Thursday, March 24, 2011

St. Louis, 2. päev

Hommikul saime terve seltskonnaga kokku jälle ja läksime koos hommikust sööma hotelli kohvikusse. Hommikusöök oli ka kallim kui õhtusöök, ma nägin tšekki, mingi 80 dollarit ehk umbes 960 Eesti krooni, haige värk.

Pärast hommikusööki läksime Gateway Arch'i, mis ongi vast see, mis teeb St. Louise nii eriliseks. See on see põhiline vaatamisväärsus. Gateway Arch on 192 m kõrge kaarekujuline monument, mis sümboliseerib the gateway to the West ehk väravat läände. Paljud maadeavastajad ja asunikud liikusid läbi St. Louise läände. Kui tipus olime, siis andis isegi veidike kõikumist tunda.

Ilm oli superilusaks läinud. Auto näitas 81 kraadi F ehk 27 kraadi C. Päris nii palju vast ei olnud, aga kuskil 23+ ikka. Ei tundunud enam kevadki, vaid hoopis suvi.

Samas jube väsinud ja loid tunne oli, meil kõigil, lonkisime ringi. Läksime ühte suurde kaubamajja, mis vähemalt minu küll üles ergutas. :D Õhtul läksime Hiina restorani sööma. Mm, Hiina restoranid ongi mu lemmikud. Ja Itaalia.

Rohkem midagi ette ei võtnudki. Ma olin kuidagi surmväsinud. Läksin suht ruttu magama.

Pietro hommikusöögilauas


Mina jälle paparazzit mängimas :D

Gateway Arch


Väike laps on oma papu ära kaotanud.










Ma oleks võinud magama jääda seal. Päike sillerdas peale, õhk oli soe. Hull relax.




:)


Suur kutsu!






Aww


Muah


Ülesse sõit


Sellel pildil on näha nii vasakpoolset kui ka parempoolset äärt.











Niiviisi pepud upakil vaatasid kõik pisikestest akendest välja. :D










Uuh, lausa paradiis!




Mu hostema näitab, mis eelroog meil oli.

Tellisime ka siis mõned, mmm :D

Selles restoranis käisime.

10 comments:

  1. sind facebookis sõbraks tohib lisada? :D

    ReplyDelete
  2. meil on nüüdsest euro. :)
    nii tore on lugeda, kui sa igapäev kirjutad.
    Tahan ise ka kunagi vahetusõpilaseks minna , kuidas tunne on seal olla ?
    Meil eestis- pärnus on ilge suur tuul ja lumi maas :D

    ReplyDelete
  3. nii kade olen lihtsalt! :D

    ReplyDelete
  4. see vallatu smail peale host-vanemate suudlust oli funny :D

    ReplyDelete
  5. Hei, tekkis küsimus:
    Mis ülikooli(de)s su hostisa õppinud on?

    ReplyDelete
  6. Sinu blogi on võrratu;)!....kirjutad Eestisse tagasi tulles oma blogi ikka edasi?

    ReplyDelete
  7. oeh kuidas veab seal ilmaga. Siin eestis on jube ilm, tuiskab ja sajab lund täiega -.- Kevadet vist ei tulegi

    ReplyDelete
  8. tere erle :) sul on tõesti väga põnev ja hea blogi ning kuna mul endalgi plaanis ameerikasse vahetusõpilaseks minna, siis oleks mul sulle paar küsimust.
    ma pole tegelikult vaikne,aga võõrastega on tihtipeale nii, et ma ei oska nendega millestki rääkida, kuigi sõpradega jätkub küll jututeemat palju. küsiksingi siis, et kuidas sa seal ameerikas kohanesid? kas sul jätkus alati teistega jututeemat ja oli selliseid piinlikke vaikushetki ka vahel kui kellegiga kahekesi olid?
    ma tegelikult täitsa kardan isegi seda, et ma pole nii avatud kui mõni teine ja äkki mul ei õnnestugi leida seal eriti palju sõpru.

    ReplyDelete
  9. okei, see küsimus ei ole üldse sinu blogiga seotud vms, aga veebruaris tuli välja üks komöödia "Cedar Rapids". oled näinud seda? kui selle filmi treilerit nägin - sina tulid meelde kohe :)

    ReplyDelete