Thursday, March 24, 2011

St. Louis, 1. päev

St. Louis - uhked ja huvitava välimusega majad, rohkem mustanahalisi kui kusagil varem näinud olen. Üsna suur linn, aga selline vaikne ja rahulik tundus, polnud ülerahvastatud.

Thanh vahetas oma hostpere juba pea kaks kuud tagasi. Tema uus hostpere on tuttav minu perega. Õigemini oligi nii, et mina rääkisin oma hostemale, et Thanh otsib omale uut hostpere, minu hostema rääkis oma tuttavatele ja nii oligi uus hostpere leitud. Igatahes, kui mu hostisa rääkis, et me läheme St. Louis'isse nädalavahetuseks, siis mõtlesid ka nemad, et polegi varem seal käinud, et miks mitte minna. Me kõik peatusime samas hotellis. Nemad jäid St. Louis'isse kuni pühapäevani ja meie esmaspäevani. Thanh võttis ka Pietro ja Benjamini kaasa, nii et kogunisti neli vahetusõpilast koos. :D Me kõik käime samas koolis, kui keegi veel ei tea.

St. Louis'isse sõitsime laupäeval, 19. märtsil. Vähemalt neli tundi sõitu. Esimesel päeval käisime mööda tänavaid ringi, sõime lõunat, saime Thanh'i ja teistega kokku, astusime mõnda poodi sisse, tegime igasugu fotoseeriaid keset tänavat, hängisime natukest aega hotellitoas, õhtustasime kõik koos Itaalia restoranis ja läksime kinno (meil oli kino kohe hotellis).

Need tagumised majad on tavalised elumajad.

Üks sisekujunduse pood. Me alati käime sellistes poodides, sest mu hostisa on arhitekt, see vast ütleb kõik.

See vaip oli nii huvitav ja pehme, et tekkis tahtmine proovida, kuidas selle peal magada oleks. :D





Suutsin Pepsit täis klaasi ümber ajada. Kui tüüpiline :D




Paparazzit mängimas :D





Üks papi viskab käppa :D





Hüppepildid keset ristmikku







Mu hostisa ja Thanh'i hostisa vaatasid meid teiselt poolt tänavat, et mida hekki me teeme :D






Beibede jutt ää








Thanh oma hostemaga :)




Adria soetas omale kepi.


Vanapaarike :D


Meie seltskond



Seksikas, ma tean :D



Huligaanid :D



Starbucksis








Esitlesin konditsioneeri :D

Mitte just kõige normaalsem smail peas :D


Meie seltskond restoranis

Lihtsalt tuli mu kaamera ette, on tegelane :D


Pietro eelroog

Adria liha ja kartulipuder

Minu pastaroog

Meie hotellituba


Thanhi hostvanemad viisid poisid Hootersisse. See on restoran, kus teenindavad sellised seksikad naised. Mu hostema ütles kohe: "WE are NOT going there." :D Ma siiski jagan teiega pilte Thanhi kaamerast.

Thanh soetas omale kohe t-särgi ka.


15 comments:

  1. Sa kirjutasid, et '' St. Louisesse sõitsime laupäeval, 26. märtsil. '' Ja täna on 23.märts , niiet panid kuupäeva vist valesti ; )

    ReplyDelete
  2. Oih, jah, see on nüüd küll apsakas :D Ikka nädal enne, 19. märtsil.

    ReplyDelete
  3. Väga lahedad pildid! :) St.Louis tundub väga ilus kant olevat.

    ReplyDelete
  4. Minuarust ka hullult mõnus koht tundub see olema. Kuidagi eriti hea õhkkond on piltidel.

    ReplyDelete
  5. Erle, äkki oleks sul võimalik teha pilte ka ameerika rahast. Eelkõige müntidest? :) Ja seda ka,et kui nüüd Eestisse tagasi tuled, siis on siin ju Euro;) Oled selle mõttega harjunud?:D

    ReplyDelete
  6. Seda võin ikka teha :) Absoluutselt mitte, arvutan ikka Eesti rahas veel. :D Arvatavasti alles siis, kui juuni lõpus tagasi Eestis olen, hakkan Eurodega kuidagimoodi harjuma. :D

    ReplyDelete
  7. Ülilahe blogi ja supermõnusad pildid! Parim blogi omanäoliste seas. Paistad silma Erle:)

    ReplyDelete
  8. Seda on puhas rõõm kuulda:) Aitäh!

    ReplyDelete
  9. vägaväga vinge blogi :) põmst igapäev vaatan kas midagi uut :D ole tubli , aa seda ka et kui on et äkki paneksid nagu mingeid lambikaid tänavate jms.pilte :) mõnus vaaadata :D :)

    ReplyDelete
  10. Millise Nikoniga sa pildistad? Kusjuures endal ka USAsse minek 22 juuni :)

    ReplyDelete
  11. According to CQ Press's "Cities Crime Rankings 2010," St. Louis city was rated the "most dangerous city in America," overtaking Camden, New Jersey.

    Väga vaikne ja rahulik siiski ta pole :/ Aga piltide peal tundus küll, et on, tõsi.

    ReplyDelete
  12. Oh, teil kevad juba... Ja siis, et Adria käib juba plätudega ???? :DD

    ReplyDelete
  13. Ei ütleks, et neil JUBA kevad...Eesti on põhimõtteliselt ainuke riik, kus veel kevadet kusagilt ei paista. Eestis elamise võlud :D

    Aga üks küsimus ka sulle, Erle:

    Mis hinded sul koolis on? Lihtsalt huvitab, et kuidas sa seal hakkama saad :)

    ReplyDelete
  14. triin ?: Nikon D80-ga. Vinge! Ma j6uan t2pselt samal p2eval Eestisse tagasi. :)

    Anonymous: Tohoh. T2itsa usutav tegelikult, kuna seal on niiv6rd palju m2ssulisi mustanahalisi.

    Eva-Maria: Jah :D See ysna normaalne, m6ni muid jalan6usid ei kannagi kui UGG saapaid ja pl2tusid.

    Kertu: T6si, Eesti ilm on ainuke asi, mida ma Eesti puhul kohe yldse ei igatse. :D Kuule, hindeid saan igasuguseid. :D Oleneb ainest, ja siin on mul igasuguseid ained olnud, igal trimestril ju muutub. Aga siin loeb see keskmine hinne. Siin on ka selline ekooli laadne veebileht, kus on alati keskmine hinne n2htav, ja muutub tihti, t6useb ja langeb. Ses suhtes, et kui ma 6ppimisele rohkem t2helepanu p66raks, oleksid ka mu hinded paremad, ma arvan. Aga kuna mu siinsed hinded suurt ei loe mitte kuskil, siis v6tan asju l6dvemalt. N2iteks Ameerika ajaloo t66d on mul tihtipeale D v6i F, aga igasugused t66lehed jm saan A+, nii et need t6stavad keskmist hinnet. Ajalugu ongi aine, millest on tihtipeale raske aru saada ja meelde j2tta. Koduseid t6id t2idan enamasti ikka nii, nagu k6ik teisedki, samamoodi teen samu kontrollt6id. YFU ei taha, et hinne alla C langeks, see on yks reeglitest. Raske ei ole. Olen t2iesti 2ra harjunud inglise keeles kirjutamisega, m6tlemisega ja t6lkimisega. Ma nyyd viimasel trimestril yritan rohkem pingutada. :) Mul on yldse n6medaid 6ppimise harjumusi, millest ma v2ga lahti tahan saada, sest need ei m6ju h2sti.

    ReplyDelete
  15. Hostisade mida-nad-veel-teevad-näoilmed on super!:D

    ReplyDelete