Saturday, April 9, 2011

Track meet, the mall with Sami, bonfire at Thanh's, Adria's birthday, Sunday with Michael

Eelmine nädalavahetus (1. aprill - 3. aprill) oli päris tegus. Iga päev sai midagi toredat tehtud.

Reede, 1. aprill - Kergejõustiku võistlused pärast kooli. Need kestsid kuni poole 9ni õhtul. Jooksin 200m, 100m ja 4x100m varsity all. Ma polnud oma tulemustega sugugi rahul. Kohe kindla peale jooksen ma trennis kiiremini kui võistlustel. Ma ei tea, ehk ole see sellest, et närv on ikka sees. Ja mul shin splints jälle valutasid terve aeg. Pärast võistlusi polegi ma nüüd nädal aega korralikult trenni teha saanud. Olen küll trennides käinud, aga pole saanud kaasa teha, sest nii kui jooksma hakkan, lööb tugeva valu sisse. Seekord on kohe eriti pikalt need kestnud. Meil on sellel laupäeval, 9. aprillil võistlused ja ma polegi seekord listis, loogiline ka, ma pole ju trenni kaasa teinud. Teisipäeval, 12. aprillil on juba uued võistlused, sama lugu 16. aprillil. Ma väga loodan, et järgmine nädal olen vormis tagasi. Kui joosta ei saa, siis on just nii, et tahaks... Igatahes, pärast võistlusi läksime tüdrukutega (8kesi) ühte söögikohta nimega Perkins. See koht on populaarne oma hommikusöögimenüüde ja kookide, muffinite poolest. Lisaks on ta avatud tervelt 24h.

McKenzie ja Meganiga :)



Perkins'i muffinid. Suuremad kui pildilt paistavad.



Laupäev, 2. aprill - Päevaaeg sain Samiga kokku. Sami on too Soome vahetusõpilane, kes mu järgmisel laupäeval toimuvale ballile kutsus. Polnud teda ammu näinud. Hängisime kaubamajas ringi. Sõime seal lõunat. Hiina toit, mm, üks mu lemmikutest. Ja käisime poodides ringi. Õhtul läksin Thahni poole. Istusime lõkke ääres. Päris palju inimesi käis läbi. Tuldi, mindi, tuldi. Nalja sai. Jessical on lihtsalt üle prahi naer ja nii ma siis proovisin seda järgi teha. Lõppkokkuvõttes naersime mõlemad nii hullusti, et pisarad voolasid. :D Rõdul oli tervet seina kattev aken ees, selle kõrval samasugune uks, nii et paistis läbi, ja ühtäkki ei teinud ma neil vahet ja kõndisin täie laksuga vastu aknaklaasi. :D:D Arvasin, et see on lahtine uks. Nagu komöödiates, peaga niiviisi. :D Pietro pani ühe räpi ka maha. Kerige allapoole, leiate video sellest. 



Kaartide valik. See oli vaid üks rida, teisel pool oli veeeel kaarte. Annab valida no. :D

Paljude naiste lemmik :D Ei tea, mind ennast ei tõmba väga, ainult VS pusad meeldivad.


Pietro ja Thanh. Pietro kannab Thahni riideid. Ta sai äkk-kutse ühele peole, ja no siis oli ju korralikke riideid selga vaja. :D

Maddy ja Thanh.


Jessica ja Thanh.





Mmmm! Proovige järele!


Matching ;)




Christian, Benjamin, Thanh ja mina. Vahetusõpilased koos. :D



Haha, Pietro räpib ühte Eminemi lugu järgi. :D



Pühapäev, 3. aprill - Mu hostõe Adria 14. sünnipäev! Hommikul, kui hakkasin hostõele õnne soovima, ütlesin talle "Palju õn..." ja siis ta hakkas ise ka kohe naerma, sest ta ei saanud mitte midagi aru, mis ma ütlesin. :D Kogemata ütlesin eesti keeles, hommikune värk noh. :D Kinkisin talle H&M'i kõrvarõngad ja ära raamitud postri, mille peale oli joonistatud tema nimi hiina keeles ja selle tähendus. Mul endal ripub ka seina peal sama poster, ainult et minu enda nimega loomulikult. Üks päev sai koolis raha eest ühel õpetajal lasta teha. Ta on Hiinast pärit ja nüüdseks Ameerika koolis inglise keele/kirjanduse õpetaja. Adrial oli sõbranna juba varahommikul meie pool. Ärkasin nende naermise ja lärmamise peale üles. Ma textisin Adriale juba öösel, kui ta magas: "HAPPY BIRTHDAY, NIGGA!" PS: Üldjuhul ärge kasutage sõna "nigga" Ameerikas, justnimelt mustanahaliste juuresolekul. Võid peksa ka saada selle eest. :D Adria saatis mulle 6:18 hommikul sõnumi vastu: "Thanksss my love <3" :D Ärkasin korra selle peale ülessegi, sest mul oli telefon täpselt mu padja kõrval. Hommikul toimus veel kingituste avamine ja ühine söömaaeg. Enne seda sai veel armas hommikune fotosessioon Adriast ja ta sõbrannast tehtud. Kella 5 paiku õhtul kutsusin Michaeli endaga kaasa, et kuskil pilte teha. Mul oli vaja film täis saada fotograafia tunniks. Läksime Czech Village'sse. See on üks Cedar Rapidsi linnaosa, mis on küll väga väike, kuid hoopis teistsugusem kui ülejäänud linn, mõnus vaheldus. Tol päeval oli täielik suveilm. Pilvine, aga selline lämbe. Hiljem hakkas vihma ka sadama, isegi välgutas, kuid jube mõnus oli. Seeeee lõhn pärast vihma... haigelt meenutas suve. Kusjuures ma saan vist ühe käe sõrmedel kokku lugeda vihmapäevad terve selle aja jooksul, mil ma siin Cedar Rapidsis olnud olen. Igatahes, kuna vihma hakkas sadama, jooksime tagasi autosse ja läksime ühte pizzasöögikohta nimega Zoe. Kui ma pärast 8 koju jõudsin, sõime veel Adria sünnipäevatorti.

Nii armas minu meelest :)


Adria sõbranna Michelle.

 











:D

Kingituste avamine.

Pannkoogid mustikate ja šokolaaditükkidega :p

Söömaaeg kõik koos.














Pole õrna aimugi, mida ma teen :D

Ohoh :)











Ärge küsige, miks Michaeli autos seebikarp on. :D



Pole kahtlustki, et praegune kuumim laul on Rebecca Black "Friday".



Õhtul küünlate puhumine ja tordi söömine.

Angle cake

16 comments:

  1. Su hostpere ja sõbrad tunduvad tõesti nii toredad ja lõbusad ! Michael tundub ka nii lahe tüüp olema , laulab ka päris hästi ! :D Edu sulle seal Ameerikas !!! :))

    ReplyDelete
  2. Üks pisikene viga,selle pildi all,kus Adria puhub küünlaid : puhumine* :D
    aga muidu sul on väga awesome elu :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Väga lahedad pildid ja blogi üldse :)

    ReplyDelete
  5. See Sami näeb niiiiiiiii soomlase moodi välja (ma tean, et ta ongi soomlane). Täitsa ulme minu meelest :D

    ReplyDelete
  6. Kas see on tavaline, et võetakse reisidele sõpru kaasa ja üldse igasugused üksteise pool ööbimised? Eestis mu arust küll ei tule seda nii palju ette :D
    Ja kes maksab su väljas söömised kinni, kui sõpradega käid?

    ReplyDelete
  7. Õnnelik su üle Erle! Enjoy every second of it and keep up the good work. :)

    ReplyDelete
  8. Kas Pietro räägib ka sellise aktsendiga, nagu räpib v? :D

    ReplyDelete
  9. sul on nii ilus nahktagi!!! super :D

    ReplyDelete
  10. Kui sa käid oma hostperega väljas söömas vms, kas siis Sa pead ise maksma või hostpere maksab ?. :)

    ReplyDelete
  11. mulle alati meeldivad sinu tehtud pildid:)

    ReplyDelete
  12. meie lood lumega juba paranevad:D Lumi sulab , kuid kõik kohad on täis üleuputusi , ja linnavälised teed on jube augulised:D Unistan ka juba 29-sast kraadist (ll)
    Aga sul on ikka supper elu küll (:

    ReplyDelete
  13. Mulle meeldib Adria:)Ta pole just tüüpiliselt piltilus, agas temas on mingit hollywoodi staarilikust:D

    ReplyDelete
  14. Sami jah täis Soome laks. :D Blondid juuksed ja sinised silmad.

    Pietrol on jah tugev aktsent juures. Ikkagi Itaaliast. See on nii lahe. :D

    Siin on igasugused ööbimised sõpradega ja kõik seesugune väga-väga tavaline. Kui sõber on külas, siis sööb koos perega õhtust ka. Ameerikas on selline sotsiaalelu palju vabam ja lõbusam.

    Kui ma sõpradega väljas söömas käin, siis maksan enda raha eest.

    Adria ja hollywoodilik? Heheee, huvitav :D

    ReplyDelete
  15. Sotsiaalelu sai tea mis see tähendabgi, ja ma saadan sulle dollareid :P

    ReplyDelete