Friday, April 8, 2011

Chicago, 1. osa

Chicagos sai käidud koolivaheajal. See oli juba mu teine kord Chicagosse minna. Läksime kohale neljapäeva õhtul, 24. märtsil. Tagasi koju sõitsime pühapäeval, 27. märtsil. Pilte on mul igasuguseid. Mu postitustes esineb 4 erineva kaameraga tehtud pilte. Kuna ma enam suurt ei mäletagi, kuna mida tehtud sai, siis teen lihtsalt 2-osalise postituse Chicagost. Lihtsalt seetõttu, et liiga palju pilte ühe postituse alla ei koguneks.

Neljapäeval hakkasime mingi 5 aeg kodust sõitma. Adria võttis kaasa oma sõbranna Caitlini ja mina Lauraine'i. Lauraine on minust 2 aastat noorem. Kõik need ööd peatusime mu hostisa ema kodus, kes elab mingi pool tundi kuni tund (oleneb liiklusest) Chicago Downtownist. Esimesel õhtul midagi muud teha ei jõudnudki, kui jõudsime majja ja läksime magama. Hostisa ema polnud koduski tollel õhtul, ta oli Floridas puhkamas, tuli alles laupäeval tagasi. Aga vähemalt oli ta meile terve suure karbi täie peanut butter chocolate star küpsiseid küpsetanud!! Isegi siis, kui ta meile Cedar Rapidsisse külla tuleb, toob ta neid küpsiseid meie jaoks kaasa, eriti minu ja mu hostisa. :D Me oleme üleüldse hostisaga nii sarnase iseloomu ja meie maitsed tihtipeale ühtivad. Ma armastan ta iroonilisi nalju. Nii kümnesse lihtsalt. Ta läheb kõigega kaasa, tal on geniaalsed ideed, teeb meiega igasugu totraid pilte ja muid lollusi, oskab elu nautida, naerab kaasa, mõistab. Väga-väga rahulik kuju. Ma pole teda veel vihasena või endast väljas näinud. Ta pole kaugeltki mitte selline tüüpiline isa. Mulle meeldib kõigest rääkida rohkem isegi talle kui hostemale, st oma eraelust, sõpradest, poistest jne. Mu kindel lemmik siit perest.

Seiklustepäev algas järgmisel hommikul. Brr, väljas oli külm ja tuuline. Uskumatu, et vähem kui nädal tagasi St. Louis'is saime tunda üle 20 kraadi sooja ja Chicagos oli vaid mõni kraad sooja. Kõigepealt käisime ringi Chicago Downtownis. Caitlin ja Lauraine mõlemad polnud seal varem käinud, üleüldse Chicagos tegelikult, suhteliselt uskumatu. Ma kirjutan piltide juurde kõigest, mis me edasi tegime jne.

Cloud Gate






















Nukud "American Girl".



American Girl pood. Terve pood oli nukke täis, lisaks nukude riided ja muud tarbeasjad. Väikeste tüdrukute maailm. :D



Normaalsusest on meie peres asi kaugel. :D

Õhtustasime Pizzeria Uno's, mis on väga populaarne söögikoht Chicago Downtownis. Ukse taga oli paksult rahvast ootamas, et sisse saaks minna, jube pikad järjekorrad. Kuna need pizzad on väga paksu kihiga, kutsutakse neid deep-dish - selle poolest see koht tuntud ongi. Ka maitselt on nad hoopis teistsugused kui tavalised pizzad. Üks pizza sisaldas vähemalt 2000 kalorit. :D

Pizza oli ausõna superhea. Pildil tundub paras kööga-mööga koos, kuna ma unustasin niiöelda ilusast lauast pilti teha. :D

Ainuke grupipilt tollest tripist! Vasakult: Lauraine, mina, hostõde Adria, Caitlin, hostema Janan, hostisa Bradd.





Adria kunagi ei suuda normaalselt pildile jääda, niisiis tegime mitu võtet. Siin on tal siis lõpuks üks lahe gigasmile peas. :D

Propageerime hügieenilisi huulepulki. Vist. :D


Kirjutasin oma nime seinale! Pärast üks ettekandja rääkis, et nii või naa iga paari kuu tagant värvitakse seinad üle.

Minu üle tehti terve päev nalja. Mu juuksed nägid välja nagu linnupesa. :D:D "There's a bird nest in your head." Isegi siis, kui me hiljem arvutist pilte vaatasime, hakkas hostisa puhtalt pilti nähes hullult naerma. :D



VIDEOOOOO!!! Ah, noh, me olemegi imelikud. :D Meie restoranides käimised on alati lõbusad! Ma räägin, pole ime, et jõuluõhtul Miamis olime ühes restoranis kokku 3 tundi. :D:D Selles videos panin ma hea feili maha, unustasin korraks Lauraine nime ära. :D



Reede õhtuks olid mu hostvanemad ostnud piletid showetendusele Blue Man Group. Esinejad olid sõna otses mõttes sinised. Terve show ajal ei rääkinud nad ühtegi sõnakest, aga head kvaliteetsed naljad ja originaalne show. Väga-väga teistsugune. Tegid trummidega muusikat, tuleshowd jne. Leidsin YouTube'ist ühe hea kokkuvõtliku video. Saate ettekujutuse, milline show välja nägi. Lõpus oli terves saalis sõna otses mõttes disko püsti. :D Publik oli kaetud vetsupaberiga (tegelikult oli see mingi muu materjal, miskit tugevamat). Mingid gigasuured pallid hüplesid ringi, inimesed tõukasid neid ühest otsast teise. Ja täielik muusikadisko oli põhjas. Heli oli samuti hea, nagu kontserdil oleks.

Lagi oli torusid täis.






Õhtune linn.

5 comments:

  1. Kas sa paned mingit juuksevahendit enda juustesse või midagi, et nad sul nii kiftid välja näevad ?:D

    ReplyDelete
  2. :D Suure harjaga ajan puhvi neid.

    ReplyDelete
  3. ohh, supper ikkagi ,teil tundub ikka koguaeg olema megalõbs , hea kõhulihaste trenn naerdes :D :D :D
    aga iggagi suppppper blogii :) (Y)

    ReplyDelete
  4. Mis asi see esimesel pildil on ? Mingi huge jellybean ? :D

    ReplyDelete
  5. Meil ONGI koguaeg lõbus. :D Tripid mu hostperega on tõeline kvaliteetaeg.

    Eva-Maria: Cloud Gate, kutsutakse ka Mirror Bean. Skulptuur. Vinge asi. :D Väga populaarne ja rahvast täis ümberringi. Lahedaid peegelpilte saab sellega tehtud.

    ReplyDelete