Friday, March 4, 2011

Adria beebi

Ühel õhtul tuli Adria koju koos Octavia Cow Diego Brown'ga. Siin on siis kombeks, et 8-ndikele antakse üheks ööks koju kaasa beebinukk, et tüdrukud saaksid aimugi sellest, kuidas näeb välja elu väikeste lastega, et siis mis põhimõtteliselt aitaks niivõrd noorelt rasestumisest eemale hoida. Adria käe ümber oli käepael, mis oli häälestatud beebiga, ja kui Adria midagi valesti tegi, siis ta punktid langesid, ühesõnaga on see ka kooliga seotud. Kui beebi hakkas äkitselt nutma, pidi teda pudelist söötma, mähkmeid vahetama või lihtsalt hellalt kussutama. Vahepeal Adria karjus mulle: "Erle, she won't shut up!" :D Loomulikult kaasnes kõige sellega ka öine ärkamine. Kell oli 1:11 öösel, kui ma kuulsin, et beebi hakkas nutma. :D Ma olin veel üleval, õppisin lõpueksamiteks. Ja kell 5 hommikul oli samamoodi nutma hakanud. Selline huvitav värk. :D:D



















Vanaisa ka ikka perepildile :D




Lapsele on õllekast pähe topitud :D Väike nali.

3 comments:

  1. Tere, ma tahtsin küsida, et kas sinna saamiseks, tuli teha see keeleeksam eksole ja küsimus ongi selles, et kas see oli väga raske? Ja mis su hinded olid, kas pidid kõik viied olema vms?

    ReplyDelete
  2. YFU keeletestist pole minu teada veel mitte keegi läbi kukkunud, nii et ei ole raske. Kõik küsimused on valikvastustega, mis teeb veelgi lihtsamaks. Oh ei olnud mul kõik viied kohe üldse. :D Ikka kolmesid oli ka ja nii. Ma ütleks, et hinded ei ole eriti määravad.

    ReplyDelete