Thursday, February 17, 2011

Valentinipäeva-eelne nv

Neljapäev, 10. veebruar - Miranda tuli pärast kooli minu juurde. Kokkasime ja tegime pilte. Alles 8 ajal õhtul läks ära. Mul polnud nii või naa kedagi pärast 6 enam kodus, muidu oleksin pidanud üksinda tühjas majas olema.

Mu hostõde esinemisriietes


Macaroni & cheese, baked beans



Põhjaks brownies ja peal küpsisetaoline segu - mmm!








Reede 11. veebruar - Täpselt pool aastat Ameerikas oldud! Olin kodus ja mõtlesin, et tänaseks polegi mingeid plaane. Siis helistas Michael, et kas ma tahan kuskile sööma ja kinno minna. Michaeliga on alati söök + kino. Läksime Chili'sse sööma. Sõime räigelt pungile. Seekord olid meil kohe eriti huvitavad vestlusteemad, haha. Alguses tahtis Michael mingit muud filmi näha, aga kuna kellaajad ei klappinud meie plaanidega, siis valisin välja "Just Go With It." Kuna me jõudsime kinno suht hilja, siis olid peaaegu kõik istekohad juba kinni, nii et istusime lõpuks teises reas, mis tähendas seda, et pead olid hullult upakil. See-eest film ise oli üks naljakamaid, mida ma viimasel ajal näinud. Koju sõitsime nii, et muusika oli põhjas ja laulsime kaasa. Üks toredamaid õhtuid Michaeliga. :) Kui koju jõudsin, textis Katelyn: "Come over people are here :)" Aga kell oli mingi 11 õhtul, hostvanemad juba voodis ja ma kunagi ei taha neilt enam nii hilja kellegi poole minemiseks luba küsima minna, kahtlen, kas nad üldse laseksid.

Pildid pärast kooli, kui Miranda mu koju viskas.






Laupäev, 12. veebruar - Night Storm Party! Põhimõtteliselt on see üks suur tantsupidu, kuhu tulevad keskkooli noored kokku, et lihtsalt tantsida - nagu klubis, ainult et see toimub mingis suures siseruumis. Vali muusika ja laservalgustus. Palju turvasid, kõike kontrollitakse. Hullult palavaks kiskus muidu, kõik olid üksteise küljes kinni. Aga lõbus oli! Hea oli vahelduseks tantsides välja elada. ;)



Pühapäev, 13. veebruar - Valentinipäeva õhtusöök Michaeli, Asmaa ja Mckenzie'ga Iowa City's (30 min Cedar Rapidsist) :) Michael kinkis mulle ja Asmaa'le punase roosi. Teel Iowa City'sse pugisime rohkelt šokolaadi sisse. Tegelikult oli alguses plaan kolmekesi õhtusöögile minna, aga tee peal tulid Michael ja Asmaa mõttele Mckenzie't külastada. Mckenzie on nende hea sõbranna, kes käib nüüd kolledžis. Nii et üllatuskülalised olime. Lihtsalt sadasime ta kolledži ühikatuppa sisse. Ta oli nii üllatunud. Ma kohtusin Mckenzie'ga juba aastavahetusel. See oli siis, kui ma kolme kolledžiealise tüdrukuga jäin. See selleks. Tegime fotosessioone terve aeg ja kõndisime kõik koos Tai restorani. Mul oli kõrged kontsad jalas, nii et suht ränk teekond oli. :D Michael küll tahtis autoga minna, aga Asmaa tahtis jalutada. Restoran ise mulle ei meeldinud. Ilmatuma kaua pidime ootama. Meile toodi isegi kaks eelrooga tasuta, just seetõttu, et me nii kaua ootama olime pidanud. Lisaks sellele läks mul põhimõtteliselt 10 dollarit tuulde. Tellisin mingisuguse nuudlisalati, mis sisaldas paari köögivilja, nuudlid ise olid tohutult vürtsikad. Ma ei ole toidu suhtes eriti valiv, aga seda rooga ma tõesti süüa ei tahtnud. Õnneks Michael jagas minuga oma rooga. Tal oli mingisugune nuudli-kana-köögiviljade mix. Tagasitulles vahetasime Asmaa'ga jalanõud ära, kuna tal polnud kontsadega kõndimise vastu midagi, erinevalt minust. :D Saatsime Mckenzie ühikasse ja sõitsime otse koju tagasi. Tee peal korraldasime Asmaa'ga Michaelile niiöelda väikese kingituse, millest ma paraku ei räägi. :D

Õhtu jooksul tehtud pildid on sellised vallatud ja imelikud. :D



Eestist!!



Omg kui head need olid.




Üritan vist lühem olla. :D





Asmaa, Mckenzie, mina.





:D










Tšuhh-tšuhh







Kolledžiõpilaste ühikatuba.








Kõik ühikatoa uksed olid ära kaunistatud.





Ilmselgelt oli kellegil sünnipäev. :D

Michael'i kunstiteos :D

HAHAA. Näeb päris ehtne välja või mis? Naah, ärge end kõigutada laske. :D Kuid kindlasti on see õhtu parim pilt. :D Michael on siin eriti tõsine. Kui ligidalt vaadata, siis ma üritan naeru tagasi hoida.



Michael ja tissid :)

Polnud hea.

Näeb välja suht väkk, aga suht hea oli. :D Jagasime Michael'iga. :)



Asmaa supp.





13 comments:

  1. Erle, sul on super blogi! Hakkasin just viimati lugema ja tohutu inspiratsiooni saab siit, olen hetkel liiga noor, et vahetusõpilaseks minna, aga kergeid plaane juba teen siin :D Aga selline küsimus, et kas enamuse summast maksid kinni vanemad või sul oli palju sponsoreid?
    Ps : võiksid FB's vastu lisada : Angeelika Pol, tänud :)

    ReplyDelete
  2. päris pervod pildid :D tore, et jälle michaelit näeb :D aga kas teil see sõprus on ikka vastastikune?

    ReplyDelete
  3. Mulle täiega meeldib see pilt, kus te Michaeliga seina vastas kahekesi :P

    ReplyDelete
  4. Hei, käisin keeletestil ära (paar postitust tagasi küsisin, et mis seal tuli)
    Ja läbi sain. ehk siis 45 min. kuulamisüleandeid ja 45 min. lugemisülesandeid.

    Ohjah, su blogi on ülimalt vaimustav. ja su elu tundub väga tore.

    Selline küsimus, et kuidas sa tunned oma inglise keele arengut praegu, kui juba pool aastat on läbi?

    ReplyDelete
  5. anksu: :) Vanemad maksid kõik kinni. Ja üldiselt ma muidu võõraid ei taha FB-s vastu lisada, isegi kui need on mu blogi lugejad, sest võõrad on nad ikka.

    Anonymous: Jah, on küll sõprus vastastikune. Michael lihtsalt ongi kõigi tüdrukutega väga flirtiv, positiivses mõttes, mitte et ta mingi niiöelda player on. Ta käitubki koguaeg nii ja mitte ainult minuga.

    kkarin: Jah, kindlasti märkan arengut :) Poole aasta möödudes tuleb mu inglise keel palju ladusamalt kui alguses. Alguses jäin ikka rohkem mõtlema, et kuidas nüüd seda või toda öelda, nüüd aga tuleb see täiesti iseenesest.

    ReplyDelete
  6. Suht hea, enda koolikaaslaseid lisad küll facebookis vastu, usun, et suurt osa neist sa silmast silma näinud polegi. Silmakirjalik.

    ReplyDelete
  7. Eelmisele- oled kade, et sind FB-sse ei lisatud. Vaata parem kuulsusi, kellel 3000, kellel 2000 jne. Kas kõik sõbrad? See näitab hoopis seda, et Erle on teel sinnapoole ja tähtis on see, et koolikaaslased, kes tahavad teda sõbraks, tunnustavad ja tunnevad teda. Erlele edu:)Ära pane eelmisi tähele!!!

    ReplyDelete
  8. Mina panin ka seda tähele. Facebookis küll iga päev uued sõbrad sinu koolist ja mujalt, aga vähemalt blogis küll ei peegeldu, et sul tõesti seal palju sõpru oleks...

    ReplyDelete
  9. eelmisele anonile:

    ffs,kas Erle peaks kirjutama mingi detailse postituse oma sõpradest koolis? see on ju loogiline, et võtad vastu pigem need friend requestid, mis tulevad inimestelt, keda tead päriselus (vahet pole kui palju või kaua või lähedalt), kui, sry, aga suht suvalistelt, kes ta blogi kommenteerivad. võta kokku ennast, anon, ja loe Erle American Dream'i kohta!

    aga lõpetades nüüd veidi positiivsema noodiga...
    Erle, mulle kohutavalt meeldib su blogi! väga huvitav on lugeda sellest, kuidas sul seal läheb ja mida teed. pildid on kaa muidugi üliilusad! mulle meeldib su riietumisstiil kaa väga :) aga kõike head ja paremat sulle sinna suure lombi taha!

    S

    ReplyDelete
  10. Eelmistele anonüümsetele: ma arvan, et Erlel on endal ka suu peas. Ilmselt saab ta vastamisega ka ise suurepäraselt hakkama :)Seega - las küsimustele vastab see, kelle poole pöörduti, eks?

    ReplyDelete
  11. Mina arvan, et Erle sa ei peaks üldse anonüümsetele tähelepanu pöörama. Inimesed, kes ei julge oma nime avaldada, ei peaks sa vastama. Kirjutajad,kui soovite, et teiega suheldakse, olgem ka ise ausad ja ärgem mängige silmakirjalikke ning tulge anonüümsete alt välja.
    Soovitus Erlele: palun ära pööra anonüümsetele tähelepanu.
    Pere poolt sulle tänud ilusa blogi eest ja et oled ikka aega leidnud selle kirjutamiseks.

    ReplyDelete
  12. Siin on mõni lihtsalt kade, see on Erle enda valik, keda ja kuhu ta lisab, see ei puutu üldse teisse.
    Aga Erle, sul on niiivõrd huvitav ja äge blogi, kirjutad väga hästi! :)
    See seinapilt Michaeliga on nii äge :D
    Paljupalju edu Sulle ja naudi kõike täiega, armasta seda mida teed ja tee seda, mida armastad .

    ReplyDelete
  13. Millega su hostõde tegeleb siis, et tal esinemine oli ? (:
    Aa, see hostõe pilt oli vinge ja siis see "õhtu parim pilt" :DD (yy)

    ReplyDelete