Thursday, April 7, 2011

VIDEOBLOGI 2: One afternoon with Erle and Michael...

Iga teisel kolmapäeval on meil lühendatud tunnid. Nii olid ka täna. Koolist saime lahti 12:17. Otsustasime Michaeliga süüa kaasa osta ja tema poole minna. Jah, videos on näha, kuidas me peanut butter cupcakes'i sööme, mmmmm :D Igatahes, tegime igasugustest random seikatest videovõtteid ja Michael miksis ühe tervikliku video kokku. Ma ei tea, mis ping pongi mäng see oli, aga nii kui pall põrkas reketi peal, siis sai teist vähe palliga vastu selga virutada. Midaiganes tõesti... :D Michaelil oli pärast kaks mõnusat punast märki selja peal. Tegime videoklipi ka sellest, aga ma ei tea, miks ta seda siia videosse ei lisanud. :D Kella 3-ks pidin mina trenni minema ja Michael tööle. Jõudsin tagasi koolimajja, vaatasin, et imelik, mitte kedagi mu trennikaaslastest pole siin. Tuli välja, et trenn oli kohe pärast kooli toimunud. Nojah, mulle ei öeldud miskit. Samas ma pole juba 2 päeva trenni kaasa saanud teha. Shin splints annavad täiega valu tunda jooksmise ajal, isegi tihti siis, kui lihtsalt trepist üles-alla kõnnin. Ma ei tea, mis saama. Mul pole kunagi niiviisi jalgadega probleeme olnud. Okei, see selleks, see ei käi enam selle postitusega kokku. :D

PS: Michael üritab videos öelda: "Tere! Minu nimi on Michael. Kus on Erle? Kas sa tahad minuga tantsida? Tsau!"








21 comments:

  1. Sul ikka nii veab, et sul selline sõber on!:D

    ReplyDelete
  2. Ballz, ballz :D:D

    ReplyDelete
  3. Tõesti vahva, et oled sealt nii toreda sõbra leidnud, loodetavasti kogu eluks :)

    ReplyDelete
  4. goosh, miks te üksteist pallidega loopisite ??? :DDDD

    ReplyDelete
  5. kohati vaadates tundus mulle nagu vaataksin ma Jackassi, ainult, et kergemat varianti :D :D
    Mulle nii meeldib, kui teed videoblogi :) Vahva :)

    ReplyDelete
  6. võiksid rohkem videopostitusi teha.
    ja te olete vist ehe näide sellest, et poisi ja tüdruku vahel võib olla ka ainult sõprus.

    ReplyDelete
  7. Hehee :) Ma olen ise ka tohutult õnnelik, et mul temasugune sõber on. Ma ei kujuta ettegi, mida ma ilma temata teeksin! Ta on mu vahetusaasta nii palju lõbusamaks teinud. ;) Just, ma arvan sama, et me justkui ehe näide, et poisi ja tüdruku vahel saab olla ka ainult sõprus. Kõige olulisem ongi see, et ta võtab mind kui tegelik SÕBRANNA, mitte lihtsalt üks laheda aksendiga (aksent läheb kõigile väga peale) rääkiv vahetusõpilane Euroopast. Inimesed on see, mis mulle Ameerika puhul EI meeldi. Sest inimesed on üldiselt feigid. Ja ega see on juba teada värk.

    Eva-Maria: Ma ei tea, Michael õpetas, mingit sorti ping pongi mäng, et kui viskad palli vastu reketit, siis saad palliga loopida. :D

    Ma olen kindel, et see ei jää viimaseks videoblogiks. Tuleb veel! ;)

    ReplyDelete
  8. Heeey :)

    Olen sinuga inimeste koha pealt täiesti nõus Usas. Inimesed on feigid. ja sellega seoses tekkis mul küsimus,et kas teil on ka Michaeliga see jutuks tulnud või kas sa oled küsinud mis tema sellest arvab?
    Ühelt poolt ma muidugi mõistan,et ka ju tema on usakas ja kuidas üldse saakski küsida sellist asja aga teiselt poolt nagu ma aru saan siis siiski parim sõber,kellele saab kõiges loota.

    ReplyDelete
  9. Minu arvates perfect couple :)

    ReplyDelete
  10. Laura: Olen küll Michaeliga sellest rääkinud, lisaks veel mõnede teistega ka, kui küsitakse, et kas mulle meeldib Ameerika. Kõik saavad aru, millest ma räägin, nad nõustuvad samamoodi. Michael ütles mulle just eelmine nädal: "I don't like people. People are fake."

    Ade: Haha :D

    ReplyDelete
  11. hehe, kas eesti keel hakkab juba sul ununema ? mõningad sõnavead sul juba sees :D
    Muidu sul on nagu täiesti vedanud vahetusperega, kooliga, sõpradega jne.

    :)

    ReplyDelete
  12. ma alati arvasin, et sul hästi hea inglise keel, aga videotel tundub küll suur aksent sees olema : (

    ReplyDelete
  13. Hehee, olen ka tähele pannud, et viimasel ajal parandatakse mind eesti keelega siin üpris palju. :D
    Eriti vedanud on mul hostperega. Super! :)

    Aksent on küljes nii või naa, isegi kui räägin inglise keelt soravalt. Kõigil vahetusõpilastel on aksent juures. Ja see ongi see, mis ameeriklastele peale läheb.

    ReplyDelete
  14. See video on 'private' - kas seda ei ole siis enam võimalik vaadata?

    ReplyDelete
  15. Pean Michaelile ütlema, et ta seda muudaks, sest see on tema YouTube'i üles laetud.

    ReplyDelete
  16. kas sa polegi michaelit palunud, et ta video avalikuks teeks? :( avastasin alles paar päeva tagasi su blogi ja nüüd loen algusest lõpuni :) palun tuleta michaelile seda meelde, tahan ka videot näha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kopin Michaeli kirja:

      Hey, so I just tried making the video public.... but now, It is blocked because the music is copyrighted in the US. Let me know if you are able to see it in Estonia!

      Delete
    2. Kahju :/ Oleks ise ka vaadata tahtnud.

      Delete
    3. No nii, vähemalt praegu saab vaadata :D

      Delete
  17. Ma ka alles avastasin selle blogi, ja nüüd loen :D

    ReplyDelete