Thursday, March 31, 2011

Mind kutsuti ballile. Kahele ballile.

Okei, tuleb välja, et mind on ees ootamas mitte ainult mu enda kooli lõpuball, vaid ka Springville'i (kool, mis asub 20 min Cedar Rapidsist väljas) lõpuball. Sami (YFU vahetusõpilane Soomest) textis mulle: "Well.. this might be a little bit stupid to ask but.. would u like to be my prom date in our school's prom? Dont feel bad to say no if u think that way :)" Ja noh, miks ka mitte?! Kogemus omaette. :) Kuigi mind üllatas see, et ta otsustas kutsuda ballile eestlase, mitte ameeriklase. :D Üliväike kool on see muidu, terve kooli peale käib umbes 100 õpilast. :D Too ball toimub 16. aprillil. Mul on tol päeval hommikupoole veel kergejõustiku võistlused.

Ja siis teisipäeval, 29. märtsil juhtus siis selline lugu... Oli viimane tund. Michael textis mulle tunni ajal: "Hey i just saw some ugly girl going through your locker. You should probably go check it out. She might have taken something!" Mul oli nii, et mis asja. Pärast tundi kõndisin rahulikult oma kapi poole. Pietro veel helistas, et kas ma juba tulevat. Ütlesin, et olen kohe seal. Ma arvasin, et ta helistas seetõttu, et ma teadsin, et Miranda ootab mind mu kapi juures. Jõudsin siis sinna. Pietro ja Austin (mitte see WPA kutt) passisid mu kapi juures imelike nägudega. Ma ei saanud midagi aru. Ütlesin Pietrole, et oh, tead, Michael textis mulle, et some ugly girl käis meie (mina ja Pietro jagame sama kappi) kapi kallal. Avasin oma kapi ja seal oli üks suuremat sorti karp minu nimega. Pöörasin pea kohe Pietro ja Austini, et mis see on, mida te sellest teate. Miranda oli ka mu kõrval. Avasin kaardi ja seal seisis: "Erle, will you go to prom with me? ♥Michael   Sa minna ballile koos minuga??" Awwww, ausõna, mul polnud õrna aimugi!!! Nii ootamatult tuli! Aga väga positiivses mõttes. :) Mul oli mingi tavaline koolipäev olnud, selline loid ja väsinud, ning siis päeva lõpuks tuli selline tore üllatus. :) Ja kui ma karbi peal Jules Bakery märki nägin, teadsin kohe, et mis seal sees on. Sügisel fotograafia tunni ajal käisime me seal korduvalt. Maailma parimad koogid, küpsised ja muud pagaritooted, yummmyy! Pietro ja Austin muidugi teadsid kõigest sellest. Pietro oli Michaelile meie kapikoodi andnud. Michael pani ühest tunnist poppi, et kogu see värk ette valmistada. :D Ma tahtsin Michaelit silmast silma näha. Ma teadsin, et tal on parasjagu photo club fotograafia klassis. Astusin klassi sisse, ma isegi ei vaadanud, kes kõik seal klassiruumis olid, vaatasin Michaeli poole, Michael vaatas minu poole, kallistasin kohe ja ütlesin "yes". Michael oli selline häbelik, ütles, et ta kartis, et ma ütlen talle "no". Kammoon, ma ei saa oma kõige-kõige lahedamale Ameerika sõbrale "ei" öelda! :) Ma olen siiski Michaelit terve see kooliaasta tundnud. Saime tuttavaks fotograafia klassis esimesel trimestril.

Seekord on mul tunne, et on kindla peale minek. Ma mõtlen seda, et homecomingule ja WPA-le läksin kuttidega, keda ma pmst suurt ei teadnudki. Ja midagi head nendest ka ei tulnud. Vähemalt seekord olen ma kindel, et ball saab üks õnnestunud üritus olema, sest Michaeliga on mul alati lõbus aega veeta. Mu hostema oli nii õnnelik mu üle, kui ma talle ütlesin, et Michael mu ballile kutsus. Ütles koguni, et tal olid peas mõtted olnud, et ta varsti helistab ise Michaelile, et tüüp mu ballile kutsuks. :D Ta juba WPA ajal rääkis: "You should go with Michael. You have always fun with him. Or you should go to prom with him." :D Mu enda kooli ball toimub 14. mail.

Ainuke värk on see, et ma arvan, et ma ei saa kõrgeid kontskingi jalga panna, sest Michael on minuga peaaegu samapikkune. :D Ahjaa, muideks, mul on ballikleit olemas. Sain selle eelmine nädalavahetus Chicagost. Pikk kleit nagu ikka ballil olema peab. Springville'i balli jaoks tahaks ma tegelikult mõnelt sõbrannalt mingisuguse kleidi laenata. Üritan uurida, ehk leian mõne.

Muideks, need on esimesed korrad, kui mind on kutsutud, mitte et mina kutsusin. Feels good ise ka üllatusi saada. :D

Räägin veel selle ära, et minu koolis ei saa igaüks ballile minna. Sind peab olema 12ndik ehk senior kutsunud. Lõpuball ongi 12ndike jaoks, seetõttu kutsutakse seda senior prom. Ainult vahetusõpilased saavad erandi, nemad võivad nii või naa minna. Sel aastal on veel ka see reegel, et isegi 10ndik ehk sophomore ei ole lubatud, isegi kui senior tahaks teda kutsuda.

Ja nüüd pildid ka ... :)







Pietro ise kutsus ka samal päeval ühel tüdruku Racheli. Ta oli Racheli auto esiakna peale suurelt kirjutanud: "Prom? ♥Pietro" ja ise seisis veel tagatipuks auto katuse peal püsti. :D Ma ise polnud juures, aga Facebookist sain pildi.



Ja nii kutsus Benjamin (Saksamaalt) oma kaaslaseks Maddy :)

24 comments:

  1. ma ei oska midagi öelda peale AWWWWWWWWW'i :)

    ReplyDelete
  2. APPPPPIII KUI LAHEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D nii vägev, tõsiselt. ja nii romantiline :) nii kahju, et meil eestis sellist "promi" kommet pole.

    ReplyDelete
  3. Tõeliselt armas ja südantsoojendav kutse;) Sa oled õnneseen tüdruk!!! Mul on sinu üle hea meel ja rõõmustan koos sinuga!!! ;)

    ReplyDelete
  4. apppppppppii, Michael on ikka tõsiselt armas!!!!

    ReplyDelete
  5. Issssssand kui armas Michaelist ikka!!!! Ma olen nii õnnelik su üle, mis siis, et ma sind ei tunne :D Ja see, et ta üritas eesti keeles sinna alla tõlget kirjutada...megaaww :) :) :) Superlucky tüdruk oled ikka!

    ReplyDelete
  6. Kas teie koolis on ka see komme nagu filmides, et prom king ja queen? Ja kuidas need siis valitakse, kõik hääletavad lihtsalt mingi kõige ilusama või populaarsema poisi/tüdruku poolt?

    ReplyDelete
  7. Ma vaatan ja imestan, kui ilus käekiri tal on..:)

    ReplyDelete
  8. Nii armas lihtsalt:)
    Tundub, et sul on täiega huvitav elu seal

    ReplyDelete
  9. iga kord kui sinu blog loen, naeratan ma terve see aeg :D ma ei tea miks, aga nii hea meel on miski pärast, et sul seal Ameerikas hästi läheb. üksõik et ma sind ei tea ja sa mind ei tea, aga ikkagi tore :) ole tubli seal ja võta kõike veel nii kaua kuniks sul seal olla jäänud on :)

    ReplyDelete
  10. Aww, te olete nii armsad :)) :D

    Mul on ka kahju, et Eestis selliseid asju ei korraldata. Siin k6ik igal aastal ootavad homecomingut ja promi. Kes kelle kutsub, kes kuidas kutsub, kleidiotsingud, k6ik see elevus, 6htus66k terve grupiga, tantsimine jnejne.

    Valitakse kyll prom king ja queen. 12ndikud saavad terve listi 12ndike tydrukutest ja poistest ning igayks valib oma lemmiku. H22letamine toimub mitu korda, igal korral on list v2iksem. H22letada saavad ainult 12ndikud ning ballikuningaks ja -kuningannaks saavad ainult 12ndikud. Samamoodi toimub homecomingu ajal. Neile, kes on mingi top5 seas, korraldatakse assembly ehk aktus vn. Neid top5 olevaid inimesi tutvustatakse terve kooli ees ning l6puks k6nnivad k6igi ees king ja queen. Homecomingu 6htul lihtsalt tantsiti, kuningale ja kuningannale t2helepanu ei p66ratudki. Ma oletan, et ball on v2he teistmoodi.

    ReplyDelete
  11. kas sul on mingi teema Michaeliga? :P

    ReplyDelete
  12. mul on üks küsimus, kas ameerikas kirjutatakse kõik tähed lahku nagu michael sulle kirjutanud on? mitte nagu eestis, et üks täht on ühendatud teisega, noh saad aru, ma loodan!:D

    ReplyDelete
  13. nii armas lihtsalt:) tõeliselt armas komme selliseid üllatusi teha:) mitte nagu meil, et poisid ei viitsi üldse jõuluballile tulla

    ReplyDelete
  14. nüüd ilmselt hakkad ise ka aru saama, et te Maikeliga olete rohkem kui sõbrad? ;)

    selles suhtes on ju nüüd kahju, et ära pead varsti tulema

    ReplyDelete
  15. Isegi kui mingi teema on, siis jääbki see vaid lühikeseks meeldivaks suhteks, mida on hiljem tore meenutada mu meelest. Ja kui suhet ei tule, jäävad sul head mälestused ajad koos Micheli-sõbraga.

    ReplyDelete
  16. Supeeeer! Lõpuks ometi! :D

    ReplyDelete
  17. Lõpp armas asi ikka :D Oleks eestis ka selliseid julgeid ja nii lahedaid mehi, Usa ikka rokib :P

    ReplyDelete
  18. Vastan ühele anonüümsele, et sa võid ju siin Eestis ka nagu trükkides neid tähti kirjutada, ma kirjutan ka enamik tähti lahku tavaliselt. :D

    Jaaa USAs on nii toredad kombed, kuigi mulle selline ballimelu väga ei sobiks vist. :D

    ReplyDelete
  19. Vastan eelmisele anonüümsele, et minu teada kirjutavad kõik USAs nii ja paljud ei oskagi seotud kirja lugeda. :D (Muidugi võid ju Eestis ka nii kirjutada, kuid küsimus oli ju selles, kas KÕIK kirjutavad Ameerikas nii.)

    ReplyDelete
  20. Kuigi ma sind ei tunne, siis sinu blogi on ikka alati nii huvitav lugeda, iga päev vaatan, et ega ometi uut blogi pole. Elan sulle täiega kaasa!!!!
    Naudi täiega ;)

    ReplyDelete
  21. Kle, kas sa oskad öelda kas see, et vahetusõpilased saavad ka promile on ainult teie koolis või on igas koolis nii?

    ReplyDelete
  22. Pifff, tule paneme kräuuu maha juba :)(K) Ja arva palun, kes ma olen(:

    ReplyDelete
  23. Hehehee;) Mina ja Michael oleme siiski vaid parimad sõbrad. Ta on üks ainukesi, keda ma saan kutsuda kui TRUE friend. Ma olen teda teadnud terve see kooliaasta. Juba esimesel kuul saime tuttavaks. Ma olen teda selles suhtes juba piisavalt kaua teadnud. Ja kui praeguseks pole midagi enamat meie vahel arenenud, siis ei juhtu midagi ka enam tulevikus. Michael on selline teistmoodi poiss. Ta käitubki paljude tüdrukutega niiviisi flirtivalt. Kui te vaid ise teaksite teda, siis saaksite aru, millest ma räägin. :D Ma saan aru, miks teile tundub, nagu meie vahel oleks mingi teema, sssest me veedame palju aega koos väljaspool kooli, aga temaga on alati lõbus, ta on mu vahetusaasta nii palju toredamaks teinud. Ja tema peale saab alati loota, ta ei hüppa kunagi alt ära. Kõik :)

    Jah, Ameerikas kirjutataksegi tähed lahku. Ma ise kirjutan ka nüüd samamoodi, enam muudmoodi ei oskagi. :D

    Ma tahaks uskuda küll, et vahetusõpilased saavad ikka ballile. Aga ega igas koolis on omad reeglid. Näiteks minu koolis ei saa 11ndik või 10ndik homecomingu kuningannaks/kuningaks, ainult 12ndik saab, aga ma tean teisi Eesti vahetusõpilasi, kes said kuningannaks või kuningaks oma homecomingul, nii et. Minu koolis ei ole ükski vahetusõpilane 12ndik, aga ma tean paljusid teisi Eesti vahetusõpilasi, kes on oma Ameerika koolis 12ndik ehk senior ja actually saavadki Ameerikas lõputunnistuse. Väga paljud asjad on piirkonniti erinevad, ma räägin nii, nagu minu piirkonnas ja koolis on.

    P.: PIRET!!! :) Uuh, ma ei jõua ise ka ära ooodata! 2 ja pool kuud veel :)

    ReplyDelete
  24. tõeliselt lahe, Erle, et sa saad minna kahele promile. ma omal ajal käisin küll ühel, aga usu mind see saab olema lahe, kui sa lähed sinna kutiga, kes on su hea sõpa :D
    sul on ülimalt lahe blogi, ma igal nädalal vaatan seda ikka.
    Päikest

    ReplyDelete