Friday, April 8, 2011

Chicago, 2. osa

Hommikusöök

Shoppamine oli üks põhilisemaid tegevusi. :D Suuuured kaubanduskeskused jne. Chicago on nagu shoppamise paradiis. Laupäeval läksime kaubamajja mulle ballikleiti otsima. Proovisime igasugu kleite kõik koos selga, ka kõige totramaid, ühesõnaga vallutasime riietusruumi. Terve stange oli meie proovitud kleite täis. Tegelikult alguses oli üldse nii, et hostvanemad andsid meile 2 tundi aega kaubamajas ringi vaadata. Mul oli jõuludest jäänud üks Pacsun'i $20-ne kinkekaart. Mõtlesin, et lähen sinna esimesena, et valid ruttu midagi välja ja saab kinkekaart ära kasutatud, sest Cedar Rapidsis pole seda poodi, seega pole suurt võimalust sinna minna. Ma suutsin seal poes olla pea poolteist tundi!!! Ma lihtsalt ei suutnud valida  (nii tüüpiline minu puhul, mulle on rohkem kui 1 inimene öelnud, et nad ei tule enam mitte kunagi minuga poodi kaasa, sest ma suudan isegi toidupoes niivõrd otsustusvõimetu olla :D:D) ja mul oli lõpuks juhe nii koos ja ma alati lähen poes täiega hulluks. Oh my gosh... Ma tundsin Laurainele täiega kaasa. Seepärast eelistan ma alati üksinda shoppamist. Mulle meeldib rahulikult ringi vaadata ja siis ei pea keegi minu järgi ootama ka. Igatahes küsisime hostvanematelt lisaaega ja alles siis läksime ballikleite otsima. :D










Ma totaalselt armusin sellesse kleiti! Toooo bad, et see ligi $200 maksis.















Läksin siis vetsu ja sõna otseses mõttes tualetipoti peal istus raamat "Tickle His Pickle". :D:D:D Mõnes mõttes arusaadav, sest need olid raamatupoe tualetid.




Õhtusöök Buffalo Wild Wings'is. See on üks restoranikettidest, mida leidub üle terve USA. Ka siin kohalikus Cedar Rapidsis. Tuntud oma tipikastmetes kana poolest. Ja alati kindla peale minek, sest see on teada värk, et see on hhhea. :D Mina, Adria, Lauraine ja Caitlin istusime eraldi lauas. Ma arvan, et mulle oleks isegi täiskasvanute lauas (hostisa, hostema, hostisa ema ja tema peika) rohkem meeldinud, sest tundub, et ma saan rohkem läbi täiskasvanutega, kui et lähevad sellised lapsikud naljad peale.

Telekaekraanid ümberringi.



Tegime igasugu totraid pilte ajaviiteks, kui pidime ootama, et laud vabaneks.





Sellel pildil jääb mulje, nagu Caitlin jooks õllepudelist. Ja kusjuures hostisa pani täiesti suvaliselt selle pudeli pildi ette. :D 









6 comments:

  1. Millise lõpukleidi siis lõpuks valisid? Või hoiad kuni promini saladuses?

    Muuseas, eesti keelne sõna on siiski tualetipott, mitte toaleti pott :)

    ReplyDelete
  2. Need 2 valget kleiti olid mõlemad ilusad :)

    ReplyDelete
  3. Erts see lilla kleit oli supper su seljas, aga see mis sa valisid (Egle näitas), on kah ilus:)

    ReplyDelete
  4. ma lihtsalt armastan su juukseid :)

    ReplyDelete
  5. Nendel piltidel EI ole minu ballikleiti näha. Aga ega selle kleidiga on ka selline lugu, et ma lähen oma enda ballile siiski sõbranna kleidiga, sest mulle meeldib sõbranna kleit rohkem. :D Algul pidin sõbrannalt kleidi laenama, et sellega Springville'i ballile minna, aga otsustasin siiski teistpidi. Siinsetel piltidel on mingid suht suvalised kleidid seljas, me nalja pärast proovisime kõike. :D

    Heh, aitäh! (:

    ReplyDelete
  6. Nii äge blogi sul , meeldib täiega :)

    ReplyDelete