Thursday, April 7, 2011

TOMS One Day Without Shoes 2011

Nagu pealkirigi ütleb: üks päev ilma jalanõudeta. TOMS on liikumine, mis propageerib paljajalu käimise probleeme paljudes vaestes maades. TOMS tegeleb jalanõude müümisega. Aga mitte ainult müümisega: iga paari ostmisel annetatakse üks paar lapsele, kes seda tõeliselt vajab.

In 2006, American traveler Blake Mycoskie befriended children in Argentina and found they had no shoes to protect their feet. Wanting to help, he created TOMS Shoes, a company that would match every pair of shoes purchased with a pair of new shoes given to a child in need. One for One. Blake returned to Argentina with a group of family, friends and staff later that year with 10,000 pairs of shoes made possible by TOMS customers.

Siin on üks tutvustav video, mis annab selgema pildi ette:




5. aprillil oli ametlikult ülemaailmne "Üks päev ilma jalanõudeta" päev. Meie koolis oli selleks põhiliselt liidriks Michael. Päeva lõpus pani ta kokku ühe video, kuidas möödus paljajalu käimine meie koolis Kennedys. Michael üleüldse tegeleb väga palju vaeste inimeste aitamisega, on vabatahtlikuks jne. Sellel suvel läheb ta Kambodžasse (asub Aasias), et vabatahtlik olla, lastega tegeleda jne. Eelmisel aastal käis ta Peruus sama programmiga. Ta on üks nendest, kes teeb maailma paremaks. See lihtsalt ongi tema loomuses. See on see, mida talle teha meeldib. Ja ma ei ütle seda ainult sellepärast, et ta mu hea sõber on. Nii lihtsalt ongi.



Mind saab selles videos näha 0:16-0:18.

4 comments:

  1. Michael on tõesti hea inimene, selliseid võiks rohkem olla. Ma oleks tahtnud isegi sellel üritusel osalaleda, aga Eestis on vist natuke liiga külm veel selle jaoks.

    PS: Eesti keeles on see riik Kambodža :)

    ReplyDelete
  2. mm ,see cupcake tundub hea :D
    PS: Eestis ( vähemalt Pärnus ) toimus ka see paljajalu käimine, kõik kogunesid kesklinna kokku ja käisid ringi :)

    ReplyDelete
  3. Ma alguses kui USAsse tulin olin üllatunud kui paljudel need Toms'id, et need ju koledad, aga kui teada sain mis lugu selle taga, muutus arvamus 100%, väga hea väga hea! :)

    ReplyDelete
  4. Ohoh, ma ei teadnudki, et Eestis ka see toimus, lahe! :) Kuigi ma kujutan ette, kui külm võis olla, eriti veel sel aastal, teil seal ju veel paks lumi maas.

    Janne: Ma hakkasin pärast toda päeva igal pool neid Toms'e märkama. :D Polnud varem neist kuulnudki. Toms'e on selliseid tenniste moodi ka, paeltega, mulle meeldivad nood. :)

    ReplyDelete