Tuesday, March 29, 2011

St. Louis, 3. päev

Viimane päev St. Louises. Oma hommikut alustasin jõusaalis. Ei saa päris loivaks ka muutuda. :D Muidu tagasi trenni raskem naaseda. Hostema ja hostisa läksid välja jooksma. Nad tõesti jooksevad palju ja tihti, nagu näha, siis isegi reisidel võtavad sportimiseks aega. Mäletan, et sügisel lasi hostema mõnel päeval 10 miili järjest ehk umbes 16 km.

Umbes kella 10 ajal olime juba botaanikaaias ringi jalutamas. Nelja inimese sissepääs oli 52 dollarit ehk umbes 624 krooni. Botaanikaaia eest? Ahah siis. Seal oli veel parasjagu igasugu ehitustöid, istutati taimi jne. Kõik veel alles õitsele puhkemata. Nii et suurt vaadata ei olnudki. Mu hostema on suur taimede ja lindude fänn, nii et tegime kõik talle rõõmu. Mina, hostisa ja hostõde läksime kohvikusse lõunat sööma, hostema aga samal ajal jalutas ja vaatas veel ringi.

Pärast botaanikaaeda läksime jälle kaubamajja paariks tunniks shoppama. Tore, et mul on hostõde, kes samamoodi eelistab pigem shopata, kui et muuseumites ringi käia. :D Ja ega pärast seda olimegi St. Louis'ega ühel pool. Poole 4 paiku õhtul hakkasime kodu poole sõitma. Tegime peatuse ühes väikelinna söögikohas. Parim grilled cheese :) Koju jõudsime mingi 7-8 ajal õhtul. Uskumatu, et vaid 4 tunni kaugusel (ma mõtlen St. Louis'is) oli mingi 25 kraadi sooja ja tagasi Cedar Rapidsisse tulles 2-3 kraadi sooja. :(

Milline poosetamine :D

Hostisa irooniliselt naljatles, et kui ilus õitsev ja lõhnav kõikjal on. :D




No nii, jälgige mängu! :D





Ja lasigi ussi minema!


Hostisa hakkas hüppama, aga ma tegin valel ajal klõpsu. :D



Nagu väike palmipuu :D










Lõunasöök kolmekesi






Annab tunda, et igasugused kujud olid meie lemmikud. :D





Mina <--> opossum

Üks hiiglama suur haiglamaja

Smuuti

Kiire shopping. Ja see opossumi märk kuulub siiski mu hostõele. :D

13 comments:

  1. Ma ei tea, kas keegi on küsinud sult seda juba. Aga päris paljud räägivad, et kui kaua muud keelt räägid, hakkad mõtlema ka teises keeles.
    Kuidas sinul siis?:d

    ReplyDelete
  2. Kas su hostvanemad on Eesti külastamise peale ka mõelnud?

    ReplyDelete
  3. kui pikk sa oled?

    ReplyDelete
  4. Kuidas sa oma blogis pildid nii suureks saad?

    ReplyDelete
  5. Keidu: On küll tõsi. Paratamatult. Sest praegu on inglise keel see, mida ma igapäevaselt räägin. Olen seda teinud juba ligi 8 kuud. Ma tahaks blogiski kirjutades paljusid asju inglise keeles kirjeldada. :D

    Jane: Jah, nad on teisigi vahetusõpilasi, kes neil olnud on, külastanud. Saksamaal ja Rootsis. Hostema ütles, et võibolla ehk 2 aasta pärast, kui ma Eestis keskkooli lõpetan. Varem pole mõtet. Ja eks minagi tulen tagasi neile külla. :) Mu hostema oli ka minu vanuselt vahetusõpilane, ning ta siiamaani hoiab oma hostperega kontakti.

    Anonymous 1: 172 cm. Miks nii mitmed küsivad seda? :D

    Anonymous 2: Kui sa pildi postitusse lisad, siis klikid pildil ja valid X-Large. Vaata seda näidist: http://img121.imageshack.us/img121/2931/sizere.png

    ReplyDelete
  6. Su pikkuse kohta küsivad vb nii paljud ,kuna sa tundud piltidel suht lühike:D

    ReplyDelete
  7. haha, kustotsast ta lühike on?! :D

    aga muidu, need ussi-hiire tagaajamise pildid on küll lahedad ;)

    ReplyDelete
  8. ma mõtleks ka vastupidi, Erle tundub pikk (normaalset kasvu), aga ülejäänud tunduvad väga lühikesed :D

    ReplyDelete
  9. millal su hostvend koju tuleb?

    ReplyDelete
  10. Hehee :D

    Mu hostvend j6uab koju v2hem kui kahe n2dala p2rast, 12. aprillil 00:20. :D

    ReplyDelete
  11. Ootad ka juba hostvennaga kohtumist ? :D

    ReplyDelete
  12. Mul on selline veider küsimus, et kui Sa väidad, et mõtled tihti inglise keeles, siis mis keeles Sa unenägusid näed? :D

    ReplyDelete
  13. hahah , olen 13,ning olen ka 172cm :D

    ReplyDelete