Friday, March 4, 2011

"Raise the Roof" Show Choir Competition

Laupäeval, 26. veebruaril toimusid mu koolis koolidevahelised show choir võistlused. Show choir tähendab põhimõtteliselt show + tantsimine + laulmine. Üks grupp esines laval umbes 20 minutit, selle aja jooksul esitasid nad mingi neli-viis erinevat tantsu. Keskkooli ja keskastmekoolide esinemistel oli suuuur vahe. Alguses oli jama, siis kui noorema astme omad esinesid, aga lõpus, kui kuus parimat esinesid... woah, tõesti jäin pingsalt vaatama ja kuulama. Mõnus elamus. Ka mu hostõde Adria esines. Mu enda kool küll esines, aga nad ei saanud võistleda, kuna nemad olid võõrustajad.

Suurt muljet oma lauluoskusega avaldas poiss nimega Shawndell Young, kes on vaid 13-aastane! Mul tõusid ihukarvad püsti koha peal kuulates. Ilmselgelt sai ta parima vokaallaulja tiitli.



Panin kokku ka ühe video, kus on erinevad esitused koos. Kahjuks-kahjuks sai mul digika aku tühjaks, mis tähendab, et ma ei saa teiega jagada neid kõige-kõige lahedamaid esitusi! Eriti veel seda esikoha võitjat... uuh, see oli midagi... võimsat!



Ja pildid...

Rahvamass



Mu hostõde Adria




Shawndell Young







Sini-must-valge :)



























Võitjad!

14 comments:

  1. Põhimõtteliselt midagi Glee sarnast nagu ma aru saan .?

    ReplyDelete
  2. Ma just mõtlesin ka, et see on nagu Glee ju! :D

    ReplyDelete
  3. Ma ka mõtlesin kohe "Glee " peale :DD
    Vägavinge :)

    ReplyDelete
  4. Üllatav on riietus sellistel võistlustel. See on Eesti ja USA kooli vaheline erinevus täiesti kindlalt. Shawndell Young on oma esitusega SUPER.

    ReplyDelete
  5. Mul on homme valimispäev, kas sa oskaksid mingit nõu anda ja öelda mis te tegite seal

    ReplyDelete
  6. Valimispäev on tegelikult üks lõbus päev. Ma ikka põdesin enne seda, aga tegelikult pole vaja mitte midagi karta. Valimispäeva korraldavad noored, kes on ka ise eelnevatel aastatel vahetusõpilased olnud. Nad rääkisid oma lugusid vahetusaastast, sõime ja mängisime mänge. Mängud olid muidugi seotud vahetusaastaga, et näiteks kuidas sina selles ja tolles situatsioonis käituksid. Päeva lõpus on ka väike intervjuu, mis sisaldab ka natuke inglise keeles suhtlemist. Minu soovitus on olla aktiivne ja julgelt oma arvamust avaldada või küsimusi küsida.

    ReplyDelete
  7. Ei võetud YFU programmi vastu kahjuks.

    ReplyDelete
  8. Appi kui lahe asi, tahaks ka sellises laulda:D

    ReplyDelete
  9. Hei. tore on su blogi lugeda, aga ma tahtsin küsida, et kas teil on ka koolis see cheerleaderite teema ? et nagu filmides kannavad cheerleaderid päevast päeva neid riietusi jne ?

    ReplyDelete
  10. Millal WPA peost kirjutad??

    ReplyDelete
  11. Liisbet: Jah, cheerleaderid on igas koolis ja igal mängul kaasa elamas. Oma neid riietusi kannavad nad koolis vaid sellel päeval, mil mängud on õhtul.

    ReplyDelete
  12. Jah, Glee-s tegelevad nad sama alaga: show choir.

    ReplyDelete
  13. Osades koolides käiakse terve päev cheeri riietusega

    ReplyDelete
  14. Jah, ma usun ka. Eks väga paljud asjad erinevad piirkonniti.

    ReplyDelete