Monday, April 11, 2011

Üks päev veel

29 kraadi sooja!!!!! Jipikajeeeeee!! Lühikesed püksid ja t-särk ning ikka on palav. Ma ei jõua suve ära oodata. Ja kuidas teil seal Eestis lumega lood on? :D

Eile tulid ühe kohaliku raadiojaama Z102.9 DJ-d meie kooli. Sai üks suur tantsupidu jälle maha pandud. Pmst sama nagu Homecoming ja WPA, ainult et riietus polnud pidulik. Ma läksin suure grupi tüdrukutega. Me kõik kandsime valget V-kaelusega t-särki ja lühikesi värvilisi sportlikke pükse. Enne tantsu saime kõik ühe tüdruku Alexa juures kokku. Sõime pizzat, kooki, tegime pilte ja lihtsalt väike koosolemine. Mulle meeldis, kuidas ma ei lootnud tollest õhtust mitte midagi ja läksin lihtsalt vooluga kaasa. Seekord ma suurt ei tantsinud. Väsitav oli. Ja palav oli ka nagu alati. Ma räägin, et kõik need tantsud on toimunud koolisööklas, kus läheb nii palavaks, et kõigil higi sõna otseses mõttes lihtsalt voolab. Mingi hetk läksin välja jahutama (kuigi väljas oli ka hullult soe) ja sattusin Feyisa'ga (hääldus: Fa-iissa) jutustama. Kõndisime mööda kergejõustiku väljakut ringi ja rääkisime, kui feigid ameeriklased on, mis sest et ta ise ka ameeriklane on. Tüüp läks jumala äksi täis. :D Ütles, et tal hea meel, et ma ameeriklane pole ja et saab minust totaalselt aru. :) Õhtu kujunes pikaks. Pärast tantsu olin koos McKenzie, Lindsay, Paige'i ja Feyisa'ga. Läksime kõik Paige'i juurde ööseks.

Terve grupipilt ;))

Maddy & Jessica

Mina, Lindsay & McKenzie

Mina & Jessica


Lindsay! Selle pildi üle sai palju naerdud. :D





Thanh kutsus McKenzie ballile :))

Michael peaks iga hetk minu poole jõudma. Hakkame banaani-šokolaaditükkide-peanut butteri cupcakese küpsetama. Michael koostas ajaleheklassis sellise kalendri, et iga päev peab keegi miskit head-paremat kaasa tooma. Noh, näiteks, muffinid, küpsised, brownies, cupcakes, puuviljad vms. Homme on siis minu päev miskit tervele klassile viia.

Homme, esmaspäeval, 11. aprillil on tähtis päev. Minu 18. sünnipäev. Lähen õhtul Michaeliga (vb Asmaa ka) Iowa Citysse õhtustama jne. Ja kell 00:20 peab lennujaamas olema: mu hostvend Colin tuleb tagasi. Suht awkward saab olema. :D Harjumatu. Nelja pereliikme asemel nüüd viis.

:))

Mu hostvanemad reede õhtul enne välja minekut ;)



PS: Kommentaaridele vastan hiljem!

48 comments:

  1. Aaah! Kaheksateistkümnes sünnipäev, see on ju ikka päris suur asi. Oled nüüd täitsa täisealine ja puha :) Ameerikas ei ole su sünnipäev veel kätte jõudnud, aga Eestis juba on, nii et...

    Edu ja õnnestumist uude eluaastasse! Loodan, et su päev saab olema ilus.

    PS. Mul on homme sünnipäev ;)

    ReplyDelete
  2. Tundub, et sa oled ainuke Ameeriklane kes veel blogi viitsib pidada! Janne-Eliise sai 18 ja enam ei tule ühtegi postitust... loodan, et sa ikka edaspidi ka vastu pead! :D palju õnne!

    ReplyDelete
  3. Palju õnne!:):):)

    ReplyDelete
  4. Megamega suurt sünnipäeva sulle ameerika moodi ; ) Your super sweet 18 !

    Paljuõnne ; )

    ReplyDelete
  5. Su blogi on alati nii mõnus lugeda! Sa räägid nii ausalt kõigest, isegi kui sulle ei meeldi midagi aga samas ei vingu ka üle.. väga lahe! Ei teagi, mis siis teen kui sul vahetusaasta läbi saab, jään vist samamoodi igatsema nagu sina oma Ameerika sõpru :) Ole tubli!

    ReplyDelete
  6. Palju õnne! :D

    ReplyDelete
  7. Erleeee, parimat sünnipäeva sulle!!:)

    ReplyDelete
  8. Palju palju õnne sulle, kui suvel Eestisse tagasi tuled, siis saad alkoholi osta :D Kahju, et Ameerikas see vanus 21 on :)

    ReplyDelete
  9. Lemmikblogi siiani, super! :D Hahaa, tegelt meil on lumi juba üsna sulanud, wohoo! Aga siiski 29 kraadi... lucky you!!

    Ja PALJUPALJU ÕNNE!!! :)

    ReplyDelete
  10. jaa muidugi, õudsalt lahe, et ta eestisse tagasi tulles alkoholi osta saab. ja niiiii niiii kahju et usas veel ei saagi. no kasva suureks.

    ReplyDelete
  11. Millalgi ma avastasin selle blogi tänu ühele sõbrannale ja siis tookord hakkasin su poste algusest peale lugema (lugesin neid kokku kuskil 4-5 tundi, kui mitte kauem) ja ausalt öeldes - sa oskad suurepäraselt hästi ja detailselt ning arusaadavalt asju kirjeldada. Seega oled sina üks mu lemmikutest blogijatest, kelle uut postitust ma alati ootan. Ning palju õnne minugi poolt sulle! :)

    ReplyDelete
  12. Happy Birthday Erle!! =)
    Enjoy

    ReplyDelete
  13. PALJU-PALJU ÕNNE! :)

    Ps. Sul on superhuvitav blogi!

    ReplyDelete
  14. PALJU PALJU ÕNNE SULLE !!! :)

    ootan juba uut posti, aga kindlasti täna kiire , sünnipäev ikkagi :D :) ;)

    ReplyDelete
  15. Hästi palju õnne ! :)

    ReplyDelete
  16. palju önne!! :)

    ReplyDelete
  17. palju õnne :)ilmselgelt jääb Sulle seee sünnipäev eluks ajaks meelde ;)

    ReplyDelete
  18. Palju õnne sünnipäevaks, Erle!:)

    ReplyDelete
  19. palju palju palju õnne sulle!:)

    ReplyDelete
  20. Tere Erle!

    Leidsin Su blogi juhuslikult eelmise aasta lõpus ning pean mainima, et oskad ilusti ning kaasahaaravalt kirjutada.
    Ootan samuti põnevusega järgmisi sissekandeid. :)

    PS! Väike mõte/idee Su enda jaoks, eks Sa ise otsusta kas ka rakendad kunagi :)
    Kui soovid kunagi enda kirjutisi uuesti üle lugeda/meenutada, siis mul tuttav, kes käis ka ilmas rändamas, köitis oma blogi sissekanded üheks raamatuks koos piltidega. Käega katsutavam ja tõelisem kui ekraanil. :)

    Palju õnne sünnipäevaks! :) Ja edu Sulle sinna kaugele!

    Egle

    ReplyDelete
  21. Palju õnne sulle sinna kaugele, Erle!:)

    ReplyDelete
  22. hei.. Tean, et sulle on seda juba korduvalt-korduvalt öeldud, aga su blogi on SUPER! Sa oskad nii hästi kõike seletada/kirjeldada ja ülimalt huvitav on lugeda, ja ma olen seda pmst algusest peale jälginud ning pidevalt ootan sinult uut blogipostitust. Ja sul on päris vedanud selle vahetustperega ja üldse.. vähestel veab nii;).
    ja sinu pildid .. VÄGA HEAD ! tõsiselt. mulle igatahes väga meelivad need pildid ja su blogi jnejne :) Aga ole tubli seal kaugel.

    + PALJUPALJU ÕNNE SULLE ! :)

    ReplyDelete
  23. PALJU-PALJU ÕNNE!

    Su blogi on lihtsalt suurepärane;)!

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. Palju õnne tagant järgi! :)
    Sul on ikka parim blogi! :)

    ReplyDelete
  26. Mulle nii meeldib su soeng nendel piltidel. Sobib sulle täiega :D

    ReplyDelete
  27. OIOIOI, NII PALJU HÄID SÕNU :) SUUR-SUUR AITÄH-AITÄH TEILE KÕIGILE! :)) ♥

    Ja kusjuures selle raamatuks köitmise/välja printimise peale olen ka ise mõelnud. Kindlasti-kindlasti tahan kõike siinset säilitada. Just seetõttu üritangi ikka paljusid hetki ja tegemisi kirja panna, mis sest et see võtab tihtipeale palju uneaega ja muidu, aga hiljem on tõesti hea endalgi meenutada. :)

    ReplyDelete
  28. Keegi ei olegi vist maininud,aga meil oli ka eile superilus ilm , vähemalt minu linnas :D
    kuigi meil neid 29'sat kraadi küll ei olnud -.- :D

    ReplyDelete
  29. Heh, Tallinnas on vahepeal ka olnud meie mõistes soe ilm (10 kraadi), aga see oli ainult korraks ja kõik näeb ikka veel jube välja. Lumi on küll sulanud, aga suurtemate kuhjade kohal on ikka veel jubedalt sitased (ei leidnud paremat sõna) väiksed lumehunnikud. Tülgastav.

    Aga, olgem optimistlikud, tõeline kevad on juba ukse ees ja loodetavasti muutub Eestiski varsti soojaks ning roheliseks :) Positiivne uudis on loomulikult ka see, et päevavalgust saab nüüdseks juba näha kõvasti üle 12. tunni päevas, juhul kui taevast ei ole vallutanud pilved. Nii palju siis Eestist. Loodan, et naudid Ameerika ilma :P

    Kevadeootuses Diana :)

    ReplyDelete
  30. Anonymous April 11, 2011 3:27 PM

    Kes sind hammustas?? Sa :D märki ei näinud selle postituse taga???? :D :D Ta konstateeris fakti, mitte ei öelnud umbes, et oujee nüüd sa ei peagi oma viinapudeleid teistel osta laskma :O :O On ikka mõnel mured...

    ReplyDelete
  31. Paistab, et miskit on viimast postitajat ennast hammustanud. Konstateeri oma fakte endale, tundub, et oled oled viimane anonymous lihtsalt kade inimene, et teisel hästi läheb. Vesi peale anonymousele. Erle edu sulle ja tundub, et viimane postitaja pole iial tilka joonud ja on nats pahane, et keegi pole ostnud. Edu sulle sinna kaugele......

    ReplyDelete
  32. palju palju õnne tagantjärgi! ootan uusi postitusi ning tahtsin veel küsida, et kas kunagi sellist imelikku olukorda ei ole tekkinud, kui te olete vanematega väljas olnud, et siis sa ei saa aru kas sa pead ise maksma või mitte, või mingeid sarnaseid olukordi! edu sulle sinna suure lombi taha, ning tea et tänu sinu blogile lähen arvatavasti ülejärgmiseks aastaks vahetusõpilaseks usasse!

    ReplyDelete
  33. MIS ASJA?? Kust otsast ma kade olen? Ma soovisin Erlele südamest palju õnne 18-aastaseks saamise puhul!! Mis minu joomisharjumused siia puutuvad? Ja mul on väga hea meel, et Erlel hästi läheb. Miks on vaja kohe õelutsema hakata? :(

    ReplyDelete
  34. http://www.imdb.com/title/tt1477837/

    Haha, oled sellest kuulnud varem ? :DD

    ReplyDelete
  35. Erlee paluun saada mulle muffineid :):)

    ReplyDelete
  36. tahaks juba uut posti , kannatamatu olen :P :D

    ReplyDelete
  37. Hei, ei lähe küll selle postitusega kokku aga siiski. Nimelt olen juba ammu mõelnud kust ostsid oma WPA ja homecomingu kleidid? ega ma selle teadmisega suurt midagi ette ei saa võtta, aga lihtsalt väga huvitab. :)

    ReplyDelete
  38. Seda Cedar Rapidsi filmi on siin kommentaarides ennemgi mainitud. :D Jah, olen kuulnud sellest, aga pole näinud. Pidi suht mõttetu film olema. Ja see pole isegi mitte Cedar Rapidsis filmitud.

    Anonüümsele on raske muffineid saata. :)

    Veetsin terve tänase õhtu blogi kirjutades, nüüd uus postitus valmis! :D

    Mu WPA ja homecomingu kleidid on poest nimega Dillard's.

    ReplyDelete