tüüpiline on see, et jäetakse küpsisekarp kuti kappi (kõigil on koolis oma kapid, olete ikka filmides ju näinud) ja ühe küpsise peal on WPA? Või siis kirjutatakse kuidagimoodi kuti auto peale. Need on nii tavalised, et ma tahaks midagi muud välja mõelda... AIDAKE! IDEID?? :D Ma arvan, et ma nüüdseks tean, keda kutsuda, aga ma olen ikka pead murdnud küll selle kallal. WPA ise on märtsis, kuupäeva pole veel paigas, peaks olema kas 3. või 18.

PS: Kogu mu aeg siin Ameerikas olles läheb välgukiirusel! Tõesõna, algul võib tunduda, et oh jummel, aasta aega, aga tegelikkuses ei saa arugi. Seoses sellega tuli mul meelde, et ma ju sain YFU-lt kirja oma lahkumiskuupäevaga. 21. juuni! Nii et täpselt jaanipäevaks olen tagasi.


Reedesed pildid! Algul Michaeliga, pärast Katelyni pool.









We always get crazy :D


McKenzie :)

Lindsay :) ja McKenzie :D


Paige :D

Ali :)


Josiah ja Krista

Josiah

Üritasime vist modellid olla :D

Austin ja Lindsay

McKenzie ja Courtney

Lauren :) "Lets sit down!"

Ainuke grupipilt tollest õhtust! Kõiki pole pildilgi :(

Katelyn ♥♥


Courtney - crazy girl ♥




Austin, awh

Andrew fotoshuut :D






Khmm, normaalne :D:D

Kyle ja McKenzie :P

Kyle ja kaks McKenzie't ning nende fotoshuut :P







29 comments:

  1. Kas taolistel 'istumistel' USA-s alkohol ka on, nagu seal Katelyn'i pool, nagu meil siin Eestis?

    ReplyDelete
  2. Imelik vaadata, et tüdrukud on peol dressidega :D

    ReplyDelete
  3. Ma vaatasin ka seda, et sa ainuke,kes pole dressides, vaid normaalselt riides :D

    ReplyDelete
  4. su elu tundub nagu mingis beverly hillsi sarjas :D ainult et muus ja VIST väiksemas kohas? :D niiiniiii laheeeee

    ReplyDelete
  5. austin eesti kaasa, tänud

    ReplyDelete
  6. Jah, ka mind huvitab, palju noored seal üldse alksi tarvitavad? Ja miks kõik dressidega on :O

    ReplyDelete
  7. Kas sa ei pikenda seda lahkumiskuupäeva?

    ReplyDelete
  8. Võin ainult seda öelda, et olen aru saanud, et pidutsemise suhtes on Ameerika noored rohkem rikutud kui Eesti noored. Ütleme nii, et kui Eestis on alkohol+tubakas, siis siin on alkohol+narkootikumid. Alati kange alkohol, mitte mingid siidrid või kokteilid. Narkootikumid on väga-väga populaarsed ja tavaline nähtus. Kuna paljud noored omavad autot, siis ka rohkem joobes juhtimist. Ning nende tantsimise stiil on eesti keeles öeldes litsakas, tüdruk nühib oma kanni poisi vastu absoluutselt terve aeg, nii teevad kõik igal pool (loomulikult ka sellistel pidulikel tantsupidudel nagu Homecoming ja Prom, sp sinna minnaksegi, et tantsida saab).

    Hahaa, dressid.. aga see ongi ameeriklaste stiil! Dressipüksid, pusad, t-särgid, UGG-saapad jne. Täiesti tavaline, et mõni tuleb värviliste pidžaamapükstega ka kooli.

    Ei, mina ei pikenda lahkumiskuupäeva. Selle eest tuleks välja käia $75 ja 30. juuni on nii või naa viimane kuupäev, millal minna saab, sest viisa saab läbi.

    ReplyDelete
  9. Kumma kutsud WPA-le: Thanhi või Michaeli? :D On kahju ka tagasi tulla? Kõike kõige paremat sulle Erlekene, ole musi! :) Miss ya...

    ReplyDelete
  10. Haha, ei kummagi neist :D Thanhil on tüdruk olemas ja Michaeli kui parima sõbra kutsuks vaid nö hädaolukorras. Kahju saab loomulikult olema, sest kogu see aasta siin on vaid ühekordne, kõik siinsed sõbrad jäävad siia, aga teisest küljest kodus on ka kindlasti alati hea tagasi olla. :) Järgmine kord pane ka oma nimi, kes sa oled :)

    ReplyDelete
  11. Ryan Sheckler on praegu Eestis niisama pidi mainima :D

    ReplyDelete
  12. aga kuida muidu poistega läheb seal siis, kui küsida võib? poisid sebivad ka arvatavasti palju eks? :)

    ReplyDelete
  13. Haha, tahtsin ka just mainida et Ryan peaks Eestis olema praegu :DDD.
    Vägaväga tore blogi ! (:

    ReplyDelete
  14. http://www.facebook.com/event.php?eid=123971930997356
    peaksid enda facebookis seda kuulutama. mõtle kui palju kallistusi sa saaks!!:D ainukene eestlane seal ju:)

    ReplyDelete
  15. Saad mu lõpetamisele tulla.
    Martin

    ReplyDelete
  16. Tuled just minu lõpetamise päeval:)
    Su blogi on super!

    ReplyDelete
  17. sellel ühel on jube pikk keel (viimane pilt vist)

    ReplyDelete
  18. Kas ameerikas loeb välimus (tüdrukutel) väga palju. Et nt ala ilusad poisid käivad ainult väga ilusate tüdrukutega ja nohikutekampa kuuluvad sellised "looduse poolt mitte palju antud" prillide ja bretekitega tüdrukud?
    Kas meigile, soengule, riietusele, pannakse igapäevaelus palju rõhku?

    ReplyDelete
  19. Ise tarbid siis ka pidudel alkoholi/narkootikume?

    ReplyDelete
  20. Tere Erle,

    Loen su blogi pidevalt. Kirjutad paremini kui mina omal ajal. Ma ikka lasin täiesti käest ära. Meil oli ka selline üritus, kus tüdrukud pidid kutsuma, aga lõppes see niimoodi, et mind kutsuti enne kui mina kedagi kutsuda jõudsin.
    Ma ei tea kui lame see oleks, aga kui sul on veel rahakotis eesti raha (kroone, mitte eurosid) siis võiksid rahatähele kirjutada wpa näiteks. Sest see oleks sümboolne ja tore iseenesest. :))
    Igaljuhul soovin sulle edu ja võta kõik, mis võtta annab.

    Tahtsin veel kirjutada selle pealiskaudsuse kohta. Tegelt on paljud ka sellepärast natukene 'eemal', et nad teavad, et sa lähed ära. Minagi vahel arvasin, et kohutav, et ei leiagi endale selliseid sõpru. Nüüd kolm aastat hiljem on paljud neist ikka veel minu elus, sellessuhtes, et käisin neil külas ja kõik ikka kirjutavad, et tule tagasi ja igatseme. Nad on natukene teistmoodi, aga mitte alati 'halavad pealiskaudsed'. Ka minul langesid vahel soovitud plaanid ära, aga siis tulid uued tegemised ja kõik oli veel lõbusam.

    Seega naudi niii kõvasti kui vähegi võimalik!! See teine poolaasta läheb veel kiiremini :///.

    L.

    ReplyDelete
  21. see Lauren on nii ilus:)

    ReplyDelete
  22. Eks see ole ikka maitse asi, et kes kellele meeldib. Selliseid kampasid (nagu filmides nähakse) otseselt ei ole, vähemalt mitte minu koolis. Ma oskan öelda küll, kes on sellised populaarsemad inimesed, st väga paljud teavad neid, neil on alati suured peod jne. Kuigi jah, kui nüüd mõelda, siis nad on need nö ilusamad inimesed ka.
    Breketid on mingil ajal paljudel olnud, ka populaarsetel inimestel. Muideks niivõrd paljudel on ilusad lumivalged hambad, just nimelt noortel, nii tüdrukute kui ka poiste seas.
    Tüdrukud näevad enamasti nii sarnased välja. Riietusele rõhku ei panda, nagu ma eelnevalt mainisin, siis dressid on pmst igapäeva riietus, või siis teksad ja t-särk. Koolis on igal teisel tüdrukul dressipüksid jalas. Kõige totram on see, kui pidžaamapükstega kooli tullakse. Palju kantakse kooli nime ja logoga riideid. Meiki topitakse üsna kuhjaga, eriti rõhutatakse silmi. Juuksed-pea-peal-kokku-mässitud + peapael on tüüpiline soeng. Kuigi muidu juukseid sätitakse küll ühte ja teist moodi. Pikki juukseid näeb vähe.
    Mustanahalised on pea alati maitsekamad, oskavad paremini riietuda.
    Selline on minu nägemus käies kõige tavalisemas Ameerika keskkoolis, kus õpib 1800 õpilast. Loomulikult on suurlinnades hoopis teine tera. Oleneb täiesti keskkonnast.

    ReplyDelete
  23. tarbid siis ise ka alkoholi või?

    ReplyDelete
  24. Vahetusõpilased alkoholi ei joo..;) YFU üks reeglitest:)

    Enjoy

    ReplyDelete
  25. Kas sa oled kaalust juurde/alla ka võtnud selle ajaga mil seal oled olnud ? Kui palju siis alla/juurde ? :D:D .

    ReplyDelete
  26. YFU reegel võib ju olla, aga see ei tähenda et sellest kinni hoitaks

    ReplyDelete
  27. To previous one, you know "what" I mean..

    ReplyDelete
  28. Kaalust juurde võtmine oli üks minu suurimaid hirme. Sellest räägiti ka eelorientatsioonil, et vahetusõpilased võivad ikka kõvasti juurde võtta. Mul hullult vedas perega ses suhtes, et nad üritavad võimalikult tervislikult toituda, ja ostavad toiduained, mis on tervislikum/sisaldavad vähem kaloreid kui mõni teine. Ma ise üritan ka tervislikumaid valikuid teha, nt kui väljas söömas käime, siis eelistan alati salatit. Koolis söön pmst iga päev salatit (maitseb hästi, nii et olen rahul). Mõni üksik päev, kui isu on, siis valin midagi muud, nt burger basket (friikad ja burger). Minu jaoks on sellised lihapallid ja rasvased toidud tõrjuvad, kui et panevad neerud tööle. Liha suhtes üldse olen valiv. Meil on koolis igasugu sorte kooke ja muid magustoite. Ja ma ei suuda kunagi vastu panna šokolaadi- või vanillipudingule, mida koolis pakutakse. Aga noh, ei põe. Sügisel oli mul iga päev võrkpallitrenn. Nüüd talvel ei teinud ma midagi, nii et noh nagu talviti ikka, siis mõni kilo on juurde tulnud. Kaalunud pole ma veel kordagi. Õnneks poolteise nädala pärast algab kergejõustik pihta, nii et hakkan jälle sportima iga päev. Ja välismaal on loomulikult see värk, et kõiki asju tahaks ju ära proovida. Naljakas, et just mõni aeg tagasi hakkasin peanut butterit niiviisi fännama, et ikka iga päev sõin seda, ja siis üks päev avastasin, et 2 teelusikatäit sisaldab 190 kalorit. Ega enam ei tõmba ka. :D Tuleb ikka ise jälgida ja tasakaalus hoida, sest eriti siin Ameerikas iga asi on uskumatult kaloririkas. Ma armastan söömist, ma võiks terve päev otsa süüa.

    ReplyDelete
  29. anonymous, sa arvad, et ta hakkab siin rääkima ka, kui ta on mingit reeglit rikkunud? ega ta loll ei ole, et riskiks mingi jamaga :D

    ReplyDelete