Thursday, March 10, 2011

WPA

WPA (Women Pay All) toimus neljapäeval, 3. märtsil. WPA on põhimõtteliselt täpselt sama nagu homecoming, ainult et naised maksavad õhtusöögi ja piletite eest. Minu grupis oli 22 inimest. Fotosessioon toimus meil ühe suure toidupoe Hy-Vee ülemisel korrusel. Ühe meie grupi tüdrukute vanematest olid tuttavad Hy-Vee omanikega, niisiis saime neid ruume kasutada. Asi oli selles, et kellegi majas oleks väheke kitsas jäänud, kuna lisaks 22-le inimesele olid kohal ka kõigi vanemad. Vanemad olidki need, kes pilte tegid. Minu hostvanemad tulid ikka ka kohale, hostisa tegi mu kaameraga pilte. Õhtusöök oli meil reserveeritud Vito's. Halvim salat, mida ma siin olles söönud olen. Tavaliselt ei pane ma salatitega kunagi puusse. See selleks, Lauren'i friikad päästsid mind. :D Tants toimus koolisööklas. Algas see kell 8, aga kooli jõudsime me umbes 9 paiku. Austin'iga ma suurt ei olnud, aga see ei tähenda, et mul lõbus polnud. Ah, ma ei tea, ma kutsusin ta oma kaaslaseks mingil hetkeajendil, ma arvan. Aeg läks nagu lennates, ma ei saanud arugi, kui juba aeti minema. Räigelt palavaks kiskus nagu eelmine kordki. Kõik olid tantsimisest sõna otseses mõttes jumala märjad. Läksin sirgete juustega, tulin tagasi täiesti lokkis juustega. Ega kogu see üleslöömine ongi pmst piltide tegemise jaoks. :D Austin, Matt ja Michaela viskasid mu koju. Alguses oli plaan, et pärast tantsimist läheme veel kuskile edasi, aga kuna see oli neljapäevane päev, siis oli raske kuskil pidu või midagi sellist leida, nii et rahulik öö. Ausalt öeldes olin ma niivõrd väsinud ka, nii et kama kaks. Polnud tol nädalal just palju maganud. Ja järgmisel päeval kell 8 hommikul oli mul trenn, kuhu ma ka tõesti läksin. Lõppkokkuvõttes osutus WPA palju õnnestumaks kui homecoming. Nüüdseks on jäänud veel üks tants, see kõige tähtsam, LÕPUBALL, mis toimub 14. mail. :)







Katelyn



Megan

Ali


Courtney


Paige

Krista, Courtney, Lauren, mina

Austin










Üks üksik valge poiss keskel :D Vasakult: Josiah, Herschel, Griffin, RJ, Christian


Kogu grupp




21 comments:

  1. Kingad on SUPER ja kleit on SUPER ja blogi on ka SUPER!

    ReplyDelete
  2. Mulle meeldib täiega see kleit, millel on natuke kollasat sees. Ka sinu kleit on väga kena :)

    ReplyDelete
  3. kui vana sa oled/millal su sünnipöev on kui küsida võib ? :P sa näed nii vana välja, et tekkis kohe soov õiget vanust küsida :)

    ReplyDelete
  4. Ait2h! :))

    Just eile 6eldi mulle, et ma n2en nii noor v2lja. :D Ma saan 11. aprillil 18!

    ReplyDelete
  5. Hahaaaa, minu meelest näeb Erle ikka väga noor välja, eriti võrreldes teiste piltidel olevate tüdrukutega, kes paistavad mingi 10a vanemad :D Igatahes jätka samas vaimus, kuna Sinu blogi on alati elamus omaette! :)

    ReplyDelete
  6. Apppii , niii ilus kleit sul :O

    ReplyDelete
  7. No mida vanemaks saad, seda parem on noor välja näha. :D Kusjuures kõik need tüdrukud mu kõrval on veel aasta nooremad minust. :D

    ReplyDelete
  8. Mulle meeldivad Ali & Krista kleidid :))
    Aga sul oli ka väga viis kleit. :D

    ReplyDelete
  9. Üks huvitavamatest blogidest üldse !
    Kuigi ma sind ei tea, aga su blogi meeldib lugeda ikka :) Täiega kadestan sind ! Ja ilusad kleidid ka kõikidel ;)

    ReplyDelete
  10. Lähed 6. aprillil B.o.B kontsertile?

    ReplyDelete
  11. Väga tore blogi on Sul. Selle vahetusõpilase teema koha pealt tahaks küsida, et kas Sa tead, kas on võimalik kellegiga koos minna niimoodi, et ühte peresse saaks?

    ReplyDelete
  12. Kõigepealt stalkid mind mu fb kontol, ja siis tuled siia anonüümselt küsima, et kas ma lähen B.o.B. kontserdile? Norm. :D Lähen küll jah! See sai alles reedel kindlaks.

    Minu teada ei saa küll kellegagi koos minna, vähemalt mitte YFU-ga, aga ma pole ka ekspert, lihtsalt meili YFU-le ja küsi üle. :)

    ReplyDelete
  13. ma olen alati vaadanud, et sa näed mingi 15-16 välja :D

    ReplyDelete
  14. kui pikk sa oled?

    ReplyDelete
  15. Sa oled täiega ülbe kuidagi oma blogi lugejatega, siin kommentaarides just. Umbes teatud inimestele vastad või siis mingi paned ära siin endaarust. Kõik kes siia tulnud on, elavad sulle kaasa ju ja annavad 10-20 minutit oma päevast sinu elule keskendudes!

    ReplyDelete
  16. misasja, kus mu kommentaar jäänud on? :o

    ReplyDelete
  17. Ma hindan väga kõiki neid kommentaare, kus mulle kõike head ja paremat soovitakse. Ma tõesti tänan kõiki neid inimesi. Need kommentaarid panevad mind alati naeratama. Neid on alati hea lugeda. Ma ei jäta neid kahe silma vahele. Aga mul ei ole lihtsalt aega, et igaühele eraldi vastata. Kui vaba aega on, ja tuju kirjutada, siis tegelen järgmiste postitustega. Ma kirjutan ühte postitust alati mingi nädal või kaks nädalat, oleneb, kuna postitan. Niiviisi jupphaaval täiendan. Kommentaaridele vastan siis, kui on esitatud küsimus vms. Ja oleneb ka küsimusest, ma ei vasta küsimustele, mida ma ei pea oluliseks, nt vahel on siin esitatud mu eraelu puudutavaid küsimusi, mis pole üldsegist vahetusaastaga seotud.

    Kerli: Ma mäletan, et sinult oli viimati üks pikk kommentaar, aga mul pole õrna aimugi, kuhu see kadus O_o Meelega ma nüüd küll pole ära kustutanud!

    ReplyDelete
  18. Tere! :)

    Ma alles paar päeva tagasi leidsin Su blogi ja see on niiiii huvitav :) Sul oli seal väga lahe elu ja tohutult hea võimalus veeta üks aasta USAs. Nii lahe :D

    Tahtsin seda ka öelda, et Sa oled nii ilus ja stiilne :) Kohe näha, et Tartu tüdruk :D

    Vot siis, aga kõike paremat Sulle! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suuuur aitäh nii armsa kommentaari eest! :)

      Delete